פורום הסרת שיער ואפילציה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני כמה ימים עשיתי לייזר
    שאלה
    25/11/2007

    בשפם...פעם ראשונה..ואני לא מעוניינת להמשיך. זה אפשרי בכלל?זה לא פוגע ככה?
    ולפני שהיא התחילה לעשות היא הורידה את השפם באיזה משהו קטן כזה. אני מעוניינת לקנות אחד:-Pזה נראה כמו מסרק. לא יודעת איך זה נקרא.
    איפה קונים ?זה לא כואב כמו שעווה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפני כמה ימים עשיתי לייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשאלה

    29/11/2007

    שלום לך
    טיפול אחד בלייזר לא עושה שינוי מאד משמעותי,ניתן להפסיק מתי שרוצים.
    לא מכירה את הקוצץ הזה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על שיער יתר
    רינת
    25/11/2007

    שלום לך ד"ר גלי
    אני אישה נשואה בת 29 אמא לשני ילדים . הבעיה שיש לי שיער מיותר בכל הגוף . אני מרגישה שזה התחילה מלפני 7-8 שנים כלומר בערך בגיל 20+ בסנטר יש לי הרבה שערות ולא היה לי קודם אחרי הרבה מחשבות עשיתי בדיקות הורמונים אחרי שהלכתי לגניקולוג אבל הבעיה שהתוצאות יצאו תקינות . משיחה בפורום גינקולוג שאל אותי אם במקרה יש לי ציסטות ובמקרה לפני כחודש וחצי כשהלכתי לגניקולוג עקב אי קבלת מחזור התברר שיש לי ציסטות אבל ככשאלתי ממתי יכול להיות שהם אצלי הוא לא יודע . האם הם יכולות לגרום לשיער יתר (לפני גניקולוג הבנתי שכן ) אבל הבעיה מה אפשר לעשות ,האם את יוגעת על טיפול מסויים ?שכחתי לציין שמגיל 15 של קבלת מחזור אף פעם לא היה סדיר עד היום
    וגם אצלי באזור נצרת עילית ישנה מרפאת חוץ לבית חולים אלישיע אני יודעת שאת לא אוהבת לעשות פרסומת למכון מסוים אבל בגלל שמדובר באזור פנים שאני מאד מפחדת האם הם ידועים כמכון טוב ,האם הם משתמשים במכשירים טובים ? האם את יודעת באיזו מכשירים הם משתמשים? איך הם ידעו איזה מכשיר יתאים לי ?
    אני בעלת עור בהיר ושיער כהה ?
    אני שומעת וקוראת הרבה בפורום שיש כאלה שכבר זמן עושים ועדיין צומח להם אז מה היעילות של הלייזר וגם שאלה אחרונה בשאר הגוף במקומות מסויימים יש לי שיער פלומתי נוטה לגוון שחור חום אני לא יודעת אם אנשים רואים אותו אבל אני מאד מציק לי וגם תמיד גורם לי להיות בדיכאון
    אני מקווה שתוכלי לענות לי על כל השאלות תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על שיער יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינת

    29/11/2007

    שלום רינת
    שחלות פוליציסטיות יכולות לגרום להפרשת הורמונים גבריים ביתר ומכאן להופעת שיעור באזורים "גבריים" כגון זקן,גב עליון,חזה וכ"ו....
    אם בדקו את מצב רמות ההורמונים הגבריים באופן מלא,ואין חריגה מהנורמה,אז אין מה לאזן,אך מנסיון, בד"כ יש חריגה מעל הנורמה וניתן לנסות לאזן הרמות בעזרת תרופות. במקביל לשלב הפחתה בלייזר.אם לא תאוזני תרופתית לא תתקדמי גם עם הלייזר.
    לא מכירה את המכון,פרט לשם.
    נסי לקבל המלצות ממטופלים שלהם. כשאת בהירה והשיער כהה יש סיכויים טובים לשיפור,במידה והמטפלים מיומנים והציוד טוב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיבות המכשיר?
    מבולבלת
    22/11/2007

