מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על גילוח/דילול שיער ערווהאמיר מחיפה14/01/2008
שלום רציתי לדעת מה יותר כדאי, גילוח או דילול של שיער הערווה
ומה ההבדל? האם דילול בעזרת מספריים יביא לתוצאות רצויות? מה בקשר לזיפים וכד'?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופאה אשמח לקבל תשובה
אני15/01/2008מצפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאמיר
15/01/2008שלום אמיר
לא הבנתי את שאלתך,רק אוכל לומר שתחום הבנתי קשור ללייזר ודומיו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכוונתי..
אמיר מחיפה23/01/2008אני אשאל יותר ספציפית.. קיצור אורך שיער הערווה בעזרת מספריים, כן או לא? האם זה יגרום לצמיחה מוגברת יותר או דברים כאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמותר לי לעשות לייזר או IPLאני14/01/2008שלום רב
לפני מספר חודשים היו לי שטפי דם קטנים בעור ואמרו לי שיש לי טרומבוציטים נמוכים.
היום אני מאוזנת מבחינת קרישת דם אבל נוטלת פרדניזון-20 כל יום(מורידים לי כל הזמן מינון)
האם אני יכולה לעשות טיפול הסרת שיער בלייזר או שיש איסור?
תודה רבה אשמח לקבל תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאוריתי
15/01/2008שלום אוריתי
מה הסיבה לטרומבוציטים הנמוכים,יש אבחנה?
כל עוד את נוטלת 20 מ"ג פרדניזון לא מומלץ לעשות לייזר אם המינון הזה ירד האם הוא יופסק?
אם יש לך שבירות קפילרית(של נימי הדם)הלייזר יכול לגרום לשיטפי דם באזור הטיפול.
כתבי לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופאה היקרה
אני16/01/2008תודה על התגובה
לא אמרו לי אבחנה מסודרת.
כיום אני מאוזנת מבחינת קרשיות דם-הבנתי שאין בעיה.
ועם הפרדניזון התחלתי ב60 היום אני 20 וכל הזמן יורדת במינון.
אני בשלב ראשון מעוניינת לעשות במצח עליון(אני דתייה ושמה כיסוי ראש)יש לי צמיחה נמוכה של שיער שם...האזור הזה רגיש? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאוריתי
17/01/2008שלום אוריתי
אין כל בעיה עם המצח,רק חכי להפחתה משמעותית נוספת של הפרדניזון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשירי לייזררחלי13/01/2008היי ד"ר גלי,
אני מטופלת בלייזר בעזרת שני מכשירים: פיטנגה וקריסטל.
מי מהם יותר טוב ולאיזה איזור? מה ההשפעות של כל אחד מהם?
האם שניהם אכן מכשירי לייזר? יש לי חשש שלא כך.....
ייתכן שהמכון עושה טיפול משולב כדי להשיג תוצאה מירבית במינימום עלות?אשמח לתשובתך,
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרחלי
15/01/2008שלום רחלי
המכשירים שציינת אינם מכשירי לייזר.
הפיטנגה משלב אנרגיית אור עם חשמל והשני IPL - אור הבזקי.
מה התכוון המכון אני לא יכולה לדעת, מה שאותך צריך לעניין הוא שאת מתקדמת בטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה הם כן?
