מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרבוסילןשני15/07/2010
עד כמה זה לא טוב/טוב להשתמש בקרבוסילן לאורך זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרבוסילן
איה הוד15/07/2010עד כמה שידוע לי אין בעיה.
אך אני הייתי בוחרת בדברים אחרים לגמרי על מנת להתמודד עם בעיית גזים כגון 1 כפית זרעי קימל טחון אחרי הארוחה או תה שומר, מליסה, קמומיל ואניס!
וכמובן: פרוביוטיקה ...
והכי חשוב: לבדוק אילו מזונות או מצב נפשי גורמים לגזים למנוע אותם מלכתחילה!
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאכלים לקנדידהמרי13/07/2010
בקשר לקנדידה- יש נטורופתים שאינם ממליצים כלל לאכול פירות ויש שכן. כנ"ל לגבי חלק מסוים מהירקות. שאלתי היא, האם במצב של קנדידה ניתן בכלל לאכול פירות ואם כן, אילו מהן אסור ואילו מותר. ולגבי הירקות האם מותר את כל סוגי הירקות? כולל בטטה, תפו"א וכו'?
שאלה נוספת, האם מותר לצרוך חלב עיזים ומוצריו? ומה לגבי חלב סויה? ולגבי דגנים שקונים בסופר? מה ניתן? ברנפלקס ללא סוכר אפשרי?
תודה מראש,
מרב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קנדידה וניקוי רעלים
איה הוד14/07/2010מרב שלום,
אולי לא תאהבי את התשובה שלי מאחר והיא לא תהיה חד משמעית.
אני מסבירה:
רבות המגיעות אלי מספרות שבמשך 3 חודשים ויותר נצמדו לתפריט מאוד אדוק של תזונה הכי נוקשה שיש ובכל זאת לא היה שום שינוי במצב הקנדידה.
כלומר, לא תמיד ההימנעות הטוטאלית והמחמירה ביותר תבטיח הצלחת טיפול - וכאן נכנסים הצמחים והתוספים.
ישנן נשים שאכילת מוצרי חלב מעיזים וכבשים ואכילת פירות ובטטות לא תפגע כלל בטיפול, וישנן נשים שלא משנה כמה מחמירה היתה התזונה שלהן - שום דבר לא עוזר.
אז התשובה שלי היא שזה מאוד אינדוידואלי.
לכן דעות המטפלים חלוקות וקצת שונות.
הצעתי - לעשות חודש ניקוי רעלים (מיצים+דיאטת אורז) - זה ממש לא קשה כאשר עושים זאת בפיקוח וליווי נטורופתי, ואף תורם להמון דברים אחרים, ולאחר מכן לאט לאט להוסיף דברים שציינת כאן לתפריט ולראות אם זה לא גורם לנסיגה במצב.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי מזוןמרי13/07/2010
שלום, רציתי לדעת אילו חברות של תוספי מזון הכי מומלצות כי אני מעוניינת באיכות ולא העיקר המחיר (אני כמובן גם לא מחפשת הכי יקר) ולגבי המוצרים הספציפים האילו של איזו חברה כדאי לקנות ומה חשוב שהן יכילו כי זה משתנה מחברה לחברה? (יש לי קנדידה) שמן אורגנו, פרוביוטיקה, דה טוקסיפיקציה- סילוק רעלים מהכבד, B COMPLEX ואומגה 3 (ה-2 האחרונים לא קשורים לקנדידה).
אני יודעת שסופהרב הינה חברת בת או אחות של סולגאר אך עדיין המוצרים שלהם שונים בהרכב תכולתם. למשל בתוסף לסילוק רעלים יש תוספת של נוגדי חיצון בסופהרב מה שאין בסולגאר. דבר נוסף, האם השמן אורגנו של סולגאר או של חברה אחרת המגיע בכמוסות חזק מספיק ואיכותי?
יש כ"כ הרבה חברות בשוק שאני כבר מבולבלת וגם בין החברות השונות ההרכבים שונים. הייתי שמחה לשמוע ייעוץ לגבי כל אחד מהתוספי מזון שציינתי.
(יכול להיות שבחברה אחת תוסף אחד יהיה טוב ובחברה שניה תוסף אחר יהיה טוב יותר)
תודה רבה מראש,
מרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוספים לקנדידה
איה הוד14/07/2010
שלום מרי,
אין לי העדפות או המלצות על חברות שונות.
