מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה יכול למנוע התעלפותד"ר שאול נבון15/06/2010
כאשר אדם מרגיש שעומד להתעלף, בעיקר מסיבה נפשית עקב התרגשות ו"הצפה רגשית" במעמד של חתונה וכו', מה יכול לעשות בעניין הרחה של ריח "בולם" ומונע את ההתעלפות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מה יכול למנוע התעלפות
איה הוד15/06/2010
שלום שאול,
אדם יכול להגיע למצב עילפון מכל כך הרבה גורמים - חלקם פיזיולוגים (מחלות, איבוד דם מסיבי, לחץ דם נמוך, כאב קשה במיוחד, רעב, בעיות בקצב הלב, או אפילו בזמן יציאה בשירותים וגירוי של עצב הוגוס) וחלקם כפי שציינת מגורמים רגשיים/נפשיים (התרגשות, פחדים, סטרס, פאניקה...לא חסרים עוד).
אדם ש"רגיל" להתעלף במצבי דחק כאלו ומכיר את עצמו ככזה יוכל למנוע זאת מראש, או לפחות להקטן את הסיכוי לעילפון, אם יקדים לקחת משהו להרגעה - כאן אנחנו ממליצים על דברים טבעיים.
זה יכול להיות החל מ"סתם" שתיית תה קמומיל, מלסה ולבדנר, או נטילת כמוסות/טינקטורה נוזלית של צמחים מרגיעים, או אפילו טיפות רסקיו או כדורי נרווהיל הנהדרים.
אחת מתרופות הסבתא שאני מאוד אוהבת זה לשים טיפונת של שמן אתרי לבנדר מתחת לכל נחיר ולהסניף בנשימה עמוקה - מאוד מרגיע.
בנוסף, אם ההתרגשות גדולה מידי ובלתי נשלטת ניתן בקלות ללמוד טכניקה מדהימה שעובדת מאוד מהר במצבים כדון אלו והיא מכונה "טכניקת EFT" - ובתרגום לעברים: טכניקה לשחרור רגשי.
חפש בגוגל "טכניקת EFT" וקרא עליה ואף צפה בסרטוני וידאו. זה עובד וקל לעשות את זה באותו הרגע בכמה דקות בודדות ולמנוע עילפון בקלות.
כל הדברים שאתה וודאי מכיר מסרטים שנותנים לאנשים שהתעלפו להריח וזה מעורר אותם אכן קיים (אנשי מד"א מכירים את זהבשם "מחי הרחה" וכמעט ולא משתמשים בזה היום) - אך שים לב שבכל מקרה זה מיועד להעיר אדם מעילפונו ולא למנוע אותו.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולםאוהב13/06/2010
אני בת 27 אחרי לידה ויש לי פיגמנטציה באזור השפם וקצת בלחיים(חשוב לציין, שהפיגמנטציה הייתה לפני ההיריון) כמה שחיפשתי והייתי אצל קוסמטקאיות לא מצאתי שום דבר מועיל,זה מתסכל נורא,היו לי פנים לבנות חלקות ועכשיו הם מוכתמות.אולי לך יש איזה טיפ שיכול להצליח לי? מה גם,מה אפשר לעשות עם עור פנים שנראה עייף,בייחוד מתחת לעיניים?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור פנים עייף + פיגמנטציה
איה הוד13/06/2010
שלום לך,
עפ"י מיטב ידיעתי אין הרבה מה לעשות עם פיגמנטציה כזו. ידוע לי שיש המון טיפולים שונים, החל מקרמים ועד טיפולי לייזר וקילופים, אך כל אלו לא בהכרח יועילו לכל אחד. יש שמגיבות טוב יותר לטיפולים ויש כאלו שגם יכולות שלא להגיב בכלל.
בכל מקרה, זה לא אומר שלא כדאי לנסות, נכון?
אז אם תחפשי כאן בפורום תוכלי למצוא המלצות רבות של שירי בנושא כתמים ופיגמנטציה.
