מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שמן לימון ומיםסיגל06/06/2010
שלום רב
האם יש בעיה לשתות כל יום במשך חודשים רבים כוס מים חמימים + כף שמן זית + מעט שמן לימון?
האם יכול להגרם נזק כלשהו?
האם צריך לעשות הפסקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן לימון ומים
איה הוד06/06/2010
שלום סיגל,
עד כמה שידוע לי אין בעיה עם שימוש לאורך זמן.
לבריאות!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחהסיגל05/06/2010
שלום
על איזו משחת שיניים אתן ממליצות לילד בן שנתיים כך שגם אם יבלע לא יקרה כלום
ועל איזו משחה אתן ממליצות לאנשים מבוגרים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת שיניים
שירי חבקין06/06/2010סיגל שלום שוב
אני משתמשת במשחה של חברת הימליה ואני מאוד אוהבת
ישנן משחות מהודו ומשחות הומאופטיות רבות בחנויות הטבע.
אין לי המלצה לאחת ספציפית רק לבדוק שהמרכיבים אכן טבעיים
ושזה מתאים גם לילדים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3 מרווהאלינור03/06/2010
לאיזו אומגה 3 ישנה עדיפות- לזו שמופקת מדגים או ממרווה?
ושאלה נוספת- האם יש בעיה לקחת אומגה 3 של אלספה בהריון (יש לי את הכמוסות עם העוצמה הכפולה- לא את אלו של הנשים בהריון)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אומגה 3
איה הוד04/06/2010שלום יקרה,
אומגה 3 צמחית (המופקת מצמח המרווה או זרעי השפתן) אני מעדיפה לשמור ולתת רק לאלו שממש לא מוכנים לקחת את שמן הדגים.
הסיבה היא בדרך כלל חומרים פיטואסטרוגניים הנמצאים באומגה 3 הצמחית.
יכול להיות שיש כדורים שהפיטואסטרוגנים נוטרלו מהם - לכן שווה בדיקה וצריך לברר ולשאול.
בכל אופן, אין נזק באומגה 3 שציינת בהריון (מה עשו נשים עד לפני שהומצאו הכדורים להריון ספציפית?), הוא פשוט לא ספציפי להריון. מחקרים גילו שבהריון יש צורך יותר ב DHA מאשר ב EPA והיחס ביניהם באומגה 3 הרגילים הוא הפוך ולכן פחות ספציפי להריון.
אך דעי לך שאני עצמי בהריון לקחתי אומגה 3 רגיל וזה עשה עבודה טובה.
קחי בחשבון שלרוב, באומגה 3 להריון יש גם חומצה פולית (שנמצאת גם בפרנטל שנשים מקבלות בהריון, וגם בכדורי חומצה פולית נפרדים שבד"כ לוקחים)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין נכון להיום אף מחקר שמראה מה ההש
מיeה04/06/2010ההשפעה (טובה / רעה) על האדם. זה פטנט שהומצא במכון הוולקני וחברה מסחרית מנסה לשווק אותו בשיטת פירמידה..... על נחיצות האומגה 3 וקבלתה בצורה אופטימלית מדגי הים נכתבו מיליוני מילים באלפי מחקרים. אז התשובה היא חד משמעית - אומגה 3 מדגים! אגב, תראי במוצר הזה שמשווק (מחיר יקר ביותר) יש מינון נמוך בעשרות אחוזים של החומצות הטובות של האומגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן ה - 7 חודשים משתעל עם נזלתאילנית03/06/2010
שלום לכן ,
זהו הילד הראשון שלי
ובזמפן האחרון הוא הרבה מנוזל ,
בשבוע האחרון הוא משתעל ממש חזק עם ליחה
ממש שומעים את הליחה עומדת .
אני עןשה לו אנלציןת עם מי מלח וחומר נוסף שנתנה לי הרופאה
וכמובןם שטיפות עם מי מלח .
ולא עוזר לו .
האם יש דרך אחרת שבה אוכל לעזור לו הוא לא יישן בלילה ולא ביום
זה ממש מציק לו.
תודב רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בני בן ה - 7 חודשים משתעל עם נזלת
איה הוד04/06/2010
שלום אילנית,
שכחת פרט כל כך חשוב : האם הוא יונק?