    אני רוצה להתחיל טיפול בלייזר ,ביררתי בכמה מקומות ואני מאוד מתלבטת
    -במקום אחד לא מגבילים טיפולים ,והמכשיר ברשותם הוא לליטשיר
    -במקום השני מגבילים טיפולים,אבל אומרים שמתחילים ממכשיר לייטשיר וכשאופי השיערה משתנה ממשיכים למכשיר אלקסנדריט ,דבר המבטיח את הטיפול היעיל ביותר -ושבמכונים אחרים שלא מעבירים מכשירים לא מגיעים לאותה איכות תוצאה מאחר ואין להם את המכשירים התאימים לשם כך , ובמכון האחר הם טוענים שהשיער פלומתי..
    האם זה נכון?? האם מקום שיש בה רק את הלייטשיר אקבל תוצאות פחות מוצלחות מאשר המקום שמחליף מכשירים??
    ומה לגבי הגבלת טיפולים הרי לרב הנשים אחרי הריון זה חוזר שוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשיבות המכשיר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למבולבלת

    25/11/2007

    שלום לך
    יש יתרון למקום עם מכשירים מגוונים,לפעמים אופי השיער משתנה וצריך פרמטרים אחרים כדי להתקדם.יחד עם זאת ,שיער פלומתי חסר פיגמנט לא יגיב לאף מכשיר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מריטת שיער בסנטר בפינצטה.
    מירב
    22/11/2007

    שלום רב!
    יש לי שאלה דחופה:
    הייתה לי שערה ארוכה בסנטר וניסיתי להוציא אותה מספר פעמים מהסנטר והיא לא יצאה.
    רק שבמקום שהיא תצא, נתלשו או נחתכו מהפינצטה מספר שערות באיזור הסנטר.
    האם עכשיו תהיה לי צמיחה מוגברת באיזור הסנטר? האם זה ייצמח אותו הדבר?
    אגב, בשימוש בפינצטה ושהשערות לא נתלשות מהשורש, אלא נחתכות, האם השיער צומח אותו הדבר?
    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מריטת שיער בסנטר בפינצטה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללימור

    25/11/2007

    שלום לימור
    אם יש שיערות בודדות מריטה זאת אפשרות. לא ידועה החמרה מוכחת עקב מריטה כמו כן יתכן שהטכניקה שלך או הפינצטה שלך לא טובות.
    לשאתך מה יצמח לך בעתיד ,לא אוכל לדעת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע על הסרת שיער
    תדהר
    22/11/2007

    שלום אני מעוניין בהסרת שיער מהעורף, רציתי לקבל מידע על המרפאות שישנן ואיזו מהן הטובה ביותר. בנוסף האם זה הגיוני שהמחירים נמוכים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מידע על הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתדהר

    25/11/2007

    שלום תדהר
    מטרת הפורום היא לא לעשות פרסומת לאף מרפאה,אלא,להעביר מידע אמין על הנושא.
    בדוק ,השווה ותחליט.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה אוקיי תודה..ושאלה אחרונה!
    999
    22/11/2007

    בגלל שאמרת שלא מומלץ לי להתחיל באפילציה האם מומלץ לדעתך למרוט את השער בחזה?
    האם לא יגדול לי יותר ממה שהיה וגם על הפיטמה וכל האזור הזה של החזה?כי אני מתכוונת לאמצע כזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל11

    25/11/2007

    שלום גל
    הצעתי לך כבר, בשלב זה להניח לה, כי לא ברור מה באמת מתכוון לצמוח שם.ן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער במפשעה.
    אלמונית
    22/11/2007

    אני בת 16 וחצי ואני לא מתכוונת לעשות לייזר במפשעה.

