מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרה מעולה באינפרא אדוםדניאל מר"ג06/01/2008
שלום לכל חברי בפורום..
אני מאוד ממליץ על שיטת קרן אור (אינפרא אדום) ,
לאחר חצי שנה שהסרתי שיער בחזה , אני מרוצה מאוד מהתוצאות.
גדל בהחלט משהו כמו 10%-20% כמו שהובטח והשיער פלומטי , דק , ומפוזר יפה.
יש לציין שהיה לי חזה שעיר מאוד .
חשוב לציין שהטיפול היה ללא כאבים וכבר לאחר הטיפול הראשון ראיתי תוצאות.
בקיצור , ממליץ בחום
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "אני רק ממליץ" אולי דיי לפרסם...
גוני ח'06/01/2008ראשית לא שאלו אותך.
שנית, איך אני יכולה להאמין לך אחרי שזה כל כך מגוייס וחד צדדי?
בקיצור, דיי לפרסם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי טיפול לייזר בקרוב במפשעות.עדי05/01/2008
האם לגלח לפני???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרונה
06/01/2008שלום רונה
לדעתי את צריכה להגיע לטיפול עם צמיחה מירבית,כך ניתן למטפל/ת להבין עם מה הוא צריך להתמודד ולבחור את הפרמטרים הנכונים ביותר לטיפול.
בנוסף ע"מ לתעד את ההתקדמות לעיתים צריך לצלם...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין לייזר לקרן אוראני05/01/2008שלום ד"ר אהרונוביץ',
אני עוסקת בתחום הקוסמטיקה ואני לא מבינה עדיין מה ההבדל בין הסרת שיער בקרן אור והסרת שיער בליזר.האם שניהם באמת עובדים לצמיתות? האם בכלל יש דבר כזה הסרת שיער לצמיתות?
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאני
06/01/2008שלום אני
לא אוכל לעשות את עבודת הלימוד במקומך,ויש המון מידע באינטרנט. בגדול אומר כך: העיקרון זהה,
מבצעים הרס החלבונים של הזקיק באמצעות אנרגיה המופקת מאור. השוני נובע מהטכנולוגיה !
כשמדברים על צמיתות הכוונה היא לזמן ארוך .(שנים ארוכות) כמו כן יש להבין שאין הסרה של 100 % כי הגוף לא יפסיק לעשות את אשר הוא נברא לעשות, הוא רק יעשה זאת הרבה פחות ויותר עדין ,וזאת בהתחשב בתורשה של כל אחד ואחת ובמצב ההורמונלי הייחודי של כל אחד ואחת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרתי אינפרא 18 טיפולים לפני שנה ואפרת05/01/2008הכל חלק ולא גדל כלום
סתם משמיצים...
מכון גדול ומושקע לא אומר שהשיטה היקרה שלו טובה יותר..
אולי רק כואבת יותר...
אינפרא לא כואב ועושה את העבודה מצוין.
שבת שלום לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאפרת
06/01/2008שלום אפרת
כדי שנוכל להבין קצת יותר,אולי תוסיפי מספר פרטים על אזורי הטיפול , המכשיר הספציפי, המרווחים בין הטיפולים, גילך,רמת השעירות ההתחלתית,,כמה שנים את מטופלת וכ"ו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות ..דנית04/01/2008יש לי שיער באזור הפנים והפאות, לא הרבה אבל יש, ובאור יום זה בולט יותר.. רציתי לשאול האם אפשר לעשות הבהרה באזור זה? ועם מה ניתן לעשות זאת?
ועוד משהו ..
יש לי שיער באזור הבטן+חזה האם ניתן לעבור טיפול לייזר באזורים אלו? יש לציין שאני שחומת עור והשיער כהה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנית
06/01/2008שלום דנית
קשה ולא רציני ליעץ לך מבלי לראותך לכן אני ממליצה לך לעשות עבודת רגליים ולגשת לאיבחון,אפילו יותר מאחד ע"מ לקבל הכוונה טובה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליצה בחום על אינפרא אדום - קריסטלדניאל מר"ג03/01/2008פשוט מעולה..!!
10 טיפולים ברגליים וזהו..!! כבר שלושה חודשים אחרי והכל חלק חלק!!
לא כואב!!!
לא יקר!!!
ומושלם!!
עזבו אתכם מלייזר... זה יקר ולא מוצלח כמו קרן האור ..