הליחה מיוצרת מבפנים ולכן יש לשים לב למה נכנס לו לפה.
הנזלת מראה על חולשה חיסונית ולכן גם כאן הטיפול צריך להיות פנימי.
במידה והוא אוכל מבקבוק - כאשר חולים מומלץ לעבור לפורמולת נטולת לקטוז, ולשים בבקבוק צמחים מרפא לחיזוק חיסוני (אוכל לתת פרטים על מוצר באופן אישי).
צמחים אלו מומלץ לתת אפילו למניעה כאשר שולחים ילד לראשונה לגן ילדים/משפחתון.
את הבקבוק עצמו להכין על בסיס תה קמומיל במקום מים.
וכמובן לא פחות חשוב לחיזוק חיסוני - לשים בבקבוק לילד כל יום אבקת פרוביוטיקה.
תחזיקי מעמד - יהיה בסדר!
הוא מפתח יפה את מערכת החיסון ויש לו מזל שאת מאא שלו שעושה עבודה נהדרת בלשמור עליו ולטפל בו במסירות.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק עם ליחה ומשתעל
אילנית06/06/2010איה שלום ,
ראשית ת ודה רבה על התשובה העיניינית
הוא לא יונק הוא אוכל סימלאק 18
והאמת שאין לו כל- כך חשק לאכול ........
אני נותתת לו תה קמומיל והמצב אינו משתפר כבר מעל שבוע ..
אודה לך באם תוכלי לתת לי עצה
לעזור לו להוציא את הלחיה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירופ טבעי מחזק
שירי חבקין06/06/2010אילנית אישית אני ממליצה על אחד מהשניים
סירופ סמבוק שחור
או הולסטן אלקסיר של וולדה
הסירופים מכילים צמחים באחוז שמותר לילדים ותינוקות
ומיועדים לכיוח וחיזוק מערכת הנשימה והמערכת החיסונית
יש לתת לפי הוראות היצרן לפי גיל התינוק.
בנוסף לקמומיל אפשר להוסיף מעט קורנית
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסמבוק
סיגל07/06/2010של איזו חברה הסמבוק?
כי לא מצאתי כזה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בבטןשירה01/06/2010
שלום !
לפני 8 חודשים סבלתי מהליקובקטר ולקחתי טיפול ארוך, הכאבים חלפו אך נשארה לי בטן נורא נפוחה, הרופא בדק אותי ואמר שהכל תקין, עשיתי בדיקת שתן שיצאה תקינה, המשקל שלי נשאר כמו בעבר, רציתי לדעת אם יש משהו שיכול לעזור לי להוריד את הנפיחות מהבטן אודה לכן מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נפיחות בבטן
איה הוד04/06/2010
שלום שירה,
הסיפור שאת מתאתר חוזר על עצמו בקליניקה שלי שוב ושוב כמעט בכל יום.
זה אותו סיפור על רגישות/אי נוחות/נפיחות/גזים שנותרים איתם אחרי טיפול משולש בהליקובקטר, הבדיקה מראה שהחיידק מוגר והכל בסדר, הכאב ו/או הצרבות נעלמו, אבל התחושה של האדם שמשהו לא לגמרי בסדר - משהו לא חזר לקדמותו, משהו לא בסדר.
העובדה שהרופאים קובעים שהכל תקין היא שגויה, מאחר ואם הכל היה תקין לא היית מרגישה כפי שאת מרגישה!
טיפול אנטיביוטי המשולב עם סותרי חומצה בכמות כמו זו הניתנת בהליקובקטר הוא רציני מאוד. לפני שלוקחים טיפול כזה חשוב לחזק את הגוף, לדעת מה לאכול כדי למנוע מצב כמו שהגעת אליו, לקחת פרוביוטיקה וצמחי מרפא כדי למזער את הנזקים של האנטיביוטיקה על מערכת העיכול ועוד.
אנשים רבים מגיעים אלי לטיפול בחיידק זה, חלקם מגיעים כי לא רוצים תרופות, חלקם מגיעים כי התרופות בכמה אפיזודות טיפוליות לא הועילו והחיידק חזק שוב ושוב, וחלקם מגיעים תוך כדי הטיפול האנטיביוטיקה כדי להגדיל את סיכויי הטיפול, למנוע נזקים מהאנטיביוטיקה ולתמוך בגוף.