לגבי עור פנים עייף - זה מתחיל מבפנים!
טפלי בתזונה שלך והקפידי על אכילת ירקות שורש כתומים, הקפידי על שתיית מים מרובה! עשי ספורט.
אין לך מושג איזו השפעה מדהימה יש לתהליך ניקוי הגוף מרעלים על העור.
בנוסף, תמיד טוב להניח פרוסות מלפפון קר על העיניים לרבע שעה פעמיים ביום!
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס מרהצח13/06/2010
שלום,
בן 36 בריא בד"כ.
ב 1/07 בבדיקת אולטא סאונד שיגרתית התגלו מספר אבנים קטנות בכיס מרה.
ב 3/08 באולטרא סאונד- אותה תוצאה והבודקת ציינה באוזניי שהיא לא אוהבת את המיקום של אחת האבנים (לייד הצוואר).
השבוע ב- 6/10 בבדיקה נוספת- נכתב בתוצאה- כיס מרה עם מספר אבנים קטנות בתוכו ובאזור הצוואר עד 8 מ"מ דופנו אינו מעובה.
האם יש מה לעשות נגד זה או שיש רק לחכות להתקף כואב..?
איני מרגיש כאבים או סימפטומים דומים ורק נמצא במעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבני כיס מרה
איה הוד13/06/2010שלום ע.ב
ישנן תיאוריות רבות לגבי טיפול עם כל מיני דברים שאמורים לגרום לאבנים להתמוסס או להתפרק וכך לסייע להן לצאת דרך השתן - דברים הקשורים למלח אנגלי, אשכוליות, לימון, שמן זית וכדומה... אך אף אחת מהתיאוריות הללו לא הוכחה כבעלת תוצאות, ולמען האמת, השימשו במלח אנגלי זה לא נשמע בריא במיוחד ולא מומלץ כלל!
אני כן ממליצה לא לחכות להתקף הבא, ולגשת למומחה בצמחי מרפא ותזונה ולנסות בעזרת צמחים לפרק אבני מרה קיימות, תוך מחשבה על מניעת הישנות הבעיה בעתיד על ידי תפרטי הולם יותר וצמחים מותאמים אישית.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומיםגילה12/06/2010
שלום לאיה ושירי מזה יומיים אני סובלת מגירודים. זה התחיל באזור העין השאמלית יותר נכון מסביב לריסים, העין קצת נפוחה ודומעת. בנוסף יצאו לי כתמים אדומים בצוור . מגרד לי מאוד מרחתי קלמין בצוור אך לא עזר. מה עושים??? תודה ושבת שלום גילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים אדומים
שירי חבקין13/06/2010גילה היקרה שלום רב
נסי להכין קומפרסים של חליטת קמומיל חזקה.
פשוט מכינים תה חזק מצמח הקמומיל ושמים עם פיסת
צמר גפן על העיניים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Ribes nigrum Lדיאטה11/06/2010
מה זה הצמח הזה? קראתי עליו שהוא מאוד יעיל כנגד הרפס האם אפשרי להשיג אותו בארץ? בעולם? אבקה? פרי ? כדורים ? אפשר יותר מידע בבקשה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
Ribes nigrum L
איה הוד13/06/2010Ribes nigrum L המכונה גם דמדמנית הוא צמח שמעולם לא עשיתי בו שימוש.
אישית לא הצלחתי למצוא שימוש בו לטיפול בהרפס, אך אני מניחה שהסיבה שקראת שהוא טוב להרפס היא בגלל תכולת ויטמין C גדולה מאוד הנמצאת בפירות של הצמח, והשימוש שלו עבור מחלות המלוות בחום גבוה (הרפס?!).
מאותן סיבות הוא יהיה יעיל לטיפות בשפעות והתקררויות.
מה גם, שהעלים גורמים להפרשת קורטיזול מבלוטת יותרת הכליה - זה יעיל מאוד כאשר יש מחלות הנגרמות כתוצאה מעודף סטרס ומתח ומצבים נפשיים קשים (הרפס?!)