כל החברות שלי הלכו בעקבותיי ..
בהצלחה לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיננפראא
99904/01/2008בטח עוד חווודש יגדל לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה טועה ומטעה!
אפרת05/01/2008הסרתי שיער באמצאות אינפרא אדום מסוג קריסטל 512 , בדצמבר 2006 , עברה שנה וכלום לא גדל.
בהחלט ממליץ.
אגב , לכל מי שהמלצתי לא טען אחרת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוובב אבלל
99905/01/2008רגליים זה אזור שקל להוריד!. לא חושבת שלחזה או נגיד לפנים,אינפרא אדום זה טוב..
אבל כל אחד שיעשה מה שהוא מבין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמת במכשיר האלורה - פיצוץ
יהודית05/01/2008אני משתמשת במכשיר אלורה(שאני שוכרת על בסיס יומי), להעלמת כתמי גיל, הסרת שיער, טיפול בפצעים. המכשיר עושה עבודה מדהימה. הלקוחות מטופלים ללא אילחוש, ומרוצים מאוד מהתוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמת במכשיר האלורה - פיצוץ
מלכה17/01/2008ליהודית - תוכלי בבקשה למסור את פרטי משכיר מכשיר האלורה זה יכול להתאים גם לי. תודה מלכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדניאל מר"ג
06/01/2008שלום לך
רק לפני מספר ימים בקשת מידע על המכשיר וכבר את יודעת בוודאות את כל המעלות הללו שאת מציינת כאילו שזה מניסיונך ? ? ? או שלא הבנתי נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר וסרטןמרינה03/01/2008שלום רב, האם השרת שיער בלייזר יכולה לגרום לסרטן? והאם זה פוגע בפוריות כאשר מסירים שיער מהמפשעות? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמרינה
06/01/2008שלום מרינה
ככל הידוע לנו עד כה,לא נמצאה שום הוכחה או עדות לפגיעה בפוריות של האישה ו/או סרטן עקב הפחתת שיער בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגלי.נטלי01/01/2008שום שלום לך!
אני בת 15 כבר ואני נורא שעירה וממש לא יודעת מה לעשות עם זה כי זה הורס לי את חיים..
כל מה שאני רוצה זה לא להיות שעירה ..פעם חמצנתי שערות בכמה אזורים בגוף וזה רק גדל יותר שחור
במשפחה שלי אחיותי ואימי לא שעירות.
זה נורא מתסכל! השיער הוא פלומתי ויש מקומות שהוא לא כל כך פלומתי כמו בגב.
אני בת 15 וקיבלתי מחזור בסביבות הגיל 13
מקווה שתוכלי לעזור לי! :( אני מדוכדכת בגלל זה@
נטלי קראקוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנטלי
01/01/2008שלום נטלי
מבלי לבדוק אותך לא ניתן ליעץ כלום לכן אני מציעה לגשת לרופאת הילדים והראות לה את הצמיחה שאת מדברת עליה ומה שמציק לך ואני בטוחה שהיא תפנה אותך לכיוון הנכון,אולי יש צורך בבדיקות הורמונליות או כל דבר אחר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב..:]99901/01/2008אני שעירה ויש לי שיעור בישבן ובחזה,בחזה הוא פלומתי ובישבן לא כל כך.
אני מאד רוצה להוריד ולא יודעת איפה יותר כדאי לי בחזה או בישבן? .(בשעווה כמובן)
ואני רוצה עוד שנתיים להתחיל לייזר ואפליציה(כי עכשיו אני קטנה מדי),ולא יודעת אם כדאי לי להוריד עכשיו בשעווה כי עוד שנתיים השיער יהיה קשה יותר להורדה. אנא שתפי אותי בעזרתך
תודהההה!.... ואודה לך מאד עם תעני לי כמה שיותר מהר .............:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגלוש
02/01/2008שלום גלוש
בת כמה את?
בפלומה אני ממליצה לך לא לגעת ! לכולם יש פלומה על הגוף.
בישבן בגיל צעיר גם לא כדאי להתחיל,לאן את רצה,מה בוער?
ס ב ל נ ו ת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגלי..!
99902/01/2008אני בת 16 וזה נורא מפריע לי.....יש נזק עם אני אתחיל בשעווה?
ורואים את הפלומה הזאת!זה קצת אבל זה שחור2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגלוש
03/01/2008הי גלוש
אני לא יודעת על נזקים משעווה,בהנחה שתעבדי נכון.