רחלי16/01/2008מה הם כן? זה נחשב אינפרא או אפילציה או מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
17/01/2008שלום רחלי
בשפתך זה נחשב אינפרא,כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזרשי12/01/2008שלום רב,
לפני כ3 שנים התחלתי טיפול לייזר באחד מהמכונים הידועים (לא בפרופורציה) האיזורים הם- פנים, עורף,ידיים,בית שחי,בטן, מפשעות ורגליים - כשהתחלתי את הטיפול סבלתי ממעט פצעי אקנה שטופלו כשנתיים לפני התחלת הלייזר ברוקאטן וחזרו בגלל לחץ של שירות צבאי, בתחילת הטיפול נאמר לי כי התוצאה תהיה מוצלחת בכ-80%, יש לציין כי בפנים היו לי רק פאות לחיים ובצואר הייתה פלומה דקה ולבנה. כבר אחרי הטיפול הראשון ניכר כי פניי נורא רגישות לליזר הן היו אדומות ושבוע אחרי הטיפול נשארו סימנים של עיגולים קטנים ובנוסף התחילו לצמוח על פני פצעים שמזכירים אקנה אך הרבה יותר גדולים,אדומים וללא ראשים לבנים וגם כואבים , כששאלתי את הרופאה היא אמרה שזו תגובה של הגוף לליזר בפעם הראשונה. קיבלתי את זה וכך המשכתי עד לטיפול השמיני, בנוסף עשיתי בדיקת הורמונים שהתוצאות לא הראו על שום חריגה.נוסף לזאת לא ראיתי שיפור במצב ובין טיפול לטיפול אנשים העירו לי על מצב פניי ועל כמות שערות שצמחה לי בצואר ובלחיים עצמם, כששאלתי את הרופאה לגביי זה היא אמרה שהיא לא רואה שום דבר ולפעמים החום של הלייזר מגרה את השערות הרדומות ומצמיח שערות שהיו אמרות לצמוח בכל מקרה היא אמרה שכל עוד אמשיך בטיפול ניפטר מהכל ושוב הדגישה שזה לא יכול להיות מושלם אף פעם ושתמיד ישארו שערות היא המליצה גם שאעבור למכשיר חדש יותר שבו אין צורך לגלח את השערות וכי יכול להיות שמהגילוח נוצרו הפצעים ושערות קשותלאחר מכן מצב פניי המשיך להדרדר וכן גם מצב השערות, ביקשתי לקבוע פגישה עם רופא בכיר יותר.
בפגישה נאמר שמכיון שהיו לי פצעים לפני הטיפול זה כנראה החמיר בעקבות כך וכן הצמיחה המוגברת אלו שערות שהיו אמורות לצמוח בכל מקרה וצמחו במהלך 3 השנים שבהן אני מטופלת. הרופא המליץ להמשיך בטיפול ולדאוג לניקיון המקום לפני ואחרי הטיפול. אחרי שעשיתי טיפול נוסף, ללא גילוח יצאתי מהטיפול עם פנים שורפות וכאובות שמעל השפה ירד לי דם ושרף לי נורא, העורף נורא שרף וכעבור כמה ימים גם התחילו להיות גלדים גדולים על העורף, שהתקלפו ונשרו על החולצה כמו קשקשים חומים. כרגע המצב הוא שפניי מלאות בצלקות וחורים בצורת עיגול בנוסף לפצעים שגודלים באזור הצוואר(שם מעולם לא היו לי פצעים) הסנטר והלחיים, אינני יכולה לצאת מהבית בלי צייק אפ שגם הוא לא מכסה הכל מפני שהפצעים הם בעלי גובה מעל עור הפנים והם מאוד אדומים, אני לא יודעת מה לעשות, אני כבר אובדת עצות מצד אחד אני לא יכולה להפסיק את הטיפולים כי אז יש לי שערות רבות שצומחות בקבוצות ובאיזורים ניראים לעין ומצד שני מצב פני מחמיר בכל טיפול.
שמעת פעם על מקרה כזה? האם יש אפשרות לטפל בפנים בצורה שלא תישרוף או תגרום לאדמומיות ופצעים? האם זה נכון כל מה שאמר לי הרופא לגבי צמיחת השערות ?
אשמח אם תוכלי לתת לי תשובה שתעזור לי
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשי
17/01/2008שלום שי
בת כמה את? מאיזו עדה ? האם יש שעירות מעל הממוצע במשפחתך?