    וניסיתי גילוח, שעווה אבל השיער צומח בתוך העור ונוצרת מוגלה . וזה מעצבן כי לוקח לזה זמן לעבור.
    מה הדרך הנוחה ביותר בה ניתן להסיר שיער מאזור המפשעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער במפשעה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלמונית

    22/11/2007

    שלום לך
    נסי מריטה:בשעווה,במכונה...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה במפשעה

    נועה
    24/11/2007

    אם את מאזור השרון אשמח לעזור בשעווה מקצועית. את מוזמנת לפנות דרך האי מייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..
    999
    20/11/2007

    האם זה נכון שאינפרא אדום זול מלייזר...? ואם כן,למה?
    ומה ההבדל בין אינפרא אדום ללייזר??..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל11

    22/11/2007

    שלום גל
    לייזר ואיפרא (IPLׂ) הן שתי טכנולוגיות שונות הנותנות תוצאות דומות.הלייזר הוא הוותיק יותר,זו קרן אור באורך גל אחד שעוברת בצורה מקבילה ליעד. האינפרא היא טכנולוגיה צעירה יותר שעובדת על"פס רחב " של אורכי גל.
    לגבי עלויות אני פחות מתמצאת אך בגדול האינפרא זול יותר לייצור ותחזוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לגנים
    חסוי
    20/11/2007

    אני בן 16.5 ואני דומה לאמא שלי בכמעט מבנה גוף מבנה פנים רק השיער על הראש כמו של אבא שלי (מתולתל) ואבא שלי די שעיר השאלה שלי האם אני יהיה שעיר כמו אבי או שזה לא בהכרח קשור השיער על הראש לכמות השיער בגוף?
    והאם יש סיכוי שקיבלתי את הגנים של השיעור מאמא שלי?


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לגנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסוי

    22/11/2007

    שלום לך
    אין לי תשובה שתוכל להרגיע את חששותיך,כי הניחוש שלי יהיה טוב כמו הניחוש שלך.
    צריך להתאזר בסבלנות,ולראות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות על HPL
    שלומית
    20/11/2007

    נתקלתי בהצעה לרכישת מכשיר HPL - home pulsed light, וזה נשמע לי מעניין.
    רציתי לשמוע מהי חוות דעתך המקצועית על מכשירים כאלה, וכן - מהי שיטת הפוטו אפילציה שעליה מתבסס המכשיר? האם עלול להיגרם נזק בריאותי? האם מדובר בסוג של הקרנות? האם המכשיר יעיל?

    מלבד זאת, כמה פרטים על עצמי:
    אני בת 26, בעלת עור בהיר מאוד ושיער כהה. סובלת משיעור יתר בצדדי הפנים (פאות). כיום אני מורידה אותן בעזרת פינצטה, אבל הייתי שמחה להתפטר מהן לתמיד.
    ייתכן שהבעיה הורמונאלית ולכן יש לי שיעור יתר. לא בדקתי (וכרגע אינני מעוניינת לבדוק), אם כי עשיתי כבר פעמיים בדיקות דם + אולטראסאונד על הרחם אצל רופאת נשים ולא שמעתי ממנה על בעיות הורמונאליות (מצד שני, גם לא ביקשתי לבדוק בעיות כאלה...)
    האם גם במקרה כמו שלי מכשירים כמו לייזר, IPL וHPL יכולים לעזור?

    תודה רבה מראש על תשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על HPL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלומית

    22/11/2007

    שלום לך
    מכשירים בייתיים אינם חזקים מספיק כדי להיות יעילים בהפחתת שיער. מכשירים בעלי עוצמה גבוהה
    מחיייבים מטפלים/ות מנוסיםות.
    פוטואפילציה זה הרס בעזרת אור,בליעה של האור בצבען של השיערה גורמת להרמת הטמפרטורה ברמה כזאת שהחלבונים בזקיק השיערה, נהרסים.
    לא מדובר על הקרנה,לא ידוע על נזקים. לכל היותר שינויי גוון עוריים, ברוב המקרים הפיכים,כוויות שיטחיות, גלדים שנושרים כעבור ימים ספורים.
    לא אוכל לייעץ לך ספציפית,גשי למרפאה מסודרת וקבלי אבחון.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה!, והמשך...

