מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגלי דחוף!נטלי28/12/2007
אני חושבת שמחקו לי את הההודעה!
אז כמו שרצית לדעת אני עונה לך!
ממוצא אשכנזי והמשפחה שלי לא שעירה בכלל כמוני.
קיבלתי את המחזור הראשון בגיל 13 בערך.ואני בת 15.מחזור סדיר
ואני נורא מתוסכלת זה הורס לי את החיים..... :(
תעזרי לי! :(
נטלי קראקוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטלי
01/01/2008שלום לך ,אני לא יודעת מה היה כתוב בהודעה שלך תחזרי עליה בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער מהבטןליאת26/12/2007שלום רב,
אני בשנים האחרונות התחלתי להיות שעירה למדי. (אני בת 19.5).
עברתי בדיקות דם על מנת לבדוק האם זה נובע מהורמונים והתשובה שקיבלתי היתה שלילית (כנראה שזה ממוצא ההורים...).
יש לי שערות כהות בבטן, בחזה ובפטמות.יש לי שיער פנים גם אבל הוא מעט בהיר יותר מזה שיש בבטן.
האם הסרת שיער בלייזר מומלצת למקרה הזה? יש לציין שאני בהירת עור.
האם זה באמת יסיר לצמיתות והאם באמת חייבים לגלח את האיזור.
תודה רבה מראש,
ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתודה על המענה "המהיר"....
ליאת30/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
01/01/2008שלום ליאת
כן ניתן להפחית בצורה משמעותית את השיער מהאזורים שציינת כל עוד יש עובי וצבע לשיערה ויש ניגוד ברור בין גוון העור לגוון השיערה.בפנים יש לשקול בזהירות אם לא עדיף אפילציה.
בפטמות יש להתאזר בסבלנות כי זה אזור "עיקש".כן צריך לגלח את האזור לפני הטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שערות מבית השחי בלייזר, מסוכן?נועה26/12/2007שלום, שתי שאלות בקשר להסרת שערות מבית השחי בלייזר:
1. האם זה מסוכן? למשל יכול לפגוע בבלוטות לימפה באזור?
2. ילדתי לפני חודש ואני מניקה. האם אפשר להוריד שערות בלייזר בזמן הנקה?
תודה, נועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנועה
01/01/2008שלום נועה ומזל טוב
לא ידוע לנו עד כה על סיכונים ופגיעה ברקמות עקב טיפולי הלייזר.(פרט למקרים חריגים של כוויות שטחיות או שינויי גוון חיצוניים שלרוב חולפים .
לעניין ההנקה ,האם את נמרחת במשחת אלחוש? אם כן אז לא לבצע טיפולים כל עוד את מניקה כי האלחוש נספג בדם ויכול לעבור לילוד בחלב האם.
אם לא ,אני לא רואה סיבה שלא אולי פרט לרגישות גבוהה יותר אולי לכאב, הייתי ממליצה להמתין מס חודשים עד תום ההנקה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה לייזר?תומר26/12/2007שלום קוראים לי תומר רציתי לדעת לאחר שעוברים את כל טיפולי הלייזר עם הזמן השיער גודל השאלה שלי היא האם השיער גודל לאותו גודל כשהיה מלכתחילה או שיער דק פלומתי ולא נראה לעין(באופן קבוע) תודה אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתומר
01/01/2008שלום תומר
לאחר סיום הטיפולים השיער שיצמח יהיה דק יותר משמעותית ופלומתי. זה לא שלא יראו אותו בעין,אלא שהוא יהיה יותר עדין ומרווח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערשירי26/12/2007שלום לפורום הנכבד.
משהו יכול להסביר לי או להפנות אותי לאתר שמסביר מה זה בדיוק אומר הסרת שיער בלייזר.תודה
נ.ב העלתי את השאלה במקום הלא נכון. אני מקווה שעכשיו משהו יענה לי. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר?
שירי26/12/2007?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בצואר ובחזהעליזה25/12/2007שיער הצואר שלי, השיער שמגלחים כשמתגלחים בפנים, "מתחבר" עם השיער בחזה. האם ניתוח לייזר יכול לעשות את ה"הפרדה" הזאת עבורי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהפנייה -הסרת שיער
שירי26/12/2007שלום לפורום הנכבד.