אילו בדיקות הורמונליות עשית ומתי? האם רק טסטוסטרון או גם הורמונים גבריים אחרים. מתי היית אצל רופא עור לעניין האקנה, הסבירי לו שאת סובלת משיעור יתר בפנים ואת עושה לייזר ,יתכן שיוכל לעזור.
אם יש לך צמיחה עבה ,כהה וצפופה,סביר שתהיה אדמומיות וצריבה שנמשכת בין מס. שעות ליומיים שלושה.
לעיתים,יכולים לקבל כוויות לרוב שיטחיות וזאת בעיקר כשלא נשמרים מהשמש הים תיכונית שלנו.
צריך לא לטפל לדעתי על אקנה פעיל,וכן לא על פיגמנטציות .
פני לרופאת המשפחה שלך ובקשי ברור מלא כולל אולי אנדוקרינולוג.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שי30/01/2008קודם כל תודה על התשובות אני אלך לרופאת העור על מנת לעשות בדיקות חוץ מזה בתשובה לשאלותיך-
אני בת 22 מרוקאית ואצלנו במשפחה יש מעט שיעור יתר רק שאצלי זה בא ברמות ממש גבוהות עשיתי בדיקות הורמונים רגילות כנראה. כאלה שעושים בזמן המחזור- בדיקת דם. השערות שלי ממש לא עבות אלא יותר פלומתיות ודקיקות אך שחורות ויחסית צפופות ולכן רואים אותם נאמר לי שלא מומלץ לגעת בשערות כאלה כי לייזר עלול להגביר צמיחה שלהם אך אני מאוד רוצה להיפטר מהן יש דרך אחרת?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשי
04/02/2008שלום שי
לא הבנתי,אמרו לא לגעת ואת החלטת לעשות לייזר בכל זאת?
השיער פלומתי בכל האזורים שציינת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בבטןש - הרצלינית11/01/2008אני בת 21 ויש לי פס על הבטן של שיערות . הוא מתחיל מאיזור האיבר מין (שיער ערווה) עד כמעט לבין השידיים (רק ששם השיערות דקות חלשות ובהירות) השיערות לכל אורך הפס כהות וחזקות בעיקר באזור הפופיק.
האם זה מקום שאפשר לבצע בו הסרת שיער לנשים?
אני בעיתות של קיץ מורידה עם שעווה. אבל אני רוצה להפטר מהבעיה אחת ולתמיד. זה לא נעים ולא אסטתי מבחינתי.
אני הודה לכם על תשובה.
ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלש.-הרצלינית
17/01/2008שלום לך
באזור השיער הכהה והעבה ניתן להפחיתו בהצלחה רבה בלייזר. בשיער העדין לא כדאי לגעת!
אין בעיה לעשות לייזר לא לנשים ולא לגברים.(זאת בהנחה שאת לא בהריון).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני במצוקה!קרן11/01/2008היי דר', תראי, אני בת 21 ואני בבעיית שעירות רצינית....
אני דיי בהירה ויש לי המון שערות .. ממש בכל הגוף! ממש בכל המקומות..
זה גורם לי לחוסר ביטחון עצמי, ייאוש ואפילו עצבים.
שהלכתי לאמריקן לייזר, אמרו לי שלא כדאי לי להתחיל מכיוון שסוג השערה שלי היא נורא דקה ועדינה
לכן כל ענייני הלייזר ירדו מהפרק וגם בגלל שאין לי תקציב כספי בשל כך.
הייתי מאוד רוצה לדעת אם יש תחליף אחר לכל הלייזר והאינפרא, אולי משחה מיוחדת או כדורים... או משהו אלטרנטיבי אחר ואפקטיבי.
אני באמת אשמח לשמוע הצעות מכל אחת בעלת ידע וניסיון !