כללי:
פרוביוטיקה - וודאי שאין בה FOS
אומגה 3 - לכי תמיד על מחוזק (סופר) וודאי שאין בו מתכות כבדות ודיוקסין
בי קומפלקס - כל חברה לטעמי תהיה טובה במקרה הזה. לא יודעת על ייחודיות מסויימת שיש למוצר מסויים על האחר.
דה טוקסיפיקציה ו- GSE (פרטים אוכל לתת באופן פרטי)
אישית, אני חסידה של צמחי מרפא ופחות של ויטמינים ומינרלים. הייתי ממליצה על דה טוקסיפיקציה מצמחים ששומרים על איכות חומר פעיל.
יש הרבה דברים שלא לקחת בחשבון שיכולים להועיל למצבך.
הצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
מרי15/07/2010תודה רבה על הייעוץ!
כתבת שלא לקחתי בחשבון כמה דברים, למה התכוונת? לגבי תזונה אני נמנעת מכל מה שאסור ומקפידה על כך מאוד.
האמת שאני מרגישה טוב בחודש האחרון (התסמינים פרצו לפני כחודשיים) אולי עם ירידה קלה בהרגשה הטובה פה ושם. זה בכלל החל ככאבים בקיבה והייתי בטוחה שזו בעיה של חומציות ולכן עשיתי "דיאטה" המתאימה לבעיה מסוג זה (זה כנראה עזר בעקיפין לקנדידה שלא ידעתי על קיומה דאז). כך שבינתיים, כנראה, רק מתזונה אני מרגישה הרבה יותר טוב (אולי זה חלילה רק זמני, איני יודעת).
אגב, יכול להיות שמצב של חומציות יתר יגרום בסופו של דבר לקנדידה או להיפך? איני יודעת אם זו הביצה או התרנגולת כי ממש היו לי תסמינים של חומציות. כאבים, הקאות וכו'...
רציתי פשוט לטפל בצורה מאסיבית בפטריה הזו למרות שכרגע איני מרגישה אותה אבל הבנתי שצריך להתמיד לפחות 3 חודשים. הבנתי שהביופימייל שמורכב במיוחד לקנדידה זה עם FOS וכבר קניתי את זה. כדאי להפסיק להשתמש בזה? והאם השילוב של כל התוספים שציינתי בלקיחה יחד יכולים לפגוע ביעילות של כל אחד?
על שמן אורגנו לא היית ממליצה?
תודה רבה וסליחה מראש,
מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קנדידה
איה הוד15/07/2010
הי מרי,
שמחה מאוד לשמוע שהתזונה עוזרת! תתמידי 3 חודשים ותקווי שבזה זה נגמר.
חומציות יתר לא בהכרח תגרום להתפרצות!
תמשיכי עם הפרוביוטיקה שקנית אם את מרגישה שהיא לא גורמת לך לכאבי בטן או גזים.
אין בעיה עם התוספים שציינת.
ממליצה בהחלט על שמן אורגנו - בהחלט!
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
מרי15/07/2010רק רציתי לומר תודה רבה על הייעוץ והעידוד.
את עושה מלאכת קודש!
המשך ערב נפלא :)
מרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לעקיצות יתושים, שמש = נפיחותroni13/07/2010
העור מתנפח וחם, בפנים ובמקומות מסויימים בגוף. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתושים
שירי חבקין14/07/2010רוני שלום רב
ראשית חשוב להצטייד בחומר טבעי דוחה יתושים.
בדרך כלל זה על בסיס ציטרונלה.
שנית למרוח על העקיצות הרגישות משחת רסקיו של באך
או מספר טיפות שמן לבנדר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מאוד רוצה להשמיןשי13/07/2010
שלום שמי שי משקלי הוא 60 קילו הגוובה שלי הוא 1.73 ניסיתי חלבונים שמוסיפים 1200 קלוריות למנה שתיתי אותם חודש וזה לא עזר..אני מאוד אשמח אם תוכלי ליעצץ ליי אני בן 17
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איך עולים במשקל?
איה הוד14/07/2010
הי שי,
אני רוצה לספר לך שלעלות במשקל זה לא פשוט.