עדיין לא הייתי ממליצה לך להתחיל כבר בגיל זה אם השיער פלומתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגליי =]
99903/01/2008תודה!..אבל לא התכוונתי נזקים במובן הזה....
התכוונתי אם יכול להיות שהשיעור יגבר?או שיגדל במקומות אחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
טל08/01/2008לגבי החזה.. אני ממש ממליצה לך לעשות אפילציה, יש סיכוי שזה יכאב קצת אבל זה משתלם, אני עשיתי ולא מתחרטת, להוריד את זה בשעווה זה סיפור ואישית לא ממליצה
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, טל, וסליחה שאני מתפרצת, אבל
הילה09/01/2008אפילציה כואבת מעט? התחלתי טיפול אפילציה באיזור הידיים והרגליים אצל מטפלת עדינה, מקצועית ומיומנת מאין כמוה, והכאב ממש בלתי נסבל. אני בחורה בעלת סף סבל גבוה, ומעולם לא פחדתי ממחטים, זריקות וטיפולים כואבים, אבל האפילציה הזו ממש כואבת לי. אני מבקשת בהזדמנות זו את המלצת הקוראים שמנוסים בטיפול אפילציה לאיזשהו דבר שמפחית את הכאב (המטפלת שלי אמרה שהיא לא ממליצה על משחת "אמלה", אבל אולי יש תרופה משככת כאבים שאפשר לקנות ללא מרשם רופא ועוזרת במקצת (כל הקלה בעוצמת הכאב תתקבל בברכה). בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילה טל או מי שזו לא תהיה
מירב12/01/2008לא ברור לי למה המטפלת שלך לא המליצה על אמלה אני עוסקת בהסרת שיער באפילציה כבר 12 שנה ועשיתי המון רגליים ידיים גב תחתון בטן מפשעות ומה לא וכולן השתמשו מאמלה אין בעייה רק את צריכה לוודא קודם שאל לא רגישה לפוליםבדרך כלל ממוצא עירקי בכל אופן אם תרצי שאסביר לך איך למרוח תכתבי לי ידיים רגליים זה מרדים פיקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמירב, תודה רבה על ההתייחסות. המטפלת
הילה13/01/2008שלי אמרה שהיא לא ממליצה על אמלה כי זה מסורבל, מלכלך, יקר, מסובך לשימוש (משהו עם ניילון נצמד, יכול להיות?) וכן לדבריה, ברגע שהשפעת המשחה מתפוגגת, הכאב פתאום נהיה חריף וזה מקשה על הטיפול (יש לי ה-מ-ו-ן שיערות, אמנם די דקות ויחסית בהירות, אבל גם די ארוכות ובולטות לנוכח גוון עורי החיוור למדי. לכן, אנחנו עושות טיפולים של חצי שעה במקום של עשר דקות כנהוג. אני פשוט מעוניינת להיפטר כבר מכל השיער כי נמאס לי). אודה לך אם תתני לי טיפים הקשורים לשימוש במשחה (אני לא עיראקית, ואני אוכלת פול בלי שום בעיה מיוחדת), משך זמן ההשפעה שלה, וכן אם ניתן למרוח אותה גם על מקומות רגישים כגון החזה והגב).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילה
מירב13/01/2008היי הילה
גם אני התכוונתי לאפילציה במחט חשמלית לכל איזור שעושים באפילציה יש זמן מסוים שמותר לעשות ככה שאת צריכה להגיד לי באיזה איזורים את עושה ובקשר להרדמה אותו דבר שפם לדוגמא שמים אמלה כחצי שעה לפני וצריך לכסות את האיזור עם ניילון לא נצמד בשום אופן כי ניילון נצמד סופג את הנוזלים של האמלה אליו חוץ מזה שהאמלה על העור מתחממת כשמכסים וזה לא בריא כשזה בא במגע עם ניילון נצמד אותו הדבר לגבי איזורים אחרים רק שבגב בטן רגליים שמים אמלה כשעתיים קודם מכסים הייטב עם ניילון רגיל וזה ירדם לך מצוין על הניילון הרגיל אפשר לשים ניילון נצמד וזה לא מסורבל ברגע שתעשי את זה את תראי וגם לא תסבלי אם יש לך עוד שאלות בשמחה בהצלחה ביי מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה היי
מירב14/01/2008שכחתי לציין שאמלה זה לא יקר אם קונים את זה דרך הכללית ויש גם עכשיו משחה חדשה שנקראת דוקאין וזה אותו דבר כמו אמלה ואפילו יותר זול איזה 14 שח דרך קופת חולים כללית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ענקית לך מירב. עוד שאלה קטנה,
הילה14/01/2008מה זאת אומרת לשים סתם ניילון פשוט על המשחה? שקית ניילון כמו זו שמשמשת למשל לפחי אשפה? אין לי מושג בדברים האלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה כן, עוד משהו ששכחתי לציין:
הילה13/01/2008התכוונתי בדבריי לאפילציה באמצעות מחט ואלקטרוליזה חשמלית (השיטה הישנה והטובה, שהיא היחידה שמועילה לשיערות הדקות והדי בהירות שלי), ולא לאפילציה באמצעות מכשירים כגון קריסטל וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה בפנים
שרון30/07/2008הבנתי שיש לך ניסיון של 12 שנה האם מדובר גם באזור הפנים ואם כן באיזה עיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגלוש
09/01/2008הי
קשה לנבא אך ברוב המקרים, לא ידועה התפשטות משעווה.