בבקשה תנסי/ו לעזור לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיי נטלי
קרן12/01/2008אני הייתי מציעה לך בכל זאת לעשות מאמצים ללייזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן
אריה16/01/2008אני מצטער על הסבל שאת חווה. רק רציתי לעודד אותך ששיער אצל בנות זה דבר טבעי, ולא כולם נגעלים מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
17/01/2008שלום קרן
ראשית אני מרגישה את מצוקתך והלוואי ויכולתי לתת לך מזור ,אך מכיון שלא יודעת בעצם מה יש לך, ואם להסתמך על מה שנאמר לך ,ששיערך דק ועדין האם יתכן שאת קצת מקצינה את המצב??
האם את תולה את חוסר הבטחון העצמי,היאוש וכ"ו .. רק על "עץ אחד"?
אם השיער אכן פלומתי ובהיר אין יעילות למכשירי הלייזר /אור. פרט לשיטות הרגילות של מריטה או גילוח לא ידוע לי על דרכים אחרות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול לייזריולי11/01/2008שלום תחלתי לעשות טיפול ליזר..הטיפול הראשוןהיה לפני שבוע השאלה שלי אם לקראת הקיץ אני יראה תוצאות.....האם האזורים יהיו חלקים לגמרי או שיהיה שם עוד שיער...אני עושהבבית שחי ומיפשעות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאירית
17/01/2008שלום אירית
עד הקיץ תספיקי אולי 2 טיפולים,לכן אין מצב שהאזורים יהיו חלקים. המושג חלק לגמרי גם לא לגמרי נכון אין הפחתה של 100% ,הגוף לא יפסיק לתפקד אך תהיה הפחתה מאד מאד משמעותית,עד שישארו שיערות ספורות דקות וכמעט ללא צבע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרןשירן10/01/2008קודם כל!! שלא יוריד לך מהביטחון העצמי השעירות בידיים או בכל מקום אחר
לכולנו יש שיער יש כאלה שיותר ויש כאלה שפחות .את יפה בכל זאת
מניסיוני האישי הכי טוב זה שעווה (עדיף על פני קרמים , גילוח , הבהרה או מכשיר)
אצלי המכשיר גרם לשבירת השערה זה גדל הפוך ומתחת לעור והשערה נהייתה קשה עבה כזו וגסה
את בהחלט יכולה להתחיל טיפול גם בגילך
הכי טוב לייזר ... תלכי לכמה מקומות תראי מה מציעים לך תתרשמי מחוות דעת של מטופלים תעשי סקר מחירים .. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיי שירן
קרן13/01/2008אני לא יודעת אם התכוונת אליי....
אבל הבעיה שטיפולי הלייזר מלאים בסיכונים אינסופיים של צלקות וגרימת פצעים
שעווה אני לא יכולה לעשות כרגע בגלל הריאקוטן שאני לוקחת
השאלה שלי אם יש איזשהי משחה או טיפול שלא גום לעור גירוי...
אוף!!!, מעניין מה פעם היו עושים??, לא נראה לי שהבנות היו אז חיות עם שערות.. או שכן??...
תודה בכל אופן על העצה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
17/01/2008שלום קרן
אם את נוטלת ראוקוטן גם לייזר אסור לך ,אלא רק 4-6 חודשים לאחר שסיימת אותו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעור יתר בידייםקרן10/01/2008שלום, אני בת 16..
ורציתי לשאול כיצד אני יכולה לטפל בידיים שעירות?
יש לי גוון עור בהיר ושיער עבה וכהה.
כל הקיץ הבהרתי את השיער בידיים אבל זה רק החמיר..
הוא גדל יותר בכל פעם, הייתי צריכה להבהיר פעמיים בשבוע והיו לי פצעים על הידיים בגלל זה.
ניסיתי קרמים של וויט אבל זה כמו גילוח. גם גילוח ניסיתי..ואני יודעת שזה לא טוב
וכנראה בגלל הגילוח השיער נהיה ארוך יותר.
עכשיו אני כבר לא מבהירה ולא מגלחת ולא כלום..