משהו יכול להסביר לי או להפנות אותי לאתר שמסביר מה זה בדיוק אומר הסרת שיער בלייזר.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלארז
01/01/2008שלום ארז
הפחתת שיער בלייזר אכן תפחית בצורה משמעותית את השיער בצוואר כך שיווצר לך הרווח שאתה רוצה, זה לא ניתוח אלא סדרת טיפולי הפחתת שיער בלייזר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני אמורה להתחיל עוד מעטעדי25/12/2007בטיפול להסרת שיער בלייזר ואני עושה מפשעות, מפשעות (כל האיזור שם) וגם בית שחי.
אז אני עושה את זה ב"דרמה לייזר" שבאשדוד ואני אמורה ללכת עוד שבועיים(עוד שבועיים זה הטיפול הראשון).
האם בזמן הזה אני יכולה לגלח? וכשאני באה לשם אני צריכה שיהיו לי שערות או לגלח לגמרי?
יש לציין שאני שחומה בעלת שיער חום
והם בדקו אותי ואמרו לי שאני יכולה לעבור את זה אבל אני מפחדת שיהיו לי כוויות בגלל הצבע שלי אז אני לא יודעת מה להחליט כי מצד שני אני רוצה להסיר שיער.
וזה לא שאני שעירה או משהו זה פשוט כי זה יותר אסטטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד שבוע לייזר חחחח איזה כיףף לי:)
עדי30/12/2007יאללה תענו לי מה נסגר איתכםם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן להסיר שיער בפי הטבעת ?אלמוני פולוני25/12/2007דוקטור שלום,
אנא ענה לי לשאלתי, האם יש מכונים שמסירים שיער בפי הטבעת ? אם כן אשמח לשמות.
יש לי שיער בפי הטבעת באופו שמקשה עלי לעות את הצרכים, לכן אשמח מאוד להפטר מהבעיה שמציקה לי כבר כמה שנים, נכון שמעתי על הסיכונים ? אבל בשורה התחתונה האם ניתן לעבור טיפול שכזה ? אם לא ? מה אני יכול לעשות אז ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאלמוני פלוני
06/01/2008שלום לך
ניתן להפחית שיער מסביב לפי הטבעת,כל עוד מטפלים בשיער שיוצא מהעור,לא מטפלים על ריריות !
ולצערי אין לי רשימה של מי עושה מה...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול שיער בידייםאיש25/12/2007רציתי לשאול איך אפשר דלל שיער בידיים בכל דרך שהיא ...
איזו דרך עדיפה ולמה ..מבחינת זמן חיסכון ותוצאה סופית
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאיש
25/12/2007שלום לך
אני מניחה שיש לך הרבה שיער על הידיים ולכן התשובה הכי טובה היא הפחתה בלייזר.
לייזר בנוי לצמיחה מסיבית, יותר מכל שיטה אחרת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה הגיוני?99925/12/2007האם זה הגיוני שגבה אחת יותר שעירה מהשניה????
מוזר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל11
25/12/2007הי גל
כן זה הגיוני,אין סימטריה בין 2 חלקי הגוף,יש צד שהוא יותר דומיננטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן להסיר שיער בלייזר לאחר שימוש.25/12/2007ברואקוטן? אחרי הפסקת נטילת הכדורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל..
25/12/2007שלום
לאחר ראוקוטן יש לחכות בין 4-6 חודשים תלוי במינון שנטלת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עושים כשהבעיה היא הורמונליתשירן24/12/2007שלום!
אם יש ל י שיעור יתר ומתבטא רק באזור אחד בפנים באזור הצוואר והבעיה היא הורמונלית מה הפיתרון לכך?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשירן
25/12/2007שלום שירן
בד"כ צריך לאבחן מה הסיבה לשיבוש ההורמונלי,דרך רופא אנדוקרינולוג. לאחר שיודעים מה הבעיה גם ניתן לטפל בה ,בד"כ בעזרת גלולות ,אך יש גם תרופות אחרות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריח בבית השחיאליני23/12/2007ד"ר גלית
אני אחרי הטיפול הראשון של הסרת שיער בבית השחי בלבד. קראתי מאמר מאד קצר ונטול נתונים מספריים לגבי נשים שהגיעו לרופא עור אחרי טיפולי לייזר\ חום בבית השחי עם ריח חריף יותר של זיעה.