לא משנה באיזה שלב מגיעים - לטיפול הטבעי יש המון מה להציע: החל מתזונה וכלה בצמחים וטיפים לשיפור מצב מערכת העיכול ובכלל.
אני כמעט משוכנעת שפרוביוטיקה את כבר לוקחת (לרוב הרופאים עצמם ממליצים על כך), נסי לעבור לכזאת ללא FOS שגורם פעמים רבות מידי לטעמי לנפיחות וגזים, שתי הרבה חליטות מקממיל, מליסה, שומר ואניס, הקפידי להימנע ממזונות שגורמים לנפיחות בבטן עבורך.
היעזרי בנטוופתית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים?
דינה10/06/2010קראתי לאחרונה הרבה על כדורים טבעיים וסירופים שמטרתם לנקות את הגוף מרעלים.
האמת שזה נשמע לי הגיוני, עם החיים התעשייתיים של כולנו , הלחץ וכד'.
מה האמת מאחורי המוצרים האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופת סבתא לכאב גרוןמעיין01/06/2010
יש להרתיח 2-3 עלי דפנה, לחכות שיצטנן מעט ולגרגר כמה פעמים ביום.
בדוק ומועיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תרופת סבתא לכאב גרון
איה הוד04/06/2010
נהדר!
לא ניסיתי מעולם כי הלכתי על הקלסיקות (גרגור מי מלח / תה קמומיל / צמחים כמו פרופוליס ואכינצאה), אך שווה ניסיון (להזיק לא יכול)
תודה לך!
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירומה ע"ש מורטון בכפות הרגלייםרות31/05/2010
שלום,
מאז שילדתי אני סובלת מנוירומה ע"ש מורטון בכפות הרגליים,
ניכרת הקלה לאחר טיפולים פיזיותרפיים, אך לא החלמתי לחלוטין.
השלב הבא זריקת סטרואידים.
האם יש דרך לטפל בבעיה האופן טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפות רגליים
שירי חבקין02/06/2010שלי שלום רב
אני ממליצה בחום על טיפול בדיקור סיני. לעיתים זה הדבר
היעיל ביותר לטיפול בתסמינים שאת מתארת
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים אם יש "כתף קפואה"?בלהה31/05/2010
יש לי כבר יומיים כתף קפואה עם הגבלה בתנועה. מה א]פשר לעשות להקל ולרפא (לא רוצה זריקת סטרואידים)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכתף
שירי חבקין02/06/2010בלהה שלום רב
את יכולה לנסות למרוח חימר ירוק מדי ערב ולישון עם זה. בבוקר
לשטוף ולמרוח משחת ארניקה או טרואמיל
אפשר לנסות גם רק למרוח את המשחה.
רוב הסיכוי שהכאב ייפחת ואם זאת כאשר מדובר בדלקת
יש לעיתים צורך לקחת כדורים נוגדי דלקות אחרת זה לא עובר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בברך
סיגל03/06/2010שלום שירי
האם חימר ירוק יכול להועיל גם לכאב ברך?
האם אפשר לשים זאת במשך היום או חייבים בלילה?
ואגב על אילו תרופות לדלקת את ממליצה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברכיים
שירי חבקין04/06/2010סיגל שלום רב
אכן החימר יכול מאוד להועיל לכאב בברך כמו גם
בדלקות אחרות. אין מניעה להשתמש בכל שעות היום
מלבד העובדה שהוא מלכלך ולכן לא נוח להסתובב עם זה.
אפשר למרוח ולעטוף בתחבושת אלסטית ואז זה יהיה
יותר נוח.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
frozen shoulder - כתף קפואה
איה הוד04/06/2010
שלום בלהה,
אם המצב חמור ושום טיפול חיצוני במשחות לא עוזר והתחנה הבאה היא זריקות אז אולי כבר עדיף לנסות להתחיל מזריקות טבעיות! ישנם רופאים שהם גם הומיאופתים מודרנים (הומוטוקסיקולוגים) שמזריקים חומרים הומיאופתים ישירות לכתף במקרה הזה (באותה מידה זה יכול להיות הזרקה לעקב במצבי דורבן, או הזרקה לפנים במצב של סינוסיטיס חמורה, או הזרקה למפרקים וכ'...)