עלי הצמח מאוד משתנים ולכן יסייעו לטיפול ביתר לחץ דם. הם יועילו גם לבעיות ראומטיות, ומאחר ויש להם תכונה מטהרת הם יכולים לסייע לדלקת גרון ואף לאפטות ופצעים בחלל הפה על ידי גרגור החליטה.
תוכל למצוא מידע רב באינטרנט...אינני יודעת אם ניתן להשיגו בארץ. יכול להיות שכן.
בכל מקרה, הוא לא נפוץ בשימוש.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירי חבקיןריקי10/06/2010
שלום לך שירי היקרה!!!
אני בת 43 סובלת מזה שנים רבות מעור עייף ומוכתם.בעור הפנים.
מה לא ניסיתי, משחות ופילינגים מרופא עור מוסמך, זה עזר מעט ושוב חזר, מיותר לציין שאני מורחת קרם הגנה. אנא עיזרי לי לנסות ולהבהיר ולהחיות את העור מאחר וזה מוריד לי את הביטחון וגם נורא מתסכל ואנא האם שמן רוז היפ יכול לעזור והאם מורחים אותו ישירות על הפנים,
גם אם יש תוספים שאפשר לקחת אנא ייעצי לי, מודה לך מאוד מאוד!!!!
אנא תשובתך המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור הפנים
שירי חבקין13/06/2010ריקי שלום רב
מאוד ממליצה לך להכין מסיכה של חימר ירוק ולשים פעמיים שלוש
בשבוע. משאירים את החימר לשעתים לפחות אפשר גם לישון עם המסיכה.
לאחר ששוטפים במים פושרים מורחים את שמן הרוז היפ .
הטיפול הנ"ל משפר עד מאוד את מרקם ועור הפנים, מפחית קמטוטים וכתמים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי באזור הנרתיקנאוה10/06/2010
שלום
אני בת 53 ויש לי גירוי באזור הנרתיק כבר המון זמן - נסיתי המון תרופות קונבנציונליות אך ללא שיפור.
אשמח לקבל ייעוץ כיצד להיפתר מהנגע הזה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה
שירי חבקין10/06/2010נאווה שלום רב
ממליצה על שילוב של משחה טיפולית עם חמאת שיאה ועץ התה.
אפשר להכין לבד או שתפני אלי בפרטי ואפנה אותך
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוי באזור נתיק
לובה22/06/2010תבדקי אם אין לך סוכר גבוהה. זה היה סימפטום ראשון אצל אימי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בכף הידנעם09/06/2010
אני סובל מדלקת בגיד כף היד כחצי שנה ,לאחרונה נאמר לי כי חבישת היד בתחבושת שהושרתה במים עם אבקת ג'ינג'ר מספר פעמים ביום תעזור להקלת הכאב וכן תזרז את הבראת הדלקת.האם הדבר נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת בכף היד
איה הוד09/06/2010
שלום נעם,
הכל תלוי בחומרת המצב.
לעיתים קרובות חבישות ומריחות חיצוניות בלבד אינם מספקות ויש צורך בתהערבות טיפולית פנימית בבליעה דרך הפה.
לצורך כך אפשר לגשת לנטורופת ולהתאים פורמולה מצמחים.
במקביל ניתן ליטול טיפות טראומיל באופן פנימי או אף לגשת לרופא שהוא גם הומוטוקסיקולוג שיזריק לך טראומיל יחד עם Tendon suis unjeel לגיד עצמו (לרוב עובד פנטסטי!)
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטריה מתחת לשדחן08/06/2010
אשמח לדעת איך ניתן לטפל בפטריה מתחת לשד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיטריה מתחת לשד
איה הוד09/06/2010
שלום חן,
ובכן, בייחוד בעונת הקיץ בה מזיעים באזור זה חשוב לשמור עליו יבש ולא לח. פטרייה אוהבת חום ולחות וחשוב למנוע ממנה מצע נעים נוח להתרבות.
בנוזף, שימוש בשמן עץ התה יועיל רבות.
ואולי לשירי יהיו עוד רעיונות.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה
שירי חבקין10/06/2010שלום חן
גם אני מסכימה עם עצותיה של איה ואולי מוסיפה
את משחת הקלנדולה שלא הרבה יודעים שצמח זה
טוב גם לטיפול בפטרת עור שטחי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת לגבי הרפסחזה גדול07/06/2010
שאלתי אותכם לגבי טיפול בהרפס סוג 2 , רכשתי על פי עצתכם סמבוסק בריכוז של 1 ל10
מחברת NOW , התחלתי לקחת ולאחר כמה ימים התקף חדש בא לו , שאלתי היא
כמה לקחת ביום? אני נוטל כרגע 2 כדורים ביום בבוקר עם אוכל
או ש: אפשר לקחת את הפורמולה הבאה
500 מ"ג ליזין (כדור אחד)
מולטי מינרל מולטי ויטמין משולב (כדור אחד)
2 כדורים של סמבוסק שחור בריכוז של 1 ל10
האם זאת פורמולה יעילה ? או שיש לכם עצה אחרת שעובדת, עקב נסיוני המר רק ליזין במינון של 1000 מ"ג או 1500 מ"ג עוזר למנוע התקף ל4 חודשיים ולא יותר מזה
אם יש טיפול שיכול להקטין את הבעיה או משהו שיכול למגר את זה מהגוף למרות שאני סקפטי אחרי נסיונות של 4 שנים לטפל בזה מכול כייון ללא העויל , אשמח לטיפול מונע או אתם מטפלות ויש לכם אחוזי הצלחה גבוהיים אשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרפס
איה הוד09/06/2010
שלום לך,
לא הייתי בונה על כך שרק סמבוקוס יפתור את הבעיה.
ממליצה על ל-ליזים כפי שכתבת כאן ועל טיפול נטורופתי שיכלול הנחיות תזונתיות בנושא ההרפס.
הטיפול צריך להיות משולב ו"לתקוף" מכל הכיוונים, כולל חיזוק מערכת חיסון.
יש לי ניסיון טוב מאוד עם שילוב של צמחי מרפא יחד עם פורמולה הומוטוקסיקולוגית המותאמת אישית לכל אדם.
תוכלי גם לקרוא מאמר בשם "צרה ושמה הרפס" ולקבל שם המון מידע.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
הרפס10/06/2010ל-ליזן השפיע על כוח הגברא שלי וזה יצר בעיה כרגע אני לוקח
מולטיויטמין מינרל משולב כודר ליום
ל-ליזין 500 מ"ג כדור אחד
2 כדורי סמבוסק מרוכז שחור (ריכוז 1 ל10)
אני יודע מה לאכול ומה לא לאכול אבל זה ממש לא עזר לי , אני לא צורך סוכר ,בוטנים,לחם לבן ועוד אני קראתי בדיוק מה צריך לאכול ובכול זאת אני סובל מהתקפים ממושכים , לארח לקיחת הכדורים האלה אני יראה מה התוצאות , אני חי בארה"ב ככה שאין לי מה לקנות טיפול ממך אלה אם כן הטיפול יהיה חד פעמי ויעשה תעבודה תעדכני אותי בבקשה תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
איה הוד13/06/2010
שוב שלום,
אני מציעה לך לגשת למטפל באזור מגוריך ולקבל טיפול אישי לאחר אבחון.
אם לטענתך ל-ליזין פוגע בכוח הגברא אני מציעה להפסיק ליטול אותו לקבל תחלופה הולמת יותר למצבך.