    שלומית
    25/11/2007

    מישהי שהשתמשה במכשיר HPL סיפרה לי שהיא הורידה באמצעותו שערות ביד לפני חמש(!) שנים (בתהליך של 6 או עשרה טיפולים עצמיים, לא זוכרת מספר מדוייק), ומאז עדיין לא צמחו. לפי זה, עושה רושם שהם לא ממש לא יעילים.

    אני מתלבטת, מדובר במכשיר שעולה כ4000 ש"ח ואם את יכולה לומר לי חד משמעית שהוא לא יעיל - זה יחסוך לי את ההתלבטות.
    השיקולים שלי הם כאלו:
    טיפול במכון - כואב יותר (ניסיתי), עולה הרבה הרבה יותר, וגם לא מספק פתרון לטווח ארוך של שנים במקרה שאזור מסויים מתחיל לצמוח או שעקב שינויים הורמונליים חזרה צמיחה. כשיש מכשיר בבית - הכל פשוט יותר וזול הרבה יותר. והדבר הנוסף והחשוב מאוד מבחינתי: אני מאוד ביישנית ולא רואה את עצמי מצליחה להיפתח ולאפשר למטפלת זרה להוריד לי שיער ממקומות אינטימיים. כשאני עושה את הטיפול לעצמי - אין שיקול של בושה.

    בקיצור, באמת חשוב לי לשמוע אם את חד-משמעית בעניין הזה שמכשיר ביתי הוא לא יעיל.

    שוב תודה מראש על תגובתך :)

    שלומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלומית

    29/11/2007

    שלום שלומית
    לצערי לא יודעת לומר לך דברים נוספים. תני לי שם ספציפי של המכשיר של חברתך,איפה הוא,דרך אגב למה שלא תתנסי בו קצת ?
    לכל אחת ואחד יש גם שיעור אחר ,תורשה אחרת וכ"ו...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בקשר למכשיר Silkn?

    נעמה
    10/04/2010

    את יודעת האם הוא יעיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה.
    דנית
    20/11/2007

    אם נתגלה אצלי בעיה הרומונלית, ואני יתחיל לנטול תרופות המפחיתות את כמות השיער המיותר בגוף זה יפגע בעתיד בכניסה להריון או במשהו דומה לזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל----

    22/11/2007

    שלום לך
    לא ידוע לי על תופעה כזאת.
    כשתרצי להכנס להריון תפסיקי ליטול אותן.
    הקושי להכנס להריון לעיתים נובע מהשיבוש ההורמונלי בעצמו,שתופעת הלוואי שלה היא שיעור יתר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער מיותר בגוף ובפנים
    מון
    19/11/2007

    שלום ד"ר
    אני בת 21, יש לי שיער מיותר בכל חלקי הגוף, בגב, בחזה, בבטן : חלקים אלה הן בדרך כלל דלות שיער, ובגלל שאני רואה אצל בנות אחרות שאין עליהן כמות של שיער כמו שיש לי, אני תמידד מוצאת את עצמי בחרדה לגבי העניין !! מה אפשר לעשותת ???
    יש לי גם שיער מיותר בפנים, אומנם הוא לא כהה ובולט אבל באזורים מסוימים בפנים הוא מאוד מפריע לי וגורם לאי נוחות וביטחון עצמי נמוך, שמעתי פעם מבנות, שיש תרופות שאפשר לקחת אותם על מנת להקטין את כמות השיער המיותר, תרופה זו הינה מיועדת "נראה לי" להסדרת הורמונים, האם כדאי לקחת תרופות אלו והאם יש להן תופעות לוואי, שמעתי שהן משפיעות לרעה על סיכויי הריון בעתיד ?? מה אפשר לעשות ? ולמי לפנות בקשר לעניין לרופא משפחה !! לרופאת נשים !! אוו מי ??
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער מיותר בגוף ובפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למון

    22/11/2007

    שלום מון
    קודם כל פני לרופאת המשפחה שלך,היא תתן לך סדרה של בדיקות דם,אותן יש לבצע בימים הראשונים של המחזור החודשי שלך(ביום 2-4 לדימום) אחרי קבלת התשובות של מצבך ההורמונלי(רמות ההורמונים הזכריים בדם) אם יש חריגה היא תפנה אותך להמשך ברור אצל גניקולוג(רופא נשים).הוא/היא יבצעו לך אולטראסאונד ווגינלי ויבדוק אם יש ציסטות בשחלות.
    לאור הממצאים תוכלו להחליט על ההמשך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה על ה IPL
    מיטל
    19/11/2007