מה כדאי לי לנסות בינתיים? שעווה? מכונה להסרת שיער? זה כואב?
מאיזה גיל ניתן להסיר שיער בלייזר?
אני ממש מדוכאת בגלל המצב שלי..אני לא מרימה אפילו את השרוול כדי שלא יראו..
זה מוריד לי כל כך הרבה מהביטחון העצמי..אני ילדה יפה..אבל זה הורס.
ואני כל היום חושבת על מה היה אם הייתי חלקה..ומתבאסת.
אשמח אם תעזרי לי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקרן
17/01/2008שלום קרן
בגלל גילך הייתי מציאה לך למרוט אצל קוסמטיקאית מיומנת. בעתיד תשקלי הפחתת שיער בלייזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
20/01/2008שלום קרן
מתי קבלת מחזור? בתום ההתפתחות המינית שלך תוכלי להתחיל הפחתת שיער בלייזר.
(אם חלפו 3.5-4 שנים מאז קבלת המחזור הרי שאת לקראת סיום ההתפתחות המינית שלך והשינויים בשיעור יהיו כבר עדינים.
בינתיים הכי יעיל יהיה שעווה,אם כי זה לא נעים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בלייזר
בנית ציפורנים22/01/2008שלום דינה.
לאחרונה עלה לרשת אתר חדש בנושא [a href=http://xn--5dbfhkbat1bk2dcfen.com/ id=link]הסרת שיער בלייזר[/a]. באתר זה תוכלי לקרוא מידע רב בנושא, כולל התייחסות לרמת הכאב בזמן הטיפולים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בלייזרדינה10/01/2008שלום, אני מעוניינת להסיר שיער במפשעות וברגליים, אני חוששת מהכאב ושלא אוכל לסבול אותו. אני מאד רגישה לכאב ולכן אני חוששת. איני רוצה להיכנס למסגרת מחייבת כשלא ידוע אם אוכל לעמוד בטיפול, מה ניתן לעשות בעניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדינה
17/01/2008שלום דינה
ניתן להמרח במשחה מאלחשת שעה שעה ורבע לפני הטיפול,ובנוסף לעבוד עם מכשיר הזורק אויר קפוא על אזור הטיפול. בנוסף, ניתן לבצע טיפול 1 ולראות איך תרגישי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדינה
20/01/2008שלום לך דינה
רגישות גבוהה לכאב עם מוטיבציה גבוהה להפחית שיער ניתן להקל עם משחת אילחוש מקומי,עזרקאין, אמלה וכ"ו כמובן בהמלצת רופא.
גשי למקום מסודר הסבירי את הבעיה וייעצו לך איך לנהוג.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לךחסוי08/01/2008רציתי לדעת בגדול.. עכשיו אני מתעניינת במכשיר לייזר בייתי
השאלה שלי היא-
האם זה משיג את אותן רמת תוצאות כמו במכונים?
כי אם אני לא טועה גם במכשירי הלייזר הביתיים יש את הקרן אור הסגולה שלא מסרטנת
(אם אני לא טועה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליהי
09/01/2008שלום לך ליהי
כבר כתבתי בעבר שאין הגיון שמכשירי לייזר יעילים יהיו בשמוש של כל אחד בביתו ,ללא הכשרה והשכלה מתאימה....אילו הם מכשירים חזקים ואגרסיביים וצריכים להיות מופעלים רק ע"י צוות רפואי מיומן.והאחרים שאת מדברת עליהם מטבע הדברים יהיו מאד מאד חלשים(כדי שלא יחויבו בצוות רפואי, מכאן גם לא יעיל.)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2 שאלות בבקשה:שרי07/01/20081. אנא חווי דעתך לגבי המכשיר המופיע בקישור הבא: www.active2001.COM
2. האם יכול להיות קשר בין טיפולי IPL באיזור הפנים (שפם ופיאות לחיים) ובין כישלון החלקה יפנית בשיער הראש?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשרי
09/01/2008שלום שרי
אני מנועה מלתת חוות דעת ספציפיות על מכשירים, זה יכול להתפרש כפרסום.
