מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפילציה או ליזר לאיזור החזה?אני18/11/2007
גלי הי,
הייתי מעוניינת לשמועאת דעתך מה עדיף
אפילציה או ליזר לאיזור החזה,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
22/11/2007שלום לך
תלוי בכמות השיער שצומח. אם מדובר בבודדות עדיף אפילציה אם בצמיחה משמעותית יותר אז לייזר. תלוי גם בגוון השיער ובעוביו, אם השיער חסר פיגמנט משמעותי,עדיף אפילציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה....ענת18/11/2007שלום, התעניינתי לגבי לייזר בתקופה האחרונה ופניתי לכמה מרפאות ובכולן אמרו לי כי באיזור החזה הכתפיים והיד העליונה לא ניתן לעשות לייזר משום שהאיזורים הם הורמונלים, שמעתי פעם על טיפול תרופתי שמפחית את כמות השיער בגוף ובראש,
אשמח אם אוכל לקבל מידע על התרופה..תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלענת
22/11/2007שלום ענת
אני לא יודעת למה את מכוונת,אך אם את סובלת מחוסר איזון הורמונלי צריך לאזן בעזרת גלולות בדרך כלל, מסוג מסויים.תמיד יש להתייעץ עם רופא גניקולוג או אנדוקרינולוג.
יש תרופה בשם וניקה שמאיטה את קצב הופעת השיעור, לא מפחיתה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר לגלי99918/11/2007האם יש סכנה להתחיל בטיפולי אפילציה באזור קטן של החזה בגיל 15?זה אזור שמעולם לא היו לי בו שערות פשוט חימצנתי ונהיה לי שערות שחורות ומציקות.
האם השער יכול לצמוח מחדש לאחר זמן קצר או להתרבות?[תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל11
22/11/2007שלום גל
אין סכנה באפילציה באזור החזה,אך נדמה לי שמעט מוקדם את מתעסקת עם מצב שעוד לא ברור היקפו. השיעור אולי יתגבר ואולי לא .חכי עוד כ-שנתיים ואז תדעי מה באמת מצבך.בינתיים על תעשי "נסיונות" על עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בקשר טיפולי הלייזר ?חסוי18/11/2007אני רוצה לעשות לייזר בבטן ובחזה
האם זה פוגע בעיניים או שיער ?
אני די רזה האם זה יכול לפגוע באיברים פנימיים כמו לב וכדומה ?
ויש לי כמה נוקדות חן על החזה בגודל בנוני האם הלייזר יכול לפגוע בנקודות החן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
18/11/2007שלום לך
הלייזר אינו פוגע בשום איבר פרט לזקיק הכהה של השיערה. (אם תבוא לטיפולים שזוף יש סיכון גם לעור שלך -כוויות).
את נקודות החן שלך כדאי לכסות בנייר דבק לבן או לא לעלות עליהן-כוויות.
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוצאת שיער בלייזרעדן18/11/2007שלום! שמי דנה ועברתי טיפול ראשון בהוצאת שיער בלייזר באזור המיפשעות.
{אני בת 17, המוצא ספרדי, צבע עור שחום בהיר,מחזור סדיר} יש לי כמה שאלותבנוגע לטיפולים:
1.האם הוצאת שיער בלייזר מסוכנת {בגלל הקרינה}, ובייוד באזור זה של הגוף?
2, באיזה אזורים נושרים השערות מעצמן בתום גיל ההיתבגרות?
3. לאחר הטיפול יש לישטוף את המקום עם פילינג?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
18/11/2007שלום דנה
הפחתת שיער בלייזר לא ידועה כמסוכנת ואין לה קרינה מסוכנת זה בסך הכל פלח מהאור הלבן הסובב אותנו.החדירה שלו לשכבה העליונה של העור היא של 2.5-3.5 מילימטר.
לא ידוע לי על שיער שנושר מעצמו בסיום גיל ההתבגרות.