אפילציה זאת גם אופציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמשיםטל01/01/2008שלום, האם לא ניתן לנשים עם נמשים להסיר שיער בלייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלטל
01/01/2008שלום טל
אין איסור להפחית שיער בלייזר על אזורים מנומשים רק שחייבים להיות מודעים לכך שהם יתכהו בשלב הראשון ואחר כך יתבהרו או יעלמו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדמומיות קבועה בעוראמיר30/12/2007שלום רב,
קודם כל אני חייב לציין כי הפורום ממש איכותי ועוזר.
לפני כשנה ביצעתי אצל קוסמטיקאית אפילציה במחט חשמלית של שערות עצמות הלחיים.
לדאבוני לא רק שלא שהשערות לא הוסרו לצמיתות, אפילו לא חלקן, אלא גם שנשארה לי אדמומיות קבועה בצורת נקודות אדומות על פני העור.
כמובן שאני מאוכזב ופגוע, אך השאלה היא האם יש פתרון קוסמטי או רפואי לפתרון הבעיה (פילינג עמוק, משחה אנטיביוטית וכו').
אשמח לתשובה בהקדם.
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאמיר
01/01/2008שלום אמיר ותודה.
ליעוץ הכי נכון כדאי לפנות לרופא עור מומחה שיבדוק אותך בפועל וימליץ לך מה הכי טוב בשבילך.
מבלי לראות זה לא רציני.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעירחן30/12/2007שלום
יש לי שאלה יש לי שערות באזור הפנים סנטר זה מאוד מפריע לי אז הייתי רוצה להוריד. מה הטיפול שאני צריכה לעשות לייזר או אפילציה ?
פשוט התקשרתי למקום שעושים בו לייזר ואני בדילמה וקצת הפחידה אותי שפנים זה אזור רגיש והצמיחה יכולה לחזור והשערות יהיה הבות יותר אז מה את ממליצה לי ממה אני צריכה להתחיל??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחן
01/01/2008שלום חן
ראשית כדאי לבדוק למה יש לך שיעור בפנים ולשלול בעיה הורמונלית.
אם יש מעט שיער עדיף מחט חשמלית.
אם יש הרבה שיער ניתן בלייזר. חובה לקחת בחשבון שיתכן מצב ובו שערות רדומות יכולות להתוסף.לא ניתן לדעת מראש למי זה יכול לקרות.
אם יש שיבוש הורמונלי, חובה לאזן אותו תרופתית אחרת אף טיפול לא יצליח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות הפוכות ואבצסיםשרי30/12/2007דוקטור שלום רב
הנני בת 33 סובלת מגיל 17 מאבצסים באזור המפשעה והיו מקרים שהגעתי לכרוגי כדי לפתוח את את האבצס , לפני זמן מה הייתי אצל רופאת עור שאמרה לי שהסרת שיער לצמיתות עשויה לעזור לי בעיניין זה .
עלי לציין שבשנים האחרונות האזור הרבה פחות דלקתי מבעבר אך עדיין ישנם גושים פנימים קבועים שהופכים להיות פעילים בתקופות מסויימות לדוגמה לפני מחזור .