אני לא חושבת שמה שאתה נוטל מספיק טוב/חזק לטיפול בבעיה.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירומה מורטוןחני07/06/2010
שלי יקרה אני סבלתי מנוירומה מורטון שנים כל טיפול שעשיתי לא עזר עברתי ניתוחים 3 פעמים שלא צלחו היום היתפטרתי מהבעיה אך נפגעו האצבעות , לפני שתחליטי על טיפול בדקי ידע של הרופא , אני מבינה את סבלך זה בלתי נסבל,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חני יקרה, אני ממש מודה לך על השיתוף
רות07/06/2010הקלת עלי בהתלבטות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמניםסיגל07/06/2010
שלום
האם יש שמנים להמסת צלוליט?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לשירי
איה הוד09/06/2010הי סיגל,
אין לי ניסיון במצבים כגון אלו ולכן לא אוכל לענות על שאלתך.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלוליטיס
שירי חבקין10/06/2010סיגל שלום רב
עדיין לא מצאתי שמן שבאמת עוזר להעלים את תופעת
הצלוליטיס.
אני מכירה בחורות צעירות שמוציאות כספים רבים
על רכישת משחות ותכשירים שמבטיחים שהצלוליטיס
יעבור אם רק ימרחו את המשחה ה"מחממת" או ה"ממיסה"
ולצערי לא ראיתי שהמוצרים הללו יעילים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת טסיות בדם נמוך בהריוןרחלי06/06/2010
שלום אני בהריון שבוע 34 ,רמת הטסיות שלי במצב ירידה לםני שבועיים היה 115 והיום התוצאה היתה 98 .
האם ניתן לקחת משהו בהריון כדי לעלות את הרמה בדם ?
הסבירו לי היון שלא אוכל לקבל זריקה פידורלית באם זה יהיה פחות מ100 .
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רמת טסיות בדם נמוך בהריון
איה הוד09/06/2010שלום רחלי,
זה אומנם לא נפוץ אך זה קיים באחוז מסויים - ישנם נשים שבמהלך ההריון - ובעיקר כמו אצלך לקראת הסוף, ישנה ירידה ברמת הטסיות. (מתחת ל 150 זה מכונה טרומבוציטופניה)
בשלב זה, עד כמה שידוע לי אין לכך משמעות או נזק להריון אך חשוב לעקוב אחרי המצב.
שתהיה לידה ממש קלה ומרגשת
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין לי ציצים!:(תמרה06/06/2010
אני בת 18 בעלת מבנה גוף רזה וגבוה.
מאוד מתוסכלת מהחזה שלי, אפשר לומר שאין לי חזה בכלל, ממש ניצנים. אני כבר בגיל שלדעתי מפסיקה הגדילה.
לא הייתי רוצה לעשות הגדלת חזה מהסיבה שאני לא מעוניינת בחזה גדול, הייתי רוצה סביר. אולי ישנה איזו תרופת סבתא או איזה תכשיר טבעי או משחה שיכולה לעשות אפילו שינוי קטנטן?
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזה קטן
איה הוד09/06/2010תמרה יקרה,
אין לצערי שום דבר טבעי להגדלת החזה.
חשוב לציין, שאם אישה לא מרוצה מהחזה שלה הדבר יכול לגרום למצוקה איומה ולפגוע קשה בדימוי העצמי שלה ובמצבה הנפשי ולכן אני מייחסת חשיבות ורצינות רבה למצבים אלו.
אני תמיד הייתי בעד ניתוחים פלסטיים (כמובן רק אם המצב באמת מצדיק אותם) מאחר והם יכולים לתרום רבות ברמה הרגשית נפשית ולהביא גבר/אישה לתחושת שלמות וביטחון עצמי מופלאים.
מקווה מאוד שעזרתי
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש תרופה סבתא להיות גבוהים יותראורנה06/06/2010
האם יש תרופת סבתא לעודד את הורמון הגביה..להיות ילדים גבוהים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם יש תרופה סבתא להיות גבוהים יותר
איה הוד06/06/2010
שלום אורנה,
לא ידוע לי על תרופת סבתא כזאת.
חשוב לוודא שהיליד ישן טוב ומספיק (בשינה משתחרר הורמון הגדילה וזה קריטי לתהליך הגדילה), ולוודא שהאכילה מזינה , מכילה חלבון, ולא מבוססת רק על ג'אנק וסוכרים וקמח לבן.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