החומרים שמוזרקים נבחרים על ידי אותו רופא, אבל אחד הדומיננטיים והמובילים הוא ה"טראומיל" (זה מגיע באמפולות להזרקה, אך יש גם טיפות או כדורים של טראומיל ללקיחה בבליעה ואף משחה)
בדרך כלל רצוי לשלב טיפול פנימי יחד עם זריקות יחד עם מריחה משחת טראומיל כדי לקבל אפקט טוב ומהיר.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לחימר שוב
שירי חבקין04/06/2010רק כתוספת לתגובה המקצועית של איה כרגיל:)
לגבי החימר הירוק , הוא יכול להועיל גם בשלבים מתקדמים
שכן הוא פועל לא רק על הפחתת הכאב אלה ממש חודר ועושה
פעולת ריפוי עמוקה לכאבים ודלקות בגידים ורידים שרירים וכדו'.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלותסיגל28/05/2010
שלום לכן
יש לי כמה שאלות אליכן
1. האם כדי להעלים את היובש שיש בכף הרגל יש להשתמש באבן או שמא מספיק להשתמש בשמנים ומשחות לטיפול. מה דעתכן בכלל על שימוש באבן להורדת העור ברגל?
2. מה דעתכן על מכשיר LPG להורדת צלוליטיס. ובכלל איך מורידים צלוליטיס שנוצר כתוצאה מהיריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה את השאלה
סיגל03/06/2010נראה לי שלא ראיתן את השאלה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שתי שאלות
איה הוד04/06/2010
שלום סיגל,
שאלה ראשונה יש להפנות פה באתר לפורום פדיקור - זאת הכתובת הנכונה.
בגדול, למיטב ידיעתי הצנועה בכל הקשור לטיפולי רגליים, ניתן בהחלט להשתמש באבן לאחר ריכוך העור כמובן שכל מיני שיטות (אפילו השריית הרגל במים וסבון עם שמנים אתרים) אך אין לעשות שימוש בסכין כפי שהיה נהוג בעבר.
שאלה שנייה - אף היא לצערי לא קשורה לפורום זה. אינני מכירה את המכשיר.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לגבי עור יבש
שירי חבקין04/06/2010סיגל שלום רב
לגבי שאלותייך אענה על זו הנוגעת ליובש בכף הרגל.
מאוד מומלץ למרוח באופן קבוע ובנדיבות חמאת שיאה גולמית
ללא ריח וללא מיהול נוסף. רוב הסיכוי שזה פשוט יספיק מעבר
לכל טיפול אחר.
לגבי המכשיר להפחתת צלוליטיס גם אני אינני מכירה אותו
בהצלחה שיהיה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....
סיגל05/06/2010תודה לכן
אגב שירי, האם כוונתך שאם אתמיד במריחת חמאת השיאה אז לא אצטרך אפילו לגרד את העקב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמאת שיאה
שירי חבקין06/06/2010סיגל היקרה
אכן כן, תוכלי למרוח כל יום ולאחר ששוטפים את המקום
כבר אין צורך לגרד עם אבן וכדומה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ובטן נפוחהשושי27/05/2010
זה כיומיים אני משלשל ויש לי כאבי בטן והבטן נפוחה מה עלי לאכול בכדי להרגיע את הכאבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי בטן ונפיחות
איה הוד27/05/2010
שלום לך,
בעיקר להקשיב לגוף, לראות אם הוא בכלל דורש אוכל.
כשאנחנו חולים הגוף לרוב לא רוצה להתמודד עם עיכול מזון ומבקש מנוחה.
השתדל לשתות המון תה קמומיל ואם לאכול אז אורז לבן בסמתי ודברים קלים כמו ירקות מבושלים.