רבים לא יודעים, אבל לעלות במשקל הרבה הרבה הרבה יותר קשה מאשר לרדת
(זה קצת גורם לתגובה נזעמת מאנשים הסובלים מעודף משקל ונלחמים בו שנים רבות ללא הצלחה, אך זאת האמת).
כדי להעלות במשקל צריך להתאמן במכון כושר בהעלאת מסת שריר.
צריך לאכול ארוחה המשבלת פחמימות וחלבון, ליטול מזון מלכות 100% טהור ולהקפיד בתפריט על מזונות כגון אגוזים, שקדים, טחינה, אבוקדו
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בבוהןkler1112/07/2010
מה הטיפול המומלץ לבוהן שהפטריות חוגגות עליה שבוע טוב לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטרייה בבוהן
איה הוד12/07/2010
שלום לך,
פטרייה בציפורן היא דבר עקשן ולכן כדי לטפל עליך להתמיד בכך.
ניתן לעשות שימוש בשמן עץ התה או לרכוש תכשירים המכילים שמנים אתרים המיועדים ספציפית לבעיה.
בנוסף תוכל לשקול טיפול עמוק ופנימי גם מבחינה תזונתית ושילוב צמחים אנטי-פטרייתיים לבליעה.
שירי לא מעט פעמים הזכירה כאן בפורום עצות נהדרות לטיפול בבעיה. תוכל לקרוא על כך כאן בפורום אם תערוך חיפוש קצר בנושא.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בעורלילית12/07/2010
מגרד לי העור בחלק העליון של הזרועות ממש סמוך לכתפיים, כך בלי סיבה הגירוד מופיע אני מורחת משחה פניסטיל ג'ל אך זה לא עוזר, תחושת הגירוד פשוט כמו בוערת לי ביד ואני לא יכולה להרפות, אודה לכם באם אוכל לקבל המלצה מה למרוח על מנת להפסיק הגירוד, אציין שאני בהריון בשבוע 39 והגירוד גם גורם לי לעצבנות יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד
שירי חבקין12/07/2010לילית שלום רב\
אני ממליצה על לך על משחת רסקיו של באך
ניתן להשיג בחנויות טבע ובפארמים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה
תימלוש14/07/2010הרופא והבדיקות המעבדתיות קבעו שזה קנדידה. מה עלי לעשות וללא קשיים.? אנ מאד לא טובה במשמעת דיאטטית זה פשוט קשה לי . אולי רק קצת. . מה עלי לקחת ? אודה מאוד על תשובתך כי לא נוח לי הפטריה היא בפה על הלשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קנדידה
איה הוד14/07/2010
שלום לך,
מציעה לך לגשת לטיפול שיותאם לך ולאורח חייך.
עושה רושם שבדרך להחלמה את תצטרכי ללמוד לקחת אחריות ולא להתנער משינויים הכרחיים שצריכים לעשות.
ובמילים אחרות: אולי הבעיה באה במיוחד כדי ללמד אותך משמעת תזונתית.
כדי להמליץ על נטילת דברים אני זקוקה לערוך תשאול מקיף במקרה הזה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערענת11/07/2010
היי בנות,
מה שלומכן?
קראתי את מרבית ההמלצות שלכן לגבי טיפול בנשירת שיער. עקב כך התחלתי לשתות כל בוקר חצי כוס עשב נבט חיטה (מקווה שאוטוטו כבר אשתה כמות של כוס שלמה). קניתי גם שמן חוחובה טהור כדי למרוח על השיער לאחר החפיפה.
בנוסף, הייתי היום אצל רופא עור, שבלי לשמוע יותר מדי פסק שיש לי נשירה עקב חוסר ברזל- רשם לי מולטיויטמין וספריי לזירוז צמיחת זקיקי השיער.
השאלה שלי היא האם לדעתכן יש צורך בצריכת מולטיויטמין על בסיס יומי אם אני כבר שותה כוס של עשב נבט חיטה שאמורה לספק את מרבית החוסרים בגוף באופן הולם?
שאלה נוספת- לגבי הספריי, בדקתי לגבי הספריי הספציפי ברשת ומצאתי שהוא מכיל חומרים טבעיים בלבד, האם זה מכוון לכך ששווה לנסות אותו?
תודה רבה, ענת :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער
שירי חבקין12/07/2010ענת שלום רב
האם עדכנת את הרופא שאת שותה עשב חיטה באופן קבוע?