לגבי שאלתך השנייה אני לא מכירה כל קשר כזה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתחלתי הסרת שיער במפשעותמישהי07/01/2008ואני לא יכולה לסבול את הכאב הזה
והרופאה אמרה לי שיש משחת אל חוש אבל היא חודרת לכבד והיא לא כ"כ עוזרת
ובקיצור היא לא המליצה לי עליה
אז מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמה לא עונים לי? זאת שאלה חשובה לא?
עדי10/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהי
17/01/2008שלום לך
האם עשית עם מכשיר קרור ולא יכולת לשאת את הכאב?
באיזה מכשיר לייזר טופלת?
האם את בריאה,נוטלת תרופות כל שהן יש לך אלרגיות ידועות? אם הכל תקין לגמרי אצלך ,ניתן להשתמש באילחוש מקומי שעה לפני הטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מסירה בלייזר? משתמשת במשחת אמלה?
חגית22/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להוריד שיעררחל06/01/2008היי אני בת 15 ובחיים שלי לא הורדתי שיער כי לא הייתי ממש שעירה אבל עכשיו מתחיל לצמוח לי שיער בבית השחי ואני רוצה להוריד, ניסיתי פעם אחת לגלח אבל אחר כך זה היה קוצני ומציק ניסיתי עם פינצטה אבל זה לוקח המון זמן, אמא שלי לא בעד שאני אוריד והיא אומרת לי שזה שטויות ושאני לא צריכה להוריד אבל אני יודעת שאני כן וכל פעם שאני אומרת לה שאני רוצה להוריד היא לא עוזרת לי! אז היא לא ממש עושה משהו ואני לא יכולה לשאול אותה מה לעשות אז באתי לכאן, מה אני עושה? איך אני מורידה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתקשיבי, כנסי...
מישהי07/01/2008אם את ממש שעירה את חייבת להוריד.
וזה גם יותר אסטטי
ות'אמת לא כדי להעליב או משהו, אבל ממש נראה לי שאמא שלך לא מבינה בזה.
אז מה שיש לך לעשות זה כמובן להוריד עם שעווה בתור התחלה. לכי לקוסמטיקאית, מישהי שעושה שעווה תגידי לה שאת רוצה לעשות בית שחי וגג היא תיקח לך 30 ש"ח
ותעשי עם שעווה
ואת חייבת לעשות כי עוד מעט קיץ וזה פאדיחות להיות ככה, יהיה לך ריח ממש מסריח מזיעה כי כשיש זיעה בבית שחי ויש שיערות זה עושה ריח מסריח
ודבר שני, חברות שלך יצחקו עלייך אם לא תעשי. וזה גם מניסיון כי יש לי חברה שלא עושה וכולם צוחקים עליה
אז שיהיה בהצלחה ואל תקשיבי לאמא שלך
לפחות לא בעניין הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן ולייזריורי06/01/2008שלום!
ברצוני לדעת האם אפשר לקחת ריאקוטן ולעשת לייזר בו זמנית.באחד הפורומים הרופא אמר שאין מניעה ,רק אם הטיפול בלייזר לא נעשה על הפנים...האם זה נכון?אני מסיר שער במקומות שאין לי שם אקנה..ואם קבר עשיתי טיפול לייזר אחד אחרי שהתחלתי אם התרופה..למה זה יכול לגרום ואם כדי לי להפסיק את הלייזר מייד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליורי
09/01/2008שלום יורי
ההנחייה הנכונה היא לא לבצע טיפולי לייזר עד ל4-6 חודשים מסיום נטילת הראוקוטן !
הסיכונים הם כוויות ,פיגמנטציות שישארו לטווח ארוך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם טיפוסים רגישים?היועצים שלנו
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