לאחר הטיפול כדאי להמנע ממקלחת של מים חמים ,עדיף פושרים עד קרירים,ויש למרוח משחה מרגיעה ומצננת על פי הצורך. אין צורך לעשות פילינג השיער יישור בעיתו.
אם כאב לך לא אוכל לדעת אם זה קרה עקב עוצמה גבוהה מדי,אם זה עבר ללא סימנים עוריים חריגים ,זה סימן טוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער לצמיתותדרדסית16/11/2007שלום אני בת 19 ומעוניינת להסיר שיער מעל השפה העליונה לצמיתות. העור שלי בהיר וצבע השיער שלי הוא שחור. מה השיטה הכי טובה להסרת השיער? לייזר או אפילציה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדרדסית
18/11/2007שלום לך
תלוי בכמות השיער. ניתן גם וגם. יש לזכור שזה אזור שדורש יחסית מס' גבוהה של טיפולים ולכן בסבלנות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגלי99915/11/2007באיזה גיל הסתימות ההתבגרות המיינית?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל11
18/11/2007שלום גל11
נוטים לחשוב שסיום ההתבגרות המינית אצל בנות,מתרחש כ-4 שנים לאחר קבלת המחזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות בבטןאלמונית...15/11/2007שלום!
אם אני רוצה לעשות הסרת שיער בלייזר מהבטן אז יכול להיות מצב שזה מגיע או פוגע בשחלות?
בבקשה תענו לי...
תודה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאלמונית
18/11/2007שלום לך
ככל שידוע בעולם עד כה אין עדות לפגיעה בשום איבר פנימי,פרט לזקיקי השיערות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר בייתי להסרת שיער בלייזרקרן15/11/2007שלום
אני מעוניינת לרכוש מכשיר בייתי להסרת שיער בלייזר ורציתי לדעת למה עלי לשים לב בעת קנית המכשיר, ומאילו סכנות להזהר.
והאם יש הבדל משמעותי בתוצאות או בדרך בין המכשיר הבייתי למכשיר של המכונים.
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקרן
18/11/2007שלום קרן
חוץ מהשם הדומה אין שום דמיון בין המכשירים הביתיים לאלו של המרפאות וגם אם תחשבי ברצינות ,תביני שלא יתכן שיש למכשירים הללו עוצמה,כי הם יהיו מאד מאד מסוכנים בבית...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בפניםליבי15/11/2007שלום
בעבר סבלתי משחלות פוליציסטיות ולכן יש לי שיעור יתר באיזור הפנים, הבטן וקצת במפשעות.
מה שהכי מפריע לי הוא הפנים (הסנטר) ואני מורטת לרוב את השערות בפינצטה. כמובן שזה מייגע והמצב היומיומי שצריך להסתיר את זה מייאש.
השיער כהה וכמה מהשערות עבות מאד - אני בהירה בעור. כמה טיפולים לדעתך יצטרכו לזה?
דרך אגב, בעקבות ירידה במשקל המחזור הסתדר אבל האנדוקרינולוגית שלי אומרת שזה יעזור שלא יהיו שערות חדשות - אבל את הקיימות יש להסיר. אין ברירה אחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
15/11/2007שלוט מיכל
לא ציינת האם את נוטלת טיפול מאזן הורמונלית.אם כן השילוב ביחד עם הטיפול בלייזר יועיל.אם אינך נוטלת טיפול כזה והרמות של ההורמונים הגבריים שלך גבוהות מהנורמה,אזי האנדוקרינולוגית שלך צודקת,ותמשיכי להוציא שיער באיזור גברי(סנטר-זקן).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אינני מקבלת תשובהמורנה15/11/2007בנושא הפאות .......... בבקשה ...............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמורנה
15/11/2007ראי תשובתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה99915/11/2007אני רוצה לעשות אפילציה,איך עליי לדעת שהאפילטורית שאליה אלך היא טובה ותתן תוצאות מרשימות??על ידי איזה נתונים צריך שיהיו לה.?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל11
15/11/2007שלום גל
לדעתי יש לברר מה הוותק שלה בתחום ,איך היא שומרת על סטריליות,ולדבר עם לקוחות שמטופלות שם. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת שיער מתחת לעיןניסים13/11/2007שלום !