רציתי לשאול אותך איזה מן המכשירים להסרת שיער הוא הנכון לי ביותר בהנחה שיש לי תעלות דלקתיות מתחת לעור ושערות הפוכות שלא יצאו אל מחוץ לעור וגם לא יצאו
והאם IPL יתאים לי בנסיבות אלו
יש לי שאלה נוספת המצח שלי קטן לפני שנים הגדלתי אותו על ידי כך שהסרתי ממנו שיער באפילציה.
כעט ברצוני להגדיל אותו עוד קצת והייתי רוצה לדעת האם זה מסוכן להסיר כמה שורות בIPL באזור הראש או שממומלץ לי מכשיר אחר
אודה לך מאוד על תגובתך בעיניין
בכבוד רב
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשרית מ
01/01/2008שלום שרית
אכן הפחתת שיער בלייזר ולא IPL יכולה לפרק את השיער הכלוא וכך המערכת החיסונית יכולה לסלק את השיערה מהגוף. לדוגמה לייטשיר.
אין סכנה בלהרחיק את קו השיער ולהגדיל את המצח אך שוב לדעתי עדיף בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הסרת שיער בלייזר משפיעה לרעה?מאור30/12/2007שלום
אני בן 17 וחצי עשיתי טיפול ראשון בהסרת שיער בלייזר במפשעות באיבר המין ואני רוצה לדעת אם יש סיכון של פגיעה בזרע או סיכון לסרטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיי
תומר30/12/2007שלום קוראים לי ליאור אני סובל משיעור על איבר המין איפה עברת טיפולי לייזר? גם אני מעוניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקש תשובה
מאור31/12/2007למה אתם לא עונים לי אני רוצה למצוא תשובות כבר יומיים בקשר לשאלה שלי
ואני עושה טיפולי בקלייניקה ליד האזור שאני גר בו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאור
01/01/2008שלום מאור
לא מומלץ לבצע טיפולי לייזר על אברי הרבייה מפני שיש חשש לפגיעה בפוריות,חימום איזור האשכים
יכול לפגוע באיכות הזרע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר גלי
מאור02/01/2008אם הטיפול בלייזר לא נוגע באשכים זה עדיין משפיע ? ותודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאור
02/01/2008שלום מאור
לדעתי אף אחד באמת לא בדק את רמת הפגיעה כשמחממים את הפין יותר מאשר את האשכים אך
אני בטח לא הייתי ממליצה לך לנסות על עצמך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה לא רגילה-בדוקשם בדוייייייי29/12/2007יש לי שערות בערווה כבר מגיל 6 ווחצי.
כבר בגיל 10 ושלוש חודשים קיבלתי מחזור .
אני שעירה בכל הגוף לא רק בערווה.
אבל בערווה זה משהו מיוחד אני שעירה שם ברמות קשות.
אני לא זוכרת את עצמי בלי שערות שם.
ושאני הולכת לים, אני מגלחת גוזרת בעזרת מספריים ושמה תחתון בגד ים ועל זה מיני מכנסון רק בגלל השערות .
אני בת 13.3 ואני ואמא שלי רוצות לעשות הורדת שיער
אני קטנה מידיי?
אבל אני פשוט חייייייייייבת !!
וזה כואב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלייזר כואב מניסיון ויקר מאוד בגלל
דנה30/12/2007שהמכשיר עולה מאות אלפי ש"ח ואחזקתו יקרה .
לך על אינפרא אדום - מ ע ו ל ה !!!
הכל מניסיון שלי ושל חברותיי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשם בדוי
01/01/2008שלום לך
רמת שיעור כל כך קיצונית כמו שאת מתארת ,שווה ברור אצל רופא הילדים התיעצי איתו/ה ואולי יעשה ברור הורמונלי,שיסביר את רמת השיעור .לשאלתך ,בכל זאת את צעירה מדי ויש להמתין לפחות לגיל 16-17 וזאת כדי לאפשר לגוף להגיע ליציבות ברמות השיעור באזורים השונים.
וכן זה טיפול לא נעים,אך בהחלט ניתן לעמוד בו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?היועצים שלנו
לימוד יציבה נכונה עי" הכרה בהרגלים לא נכונים והיכולת לשנותם. הקלה ומניעה של כאבי צוואר, גב , ברכיים ועוד. מתאים במיוחד למוסיקאים, רקדנים, אנשי תיאטרון וספורטאים ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