הרופא במאמר טוען שבגלל שפוגעים בבסיס השערה יש הצטברות של חיידקים --> ריח חריף יותר...
יש נתונים לגבי הטענה הזאת? (המאמר מתוך "מנטה" של החודש)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאליני
25/12/2007שלום אליני
ניסיתי למצוא את המאמר הקטן שכתבת עליו אך ללא הצלחה. אין לי מידע על הנושא וגם לא נתקלתי בתלונות כאלה,אף כי ,יתכן מה שציינת שאמר הרופא בכתבה. אם יהיה לי מידע נוסף אחזור אלייך.
בהצלחה.(לא הייתי נכנסת לחרדה בנושא,כי אם היו מקרים כאלו הם מאד מאד ספורים.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בהיראני22/12/2007שלום
אני ממוצא מעורב חצי אשכנזיה חצי מרוקאית, אני בהירה- עור בהיר, עיניים בהירות ושיער בהיר. הבעניה היא שכל הגוף שלי כולו מכוסה בשיער, אמנם הוא בהיר אבל הוא לא פלומתי בכלל, הוא מלא וארוך ומביך אותי מאד! נבדקתי הורמונלית והבדיקות תקינות... מה אפשר לעשות ע"מ לטפל בבעיה? האם יש לייזר היום שיכול להעלים אפילו חלקית שיער בהיר?? אולי אפילציה?? אשמח לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד מספר פרטים
אני22/12/2007שכחתי להוסיף- אני בת 26, מחזור סדיר בד"כ
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל- א
23/12/2007שלום לך
באופן עקרוני, לייזר זקוק לפיגמנט בשיערה כדי להתביית ולהרוס בעזרת החום שנוצר את הזקיקים.
אם שיערך אכן בהיר כל כך ואין בו חומים ,לא תוכלי להנות מהפחתה של לייזר. כמובן אפילציה לא מושפעת מגוון השיער והיא יכולה להואיל, אך אם יש לך הרבה שיער כמו שציינת זה יהיה ארוך ומיגע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי שלום! את מדלגת על הודעתישרי21/12/2007מלמטה בפעם השניה.
תשובתך מאד חשובה לי.
להתייחסותך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשרי
23/12/2007שלום שרי
עניתי לך בתאריך 13/12/07 אך אולי לא קבלת אותו. כתבתי שם שאני לא מכירה את המכשיר,ובקשתי שתוסיפי לי פרטים אולי על היצרן וכ"ו...
לגבי % ההפחתה ,הוא משתנה מאזור לאזור על פי עובי השיער,צבעו, האופי ההורמונלי שלו,כן או לא וכ"ו ...
אם תרחיקי את מועדי הטיפולים יותר מכפי שאת עושה בשגרת הטיפולים שלך תוכלי לדעת עד כמה ההפחתה אמיתית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמכשיר
שרי23/12/2007אני שבועיים אחרי הטיפול השני, מאחר ולא מגלחים אני מתבססת רק על כמות הנשירה שכרגע שואפת לאפס, ציינתי קודם שהטיפול לא כואב ואני לא משתמשת בשום משחת אילחוש, כל החברות שלי מציינות שזה כואב על כדי כך שחייבים להשתמש במשחת אילחוש, שאלתי היא האם בהתבסס על הנתונים הנ"ל יש להניח שהיא מטפלת בי בעוצמות נמוכות מידי? כי אחרת איזה הסבר שכמעט ואין התקדמות כלל אחרי טיפול שני?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם עצלנים?היועצים שלנו
פסיכיאטר ילדים בכיר. מומחה בפסיכיאטריה ילדים ונוער, הפרעות קשב וריכוז, מתן ייעוץ פסיכולוגי, פסיכותרפיה, אוטיזם, גיל ההתבגרות, הפרעות חרדה, הגיל הרך ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