היום אני בן 20 וכשהייתי בן 14 התגלחתי גם באזור שמתחת לעין ואחרי תקופה שהייתי מתגלח שם אמרו לי שזה לא בריא אז הפסקתי והשארתי את זה ככה ...
היום אני עושה פעם בחודש שעווה אבל זה פשוט צומח מהר מפעם לפעם.
מה כדאי לעשות בשביל לא לעשות שעווה כל חודש ... ?
האם גילוח שם הם מכונת תספורת או עם מכונת גילוח זה באמת לא טוב ?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלניסים
15/11/2007שלום ניסים
גילוח באזור עצמות הלחיים (מה שאתה קורא מתחת לעין?) לא ידוע לי כלא בריא,יחד עם זאת אולי התחלת לגלח שם מוקדם מדי.
גברים רבים מגיעים לשיפור רב והפחתת שיער יפה בעזרת לייזר/מכשירי אור הבזקי,אולי כדאי לך לקבל יעוץ בנושא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמיחת שיער בפנים.אחת הבנות :)13/11/2007אני בת 15 וקצת...
ויש לי שיער בפנים... נראה ממש כמו זקן... זה בלחיים זה בפאות זה בפנים!!!
מה זה?
למה זה קורה לי ולכל הבנות אין???
בא לי לבכות!!! :'(
מה אפשר לעשות בגילי?? אני מפחדת שזה יצמח עוד יותר!
(הביטחון העצמי שלי יורד ל-0 )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאחת הבנות
15/11/2007שלום לך
לפי התאור שלך כדאי לגשת לרופאת הילדים ולהתחיל ברור הורמונלי.
זה פשוט בדיקת דם ועל פי זה אפשר יהיה לדעת מה כדאי לעשות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפאותמורנה13/11/2007אני לא יודעת מה לעשות הפאות שבפניי הורגות אותי ואני חייבת להסירן לצמיתות !!
לקחתי 6 שנים עד ליפני מספר חודשים אימוראן (צרופות המדכאות את המערכת חיסון)
הבנתי שאפילציה לא מומלץ לעשות בשילוב עם תרופות אלה (למרות שכרגע אני לא לוקחת אותן אין לדעת מתי אזדקק להן שוב) וחוץ מזה שאפילציה זה טיפול ארוך ומייגע הבנתי.
מצד שני , לייזר הבנתי מסוכן לאזור הפנים ולא הכי מומלץ (למרות שמבירורים נאמר לי שהשיער שלי הצבע וכו' כן מתאים ללייזר ) .
מה דעתך בנושא בבקשה?
מה את ממליצה לי לעשות ?
מחכה לתשובתך ועזרתך בהקדם. תודה רבה רבה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמורנה
15/11/2007שלום מורנה
לצורך איזה טיפול לקחת אימורן? האם קודם לו נטלת סטרואידים במינון גבוה? האם השיעור הופיע בעקבות זאת?
האם את היום נוטלת תרופות אחרות כל שהן? סטרואידים?
אם קיים הסיכוי שתחזרי ליטול אימורן תוך כדי התהליך או פרדניזון במינון גבוה לא מומלץ לבצע לייזר במקביל מפני שהתרופה מגבירה את הרגישות של העור שלך לאור (הלייזר הוא פלח מהאור הלבן הסובב אותנו).
כתבי לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אורח חייכם בריא?היועצים שלנו
פסיכולוג קליני, מומחה בכיר ומדריך קליני בפסיכותרפיה ובהפנוזה. מומחיותי בטיפול נפשי ובמיוחד בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי בהפרעות חרדה כחרדה חברתית, ביישנות, רגישות יתר, היעדר בטחו... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