    האם יש סיבה מוצדקת שעל מכשיר ה IPL - פלומר, סטרלוקס יקחו כל כך הרבה יותר כסף? או שזה כי המקום בו נתנו את הצעת המחיר יותר יקר? הם פשוט טוענים שזה כרגע המכשיר הכי יקר וטוב בשוק... כמו שאת וודאי מניחה לי אין את הכלים לדעת ואני לא רוצה ליפול בפח.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לשאלה על ה IPL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל

    22/11/2007

    שלום מיטל
    אני לא יודעת מחירים של המכשירים,הנתונים שלו טובים.
    אך בכל זאת,לייזר יותר אגרסיבי,לדעתי. הרבה תלוי בסוג השיער שיש להסיר .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בימקס או IPL או ליטשר?
    מיטל
    19/11/2007

    שלום,
    אני עומדת בפני החלטה באיזה מכון לבצע הסרת שיער.
    שני המכונים ידועים ומוכרים ובשניהם אני מכירה אנשים שעשו טיפולים.
    באחד מציעים טיפול ב IPL (מכשיר סטרלוקס) בלבד. הם טוענים שזה המכשור החדש והיעיל ביותר. ללא כאב ובעל תוצאות הכי מוצלחות. אבל, הוא יקר ב 3000 ש"ח מהמכון השני שמציע טיפול בלייטשר ובבימקס.
    אני מתלבטת מאד כייון שבשום מקום אני לא מוצאת מידע אובייקטיבי בענין. מצד אחד מדובר בהפרשי מחיר גדולים מאד ומצד שני מדובר בגוף שלי ואני רוצה לדעת מה משמעות כל דבר.

    אודה לך מאד אם תוכלי לעזור לי...
    ובכלל - האם יש איזושהי סכנה באיזה שהו מכשיר?
    תודה
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בימקס או IPL או ליטשר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל

    22/11/2007

    שלום מיטל
    לא אוכל לעזור לך להחליט לאן ללכת לטיפול.
    אין מכשיר בו לא חשים כאב כל שהוא ! כל המכשירים שציינת בסדר,תלוי מאד כעת במיומנות המטפלים.ואמינות המקום.
    סיכון קיים במידה ונעשה שימוש לא מושכל במכשיר. כמוכן יש להמנע מחשיפה לא מוגנת לשמש,או ליטול תרופות אשר יכולות להגביר את הרגישות של העור לאור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער בסנטר בזמן הריון - IPL
    מלי
    19/11/2007

    שלום
    אני כבר שנים (!!) מנסה להפטר משיער באזור הפנים, בעזרת לייזר. יש אמנם שיפור משמעותי אך באזור התחתון של הסנטר עדיין צומחת פלומה כהה וזה מאוד מפריע לי.
    אני כעת בהריון בסוף השליש הראשון. התאפקתי עד עכשיו (גזרתי את השערות כל כמה ימים) אבל לא יכולה יותר. באמריקן לייזר איפה שטופלתי אמרו שאסור בזמן ההריון לעשות לייזר. הקוסמטיקאית שלי שמטפלת באפילציה וגם ב IPL אמרה שאפילציה אסור אבל IPL באזור הפנים מותר בהריון. ברור שכולם ממליצים לחכות עד אחרי הלידה אבל אני לא יכולה, הרי הפנים זה אזור בולט מאוד ואני לא יכולה לחשוב אפילו על אפשרות כמו גילוח.
    מה לעשות?? האם מותר IPL בפנים בהריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למלי

    22/11/2007

    שלום מלי
    ההמלצה היא חד משמעית לא לבצע טיפולי הפחתת שיער ב-IPL ו-לייזר במהלך ההריון.
    פשוט תמרטי בתקופה הזאת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום