מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שעירותנטלי19/12/2007
אני בת 14 וחצי כמעט 15 מחזור סדיר מוצא אשכנזי
אבל אני שעירה וזה ממש מסתכל אותי אני לא יודעת מה לעשות אני כל הזמן מדוכדכת
כל מה שאני רוצה זה לא להיות שעירה ..פעם חמצנתי שערות בכמה אזורים בגוף וזה רק גדל יותר שחור
מה עלי לעשות איך אני יכולה לשפר את המצב בו אני נמצאת
ממני נטלי קראקוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטלי
20/12/2007שלום נטלי
לא כתבת איפה את שיערה ?
לא כתבת האם יש שעירות יתר במשפחה ?
האם השיער עבה או דק או פלומתי ?
מתי קבלת מחזור לראשונה?
כתבי לי ואל תהיי מדוכדכת בגלל זה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר גלי!
נטלי26/12/2007היי אני מחזירה לך תשובה על מה שכתבת לי
במשפחה שלי לא שעירות בכלל האחיות שלי חלקות ואחותי הגדולה קצת שעירה!
זה נורא מתסכל! השיער הוא פלומתי ויש מקומות שהוא לא כך כך פלומתי כמו בגב.
אני בת 15 וקיבלתי מחזור בסביבות הגיל 13
מקווה שתוכלי לעזור לי! :(
נטלי קראקוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהנ18/12/2007היי
אני בת 15. אני רוצה להתחיל להוריד לעצמי (דגש על אני) שיער במפשעה.
האם אני יכולה לפגוע בעצמי באיזושהי דרך? או שאני יכולה להיות רגועה.
אני מורידה לעצמי שיער ברגלים באופן רציף כבר הרבה זמן, אז אני יודעת איך עושים את זה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשכחתי לציין
נ18/12/2007שאני רוצה להוריד את השיער בשעווה. לא בגילוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כדאי לבד- פני למומחית בתחום
נועה קוסמטיקה19/12/2007את עלולה לגרום נזק, כוויה או שטף דם. יש צורך בשעווה מיוחדת לאזורים כאלה - אל תסתבכי ואל תקחי סיכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלולות תוך כדי טיפול באפילציהשירן18/12/2007שלום!!
יש לי בעיה ואני אובדת עצות
יש לי בעיית שחלות פולציסטיות ...יש לי בעיה הורמונולית נמצאה אצלי רמת טסטורון גבוה והתחלתי לקחת גלולות למניעת הריון בהתחלה לקחתי דיאנה אך כעת אני משתמשת ביסמין .
רופאת הנשים מאוד ממליצה לי לא להפסיק לקחת גלולות .. אני מעוניינת להתחיל טיפול באפילציה באזור הסנטר והקוסמטיקאית אמרה שאסור עליי ליטול גלולות תוך כדי הטיפול באפילציה מדוע ולמה?
כשהתייעצתי עם רופאת הנשים היא לא ידעה לענות לי אמרה איננה מ בינה בזה ..
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללירז
20/12/2007שלום לירז
אני מסכימה עם רופאת הנשים שלך,כי אם תפסיקי הטסטוסטרון יעלה גבוה יותר ותתמלאי בשיער! לגבי הקוסמטיקאית אני לא מבינה למה,הכי פשוט זה לברר איתה יותר לעומק ולחזור אליי. אפשרות נוספת זה להתייעץ עם רופא עור מומחה, הוא ודאי ידע לומר אם יש בעייה כל שהיא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרת שיער בהריוןלימור718/12/2007שלום
רציתי לדעת האם מותר להבהיר שיער בבטן בהריון או שמא יש חשש לפגיעה בעובר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראפשר - מומלץ מהחודש ה-3 ואילך
נועה קוסמטיקה19/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בפאותחמוטל18/12/2007שלום.
אני בת 15[מחזור לא סדיר]ויש לי שיערות מתחת לפאות..הן דקיקות אך רבות..ומאחר ויש לי שיער כהה זה ממש מפריע לי..
אני מתלבטת אם לעשות אפילציה/שעווה בפנים?
תודה:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה
נועה קוסמטיקה19/12/2007לשערות בודדות עדיפה תמיד אפילציה, אבל אם את לא מאוזנת הורמונלית - הטיפול לא יעיל. כדאי להתייעץ עם גניקולוג .
ברגע שאת מתחילה עם שעווה - הטיפול חייב להיעשות באופן קבוע ויש צורך להמנע מחשיפה לשמש בגלל סכנת כתמים בעור. לטיפול בשעווה - פני לקוסמטיקאית ואל תעשי לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה או אינפרה אדוםאורנית18/12/2007שלום רב!
אני סובלת משיעור יתר סביב הפטמות וקו טבור, נשללה בעיה הורמונלית. מאד מתלבטת בין אפילציה לטפול אינפרה אדום- מה את ממליצה לאיזורים אלו? ועל אלו עקרונות כדאי לי לוודא שהמטפלת מקפידה עליהם? מה הסכון בכל אחת מהשיטות?
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאורנית
20/12/2007שלום אורנית
לגבי הפטמות- זהו אזור "עקשן" שעדיף לטפל בו באפילציה אם הן לא מאד רבות.
קו הטבור - שוב תלוי מאד בכמות, הכלל אומר לשערות בודדות אפילציה ,למשטחים ,לייזר.
התשובה ניתנת מבלי לבדוק אותך לכן קחי רק את המידע באופן כללי ולא המלצה ספציפית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דםאחת הבנות :)17/12/2007השבוע אלך לרופאת המשפחה בכדי לבקש הפנייה לבדיקת דם בכדי לבדוק את איזון ההורמון.
האם צריך לעשות את הבדיקה בזמן מסוים??? (כלומר: כשאני במחזור, או שלא)
אני בת 15 , מחזור לא ממש סדיר (כהת עור - אם זה משנה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל-:)
20/12/2007שלום לך
את בדיקות הדם הללו כדאי לעשות בזמן מחזור בימים 2-4 לדימום.
איחור של ימים ספורים או חודש כן חודש לא?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמממ
אחת הבנות :)23/12/2007איחור של כמה ימים בדרך כלל (למרות שקרה כמה פעמים שאיחר בחודש).
אבל בדרך כלל איחור של כמה ימים.
(קיבלתי לראשונה מחזור בגיל 13, כעת אני בת 15)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבין הטיפוליםיואב17/12/2007כשמורידים שיער בלייזר, מה קורה בין הטיפולים? האם זה צומח קוצני?( כך שלא יהיה לי נעים ללכת להריכה..) איך הסיפור הזה הולך? את יכולה להסביר לי בהרחבה? תודה רבה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליואב
20/12/2007שלום יואב
לאחר טיפול השיער נושר בד"כ לאחר כשבוע 10 ימים. אח"כ יש עד כחודש וחצי חודשיים ללא צמיחה ואז מתחילה צמיחה חדשה. התגובות משתנות ממכשיר למכשיר,ובהתאם לעוצמות.
לפעמים יש מה שקוראים "פיספוסים" אותם ניתן לגלח עד הטיפול הבא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינפרא אדום או לייזרטל17/12/2007שלום
אני מעוניינת לעשות הסרת שיער בבית השחי ובמפשעה, מה יותר טוב לייזר או אינפרא אדום??? והאם זה נכון שהסרת שיער בבית השחי פוגעת בבלוטות הלימפה וזה מסוכן? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלטל
20/12/2007שלום טל
הסרת שיער לא ידועה כפוגעת בשום איבר פרט בזקיקי השיער.
לא יכולה ליעץ מבלי לאבחן .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף- עשיתי טיפול אינפרא בבית השחילילוש17/12/2007שלום רב,
עשיתי 6 טיפולי אינפרא בבית השחי, כאשר כעת אני ממתינה לטיפול השביעי.
לפני כשבוע וחצי החלו אצלי כאבים בשני בתי השחי ואני מאוד מודאגת. רציתי לדעת איזה רופא מומחה מטפל בתחום האם זה רופא עור או שמא רופא אחר כיוון שבבתי השחי יש בלוטות לימפה.
אודה על תשובה דחופה!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללילוש
20/12/2007שלום לילוש
בלי להתלבט יותר מדי גשי לרופא המשפחה שלך והוא יוכל לבדוק ולטפל ואם יהיה צורך להפנות להמשך ברור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר במפשעהיעל16/12/2007אני שוקלת להסיר שיער בלייזר במפשעה, העניין הוא שמה שהכי חשוב לי זה באיזור הדגדגן ואיבר המין, האם במקומות האלו גם מסירים בלייזר???ומה הסיכוי להצלחה שם? אני בעלת עור בהיר ושיער חום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליעל
20/12/2007שלום יעל
הפחתת שיער מבצעים רק על עור ולא ריריות,כך שככל שניתן יופחת השיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער באיזור לא מובןתומר16/12/2007שלום קוראים לי תומר אני בן 20 אני סובל משיעור באשכים ושיעור באיבר המין לכל אורכו האם אפשר לבצע טיפולי אפילציה או לייזר באזורים אלו? ואם כן איפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתומר
16/12/2007שלום תומר
לא מבצעים טיפולי לייזר באזורים אלו מחשש לפגיעה בפוריות.
פרט לכך אין לי מידע נוסף
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמותר לעשות שעווה
נועה קוסמטיקה19/12/2007אבל בזהירות, עם השעווה המתאימה לאזורים עדינים ובחום נמוך. חשוב להקפיד לעשות אצל מומחית בתחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים בהירים Beamaxגילי15/12/2007שלום רב,
אני וחברתי עברנו טיפול להסרת שיער במכשיר Beamax (לא ברור לי אם זה IPL אוAFT ) ברגליים.
(שתינו כהות עור ) לאחר טיפול אחד הופיעו כתמים (עיגולים קטנים) בהירים במקומות שונים ב-2 הרגליים שלא עברו גם אחרי 6 שבועות:
1. האם כתמים אלה יישארו לתמיד או ייעלמו עם הזמן?
2. האם בעת חשיפה לשמש העור מסביב יתכהה בעוד הכתמים ישארו בהירים?
3. האם תופעת לוואי זו מוכרת?
4. האם שיטה זו מתאימה לנו?
5. איזו שיטה הכי מתאימה לסוג העור שלנו?
6. באם נמשיך האם תופעה זו תלך ותחמיר?
תודה מראש,
גילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגילי
16/12/2007שלום גילי
לאור התיאור שלך,האם חוית כוויות? האם הגעתן לא מוגנות משמש לטיפול הספציפי?
כתמים בהירים כאלה לרוב משתפרים ככל שהזמן חולף .אם הם לא ישתפרו עד 12-18 חודש יתכן וישארו.
יתכן שהראש לא היה נקי,לפעמים שיער חרוך נדבק לחלון והוא יכול לגרום לכויות.
אני לא יכולה לדעת אם השיטה מתאימה לכן אני רק מקווה שהמטפלים/ות שלכן מנוסות ומיומנות כי אם הגוון שלכן לא מתאים למכשיר הן לא היו מתחילות איתכן.
אם נק' ההיפופיגמנטציה שלכן ישארו ככל שתשתזפו יותר כך יהיה הבדל רב יותר לעומת הנק' הבהירות.
הייתי ממליצה להמתין פרק זמן כדי לבדוק את ההשתפרות של המצב. יש סכנה שבעוצמות גבוהות
התופעה תחזור על עצמה ,אם זה לא קרה עקב שיזוף.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהinfra/ipl/laserגיא12/12/2007היי גלי
אני מטופל מגיל 21 במכשירים שונים להסרת שיער מאיזור חזה בטן וגב החל מאפילייט HAIRLESS אלכסנדריט ,LIGHTSHEAR , סופרנו .מספר הטיפולים הכללי לכל איזור הוא מעל 30
אחרי 10 שנים של טיפולים התוצאה היחידה היא שהשיערה נהיתה פלומתית יותר (לא איבדה את הפגמנט כלומר עדיין שחורה) נראה שכמות השיער לא השתנתה. צבע העור שלי בהיר.
האם האפשרות שמכשירים חדשים היום בטכנולוגית IPL או אינפרא יתנו תוצאה יותר טובה מהלייזר השונים (אם כן אשמח לשמוע מהם החידושים ואיזה מכשירים חדשים יש כיום)?
אציין : בדיקת הורמונים טסטוסטרון ומין שונים נמצאה נורמלית, לא לוקח תרופות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגיא
13/12/2007שלום גיא
מעט יוצא דופן התיאור שלך,כי 30 טיפולים וחלק מהמכשירים ידועים כטובים,זה יותר מדי.
לדעתי מה שקרה אצלך אולי קשור לעובדה שהתחלת את הטיפולים בגיל 21 ,כלומר צעיר ועדיין ללא סיום המופע של הצמיחה.לכן כל מה שהתווסף לך ,בהתבגרך, נותן לך תחושה שאין לך הפחתה.
כמובן אני גם לא יודעת באיזו מיומנות השתמשו במכשירים שציינת,מה סף הכאב שלך ,מה התורשה שלך וכ"ו וכ"ו...
אם השיער דק אך שחור ,יש מצב להתקדמות במכשירים טובים ומטפלים מיומנים. ה-IPL של חב' מוכרות יכולים להיות יעילים מאד,אך עדיין לא בטוח שיותר מהלייזרים (שהם אגרסיביים יותר).
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער חלקית לגבריםשמעון12/12/2007שלום,
אני סובל משיעור רב בחזה ובגב. הבנתי שיש שיטה של הסרת שיער חלקית לגברים, הרעיון מתאים לי כי אני לא מעוניין להסיר הכל מהגוף אלא בעיקר לדלל שיראה טבעי.
הבנתי שיש טכניקת לייזר שעושה הסרת חלקיתו בפרופורציה (לא זוכר את השם המדויק שלה).
איך זה עובד ? מה הרעיון של השיטה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשמעון
13/12/2007שלום שמעון
אכן הרבה גברים אינם מעוניינים להפחית בצורה מאד משמעותית את שיער גופם,בכל זאת זהו סממן גברי.
מבלי להכנס לפרטים היבשים,הטיפול מתבצע תוך בחירת האיזור אותו רוצים לעצב ,קביעת הפרמטרים המתאימים תוך התחשבות במטרה הרצויה .
שילוב מכשירים שונים ,ומרווחים שונים בין הטיפולים.לאור התקדמות הטיפול,ניתן להחליט עד כמה
נרצה להמשיך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם טיפוסים חברותיים?היועצים שלנו
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