אם המצב לא יעבור תוך כמה ימים אמליץ לך לגשת לעשות בדיקת צואה לטפילים, בדיקת נשיפה להליקובקטר, בדיקת רגישות ללקטוז.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים פתרון מהיר לכיווצםסיגל א27/05/2010
יצא לי טחור ושמתי את משחת המלמליס אבל יש לי צריבה
יש לי טחור אחד חיצוני קשה ומציק עד מאוד
היש למישהו טיפול בבית שמכווץ
שמעתי ששמים שום ודבש על הטחור והוא נעלם האם זה נכון
או משהו אחר
בקשה תשובה מהירה אני כאן סובלת בטירוף
ותודה לכל העונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פנימי לטחורים
שירי חבקין27/05/2010סיגל היקרה שלום רב
ישנה תמצית צמחים אותה לוקחים על מנת לטפל
בטחורים באופן פנימי.
קוראים לזה מורידין
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טחורים
איה הוד27/05/2010
הי סיגל,
להמלצה הנהדרת של שירי אני מוסיפה שיש לערוך שינוי תזונתי , להקפיד על מזונות המחזקים את כלי הדם ושומרים על גמישותם.
וכמובן, ואם קיימת עצירות או יציאות קשות חשוב לטפל בהן אחרת יהיה מאוד קשה לטחורים להעלם.
הטיפול המשלים לתזונה, לצמחים ולמשחות הוא כמובן ה "אנוקריו"
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ודלקות חוזרותרות26/05/2010
שלום,
אני בת 22 סובלת מעצירות בד"כ ומדלקות חוזרות בוגינה, רופאת הנשים שלי שללה כל בעיה.
האם יש פתרון בשבילי? תוספי תזונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות ודלקות חוזרות
איה הוד27/05/2010
שלום ורד,
לא רק שיש פתרון - יש אפילו פתרון יעיל מאוד.
מאחר ומדובר במצב מורכב שחוזר על עצמו אני ממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי בהקדם.
ובינתיים:
להקפיד מאוד לפחות על 2 ליטר מים ביום
לאכול סיבים - פירות, ירקות, קטניות, דגנים מאלים, שיבולת שועל (ממליצה לקבל מנטורופת התאמה של תפריט אישי עבורך בהתחשב בגורמים נוספים כולל רגישויות למזונות ואי סבילות)
לעשות פעילות גופנית (קריטי בעצירות)
עיסוי בטן בכיוון השעון כל יום מספר דקות
נטילת כמוסות חמוציות עם המון מים (זה אם מדובר בדלקות שתן)
נטילת פרוביוטיקה וצמחי מרפא אנטי-דלקתיים ולחיזוק מערכת חיסון
לשתות אלוורה של חברת פוראוור!!!
להתחיל את הבוקר עם מים+לימון+שמן זית
יש עוד המון מה לעשות....זה קצת הקרחון
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספי תזונה
רות27/05/2010תודה איה, המלצת על תוספי תזונה. גם של פוראוור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה ו וירוס הפפילומהרונן26/05/2010
מנהלות הפורום שלום,
אני גבר בן 30. נדבקתי מבת זוגי לשעבר בוירוס הפפילומה.
לאחר הופעת קונדילומות בפי הטבעת, הופניתי לרופא מומחה שהסיר לי חלק מהן בלייזר. את החלק השני צריך להסיר לי בשבוע הבא.
הסבל לאחר הטיפול הוא נוראי!
החלטתי לפנות לטיפול נטורופתי טבעי\צמחי בקונדילומות ובוירוס אם יש כזה?
האם לרפואה הטבעית יש מענה יעיל ומוכח לטיפול בוירוס הפפילומה ובקונדילומות?
האם תוכלו להמליץ לי על מטפל (נטורופת, הרבליסט וכד') אשר מתמחה בתחום זה, וידוע כבעל נסיון בתחום הספציפי הזה?
תודה מראש
רונן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קונדילומה ו וירוס הפפילומה
איה הוד27/05/2010שלום רונן,
בוירוס הפפילומה יש לטפל עם צמחי מרפא אנטי-ויראליים חזקים בהתאמה אישית.
לעיתים יש מצב אלים במיוחד שלא מגיב לטיפול, אך במקרים רבים התוצאות מופלאות.
לצערי אני לא מצליחה להכניס לך כאן קישור לגישה בה אני נוקטת במצבים כאלה ולכן תצטרך לעשות חיפוש בגוגל - תרשום: "יבלות קונדילומה Condyloma – גישות לטיפול צמחי"
ותקרא.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם פנים ופילינגסיגל25/05/2010
שלום רב
יש לי עור פנים רגיל עד יבש. אני בת 40
על איזה קרם פנים אתם ממליצים? האם יש חברה מסויימת?
ועל איזה קרם פילינג אתם ממליצים? או אולי יש פילינג טבעי?
האם חימר ירוק זה טוב גם עבור פילינג?
תודה לכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרם פנים ופילינג
איה הוד25/05/2010
סיגל יקרה,
אני אישית לא מאלה שמוציאים הון על קרמים אז אולי אני לא דוגמא.
אני משתמשת בקרם פנים רגיל (לחות בלבד ללא שומן) שאליו אני מוסיפה כמה טיפות שמן לבנדר איכותי ומערבבת. זה משדרג אותו משמעותית . חשוב לוודא שיש בקרם מסנן קרינה.
בנוסף, הפילינג הכי נהדר שלי זה דבש וסוכר : אני לוקחת כפית סוכר (הגרגירים שלו עושים פילינג נהדר) ומערבבת אותו בדבש. את התערובת אני מורחת על הפנים ל 10 דקות ואז יחד עם מים שוטפת תוך כדי עיסוי ופילינג.
ההרגשה אחר כן היא של מיליון דולר! :-)
מי שלא רוצה להתלכלך אני ממליצה על הפילינג של חברת פוראוור על בסיס האלוורה - גם מדהים!
חימר ירוק - שירי וגם אני אוהבות מאוד להמליץ עליו כאן בפורום - יש מידע רב לגבי אופן השימוש בו (עשי חיפוש על חימר כאן בפורום)
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרם פנים ופילינג
שירי חבקין27/05/2010סיגל היקרה שלום רב
אני ממליצה בעיקר על בדיקת המרכיבים בקרמים
כיום קיימות חברות שמייצרות מוצרים טבעיים ללא
משמרים רעילים. רצוי לבדוק.
לגבי הפילינג מומלץ להשתמש בחימר במקום שכן
הפילינג גם העדין ביותר גורם לשריטות דקות על העור.
מכינים את החימר עם מים ומורחים על הפנים אפשר גם
מתחת לאזור העיניים והצוואר.
לאחר שעה שוטפים במים פושרים ומורחים שמן רוזהיפ
נקי עם מעט טיפות של לבנדר וגרניום. על 50 מל שמן
15 טיפות לבנדר ו-5 טיפות גרניום יספיקו.
זה טיפול בדוק לשיפור מרקם וגמישות עור יבש עם נטיה
לקמטוטים וגם לכתמים קלים או פגמים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....;
סיגל28/05/2010תודה
אגב מדוע 50 מ"ל שמן רוז היפ. האם זה לא הרבה מדי לטיפול אחד לפנים?
ואגב בבית יש לי רק גרניום
אז האם אפשר בסיום החימר לשים כמה טיפות גרניום על הפנים?
או שמא צריך את כל השילוב שאמרת?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה50 מ"ל משמשים להרבה טיפולים
רות29/05/2010ולא לטיפול בודד.
שירי התייחסה למינונים בתמהיל השמנים שהיא המליצה לך עליו.
מנסיון ארוך וארוך מצוין עם שירי הנפלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמנים
שירי חבקין30/05/2010סיגל היקרה
ראשית 50 מל של שמן רוז-היפ בכלל לא הרבה מדובר על שמן בסיס
איכותי שמתאים לטיםול בקמטים כתמים וצלקות, מוהלים בו שמנים אתרים
להגברת הפעילות.
מה שלא יהיה לא(!)לשים בשום פנים ואופן גרניום באופן ישיר על העור!
זה עלול ליצור נזק וכידוע שמנים אתריים יש למהול בשמן בסיס כגון שקדים
חוחובה, זרעי ענבים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
סיגל31/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשיער שמןרחלי24/05/2010
שלום רב
אשמח לדעת מה ניתן לעשות לשיער שמן.....
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיער שמן
איה הוד24/05/2010ניתן לפנות לפורום שיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