לדעתי לא צריכה להיות בעיה לקחת גם את הויטמינים שהוא רשם
לך וגם לשתות את מיץ עשב החיטה.
לגבי התכשיר אינני מכירה ולכן לא אוכל להמליץ
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ענת12/07/2010שירי שלום,
תודה על תשובתך.
אכן עדכנתי את הרופא שאני מטפלת בנשירה גם באמצעים טבעיים, אך הוא ענה כי איננו מאמין ואיננו מתעסק בתחום. אשמח לחדד את שאלתי, שכן זכור לי כי קראתי במקומות שונים המלצות נגד נטילה מיותרת של ויטמינים, העשויה להזיק לגוף. מתשובתך הבנתי שלפי דעתך אין כאן בעיה שכזאת?
לגבי התכשיר, מדובר בספריי גו אקטיב של ד"ר עור, המיועד לעורר את זקיקי השערה.
תודה על התייחסותך,
ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער מואצתעדנה11/07/2010
איה, שלום רב,
אני בת 60 . נוטלת בקביעות סימבקור להורדת הכולסטרול ובמקביל נוטלת גם B12 . וברוך ה' מצב בריאותי הכללי תקין.
בשנה האחרונה אני סובלת מנשירת שיער מואצת כלומר מעבר לרגיל . בכל פעם שאני מסתרקת אני מוצאת על המסרק שיער רב וכן נשירת השיער מתרחשת גם בלי קשר לסירוק. איני יודעת מה יכול לעזור להפסיק את נשירת השיער. האם תוכלי לייעץ לי מה לעשות , או איזה תוסף תזונתי , או ויטמין שחסר אצלי שיעצור את הנשירה . אמנם יש להשיג תכשירים שונים לבליעה ואני די חוששת לקחת אותם מה עוד שהם יקרים ויעילותם לא הוכחה שלא לדבר על נזקים אפשריים.
תודה מראש על תשובתך
עדנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירה
איה הוד12/07/2010
שלום עדנה,
כפי שהזכרת את נושא הגיל, הנשירה בהחלט יכול הלהיות קשורה גם אליו.
אך ישנן סיבות רבות אחרות לנשירה ורובן קשורות לחוסר איזון פנימי ולכן הטיפול הוא פנימי ולא חיצוני (שמפו, תכשירים נגד נשירה וכדומה)
ממליצה לך בחום להתחיל לשתות באופן קבוע ויומיומי מיץ מעשב חיטה/שעורה או ליטול כדורי עשב דגנים.
בנוסף, יש פה בפורום המון טיפים בנושא נשירה מאחר ונושא זה מדובר כאן רבות - תוכלי לערוך חיפוש קצר ולקרוא תוכן נהדר.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בחררהסיון11/07/2010
שלום,
כיצד ביכולתי לטפל בפצעים קטנקטנים ("חררה"...) המופיעים דרך קבע על עורי באזורי הכתפיים, גב והחזה בחודשי הקיץ החמים והלחים?? אני מתחתנת בקרוב ואשמח למצוא לבעיה אסתטית זו פתרון יעיל.
תודה רבה,
סיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חררה
שירי חבקין12/07/2010סיוון שלום רב
מומלץ לרחוץ את העור בסבון טיפולי שמכיל עץ התה.
כמו כן , מומלץ למרוח משחת רסקיו של באך לחיטוי וטיפול
בפצעונים.
בהצלחה ושיהיה במזל טוב
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקיובל10/07/2010
שלום קראתי הרבה על התה ירוק רק יש לי שאלה אחת ממה שראיתי באינטרנט יש שתי גרסאות של איך להכין את התה הירוק האחת זה עם מיים רותחים למשך 3 עד 5 דקות והשניה זה עם מיים חמים בערך 80 או 90 מעלות מה היא הדרך הנכונה בכדי להנות מסגולותיו הרפואיות תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק
שירי חבקין12/07/2010יוני שלום רב
אני מעדיפה את הדרך הראשונה. חליטה של 5 דקות .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע במיניסקוסנעמה08/07/2010
שלום רב
לאימי יש קרע במיניסקוס דבר שגורם לה לכאבים וקושי בהליכה
האם יש משהו טבעי על מנת להמנע ממצב של ניתוח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע במיניסקוס
שירי חבקין12/07/2010נעמה היקרה
עד כמה שידוע לי זה מצב שניתן לטפל בו על ידי ניתוח בלבד.
אשמח לשמוע מאיה באם יש עוד חידושים בנושא
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקה-תינוקותהדסה07/07/2010
שלום!
לבני בן השנה ו-4 חודשים מצאו בבדיקות דם את "מחלת הנשיקה"
רציתי לשאול האם יש דרך שבה אוכל לגרום לוירוס לעבור?
יש דברים שמומלץ לעשות?
גם תינוק צריך לנוח הרבה בעקבות הוירוס כמו מבוגר?
תודה , יומטוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחלת הנשיקה-תינוקות
איה הוד07/07/2010שלום הדסה,
חשוב להתייחס לגילו הצעיר ולהתאים משהו אישי עבורו.
מה שאוכל ליעץ על גבי הפורום הוא לרכוש טינקטורה עם צמחי מרפא לחיזוק חיסוני כגון אסטרגלוס, אוניה דה גאטו, מטריקריה וטיפה ג'ינג'ר ולשים לו בבקבוק (אם הוא עדיין אוכל גם מבקבוק).
בנוסף, לשים לב לא לתת לו מתוקים וסוכרים שמאוד מחלישים חיסונית.
תוכלי לקרוא הרבה מידע על הטיפול הטבעי במחלת הנשיקה אם תכתבי בגוגל "מחלת הנשיקה טיפול טבעי".
בהצלחה והרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת הנשיקה תינוקות
שירי חבקין12/07/2010שלום רב
מאוד מומלץ בנוסף למה שאיה כתבה לתת לו סירופ
סמבכל קיד שמכיל מיצוי של צמח הסמבוק השחור.
צמח זה הוכח כיעיל ביותר בטיפול ברוב סוגי הוירוסים.
מנסיוני האישי הסירופ עוצר את התפתחות הוירוס ומחזק
את המערכת החיסונית. סמבוכל קיד מיועד לילדים ותינוקות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירי יקרה
הדסה16/07/2010יש לך מושג איפה קונים את הסירופ שהמלצת לי עלי? יש לך המלצה לחברה מסויימת?
האם כדאי לתת גם אחרי שיעבור לו המונו?
תודה לשתיכן על התגובות!
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירופ סמבוק
שירי חבקין18/07/2010הדסה היקרה
בזמנו היתה חברה בלעדית ששווקה את הסמבוקל-קיד ולאחר מכן
נרכשה על ידי חברה מאנגליה. לדעתי המוצר עדיין נמכר בבתי טבע
ובתי מרקחת. כמו כן ישנו סירופ סמבוק שאותו משווקים ב"אשר שיווק"
בקריות בחיפה.
תוכלי לבדוק איתם היכן ניתן למצוא אותו., הם משווקים לבתי טבע בעיקר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים לבנים על הפנים אצל בני בן המיכל06/07/2010
כל קיץ מופיעים לבני בן ה13 כתמים לבנים על הפנים בחורף לדעתי הם ישנם אבל לא נראים לעין במיוחד
מה ניתן לעשות בכדי לטפל בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים לבנים
שירי חבקין07/07/2010מיכל שלום רב
לפי מה שאת מתארת מדובר בפטריית שמש. לצערי אין
במוצרים הטבעיים פתרון יעיל. יש לפנות לרופא עור.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נס קפהרוני04/07/2010
רציתי לשאול שאלה: אני שותה פעמיים נס קפה ביום, והבנתי שזה מאוד לא בריא ועדיף קפה שחור,אך אני לא אוהבת קפה שחור או תה רגיל , והאמת היא ששתית הנס קפה בבוקר, ובשעה 4 ,מתאימה לי ומעוררת, ולכן אני שואלת אם יש איזה תחליף טבעי ולא מזיק כמו תה עם צמח מעט מעורר, או משהו אחר להציע , ?
תודה מראש רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף קפה
שירי חבקין04/07/2010רוני שלום רב
תוכלי לנסות ולהחליף בתחליפי קפה המכילים את צמח הצ'יקורי
כמו כן לשתות תה ירוק שהינו נוגד חימצון וממריץ טבעי ובריא.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



