מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדת שיער בלייזרשאלה07/11/2007
אני בת 17 ורוצה להוריד בלייזר שפם האם זה מומלץ בגילי וכמה זמן זהעלול לקחת?
אני מכירה אנשים שמורידים מהפנים בלייזר כבר יותר משנה ועדיין הם לא סיימו את הטיפול..
אשמח לתשובה=]
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשאלה
08/11/2007שלום לך
שפם בלייזר זהו טיפול ארוך. יש הרבה זקיקים ב"מחסן" הזה, אז בסבלנות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער על התחת??חסוי06/11/2007שלום אני בן 16.5 ויש שיער על התחת(לא הרבה ולא ממש ארוך) ורציתי לדעת האם לכל אחד יש שיער על התחת ?
והאם זה אומר משהו לגבי העתיד (אם אני יהיה שעיר או לא) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
08/11/2007שלום לך
לכל הנערים /גברים ואפילו בנות,אם כי פחות,יש פלומה עד שיעור משמעותי באיזור.
הכל על פי התורשה המשפחתית. תבדוק מה קורה לאחיך אביך וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה עם מסיר שיער..כנסו בבקשהחסויה06/11/2007שלום אני בת 15 ובזמן האחרון גמרתי טיפול ברואקוטן- תרופה דרך הפה לבעיות אקנה ומכייון שההשפעה נמשכת כמה חודשים הרופא אמר שאסור להוריד שערות בשעווה- כפי שעשיתי עד נטילת התרופה מחשש לקריעת העור.
התחלתי להשתמש בveet rasera ג'ל להסרת שיער בתוסת מכשיר לללא סכין להורדת השיער...עד כה התוצאות היו סבירות אבל לא הייתי ממש מרוצה כי ניתן היה לראות "עקבות" של שערות שעומדות לצמוח..וגם כי כבר ביום שאחרי הסרת השיער התחילו לצמוח "זיפים".
יש לי ארוע משפחתי בקרוב ואני לובשת שמלה חשופת רגליים. מה לעשות? אני מוכנה להשתמש במשהו אחר שלא יזיק לעור
תודה על הפניות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסויה
08/11/2007שלום לך
זה באמת מטריד,הייתי מסירה במשחה,קרוב ככל הניתן לארוע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר להסרת שיער בלייזרמשה חיפי06/11/2007האם אפשר לקבל סיוע בהמלצת מכשיר להסרת שיער בלייזר והיכן ניתן לרכוש את המכשיר.
אשמח אם אקבל תשובה למייל שלי.
בברכה משה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמשה חיפי
08/11/2007שלום משה
לא הבנתי,האם אתה רוצה לקנות מכשיר לייזר?
קיימות חברות רבות המשווקות בארץ. כנס לאינטרנט ובדוק מה הכי מתאים לצרכיך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהקצת חוששת05/11/2007התחלתי טיפולים להסרת שיער בלייזר באזור המפשעות והבית שחי. בנות משפחתי שעברו את הטיפולים אומרות שהכאב במפשעות (ככל שנכנסים יותר לכיוון השפתיים)נוראי ושום דבר לא עוזר כולל "אמלה" וקירור עם קרח.
האם יש משחה מאלחשת אחרת יותר חזקה אולי כזו שנדרש לה מרשם רופא???
אני ממש חרדה מהטיפול הקרב ביום חמישי ושוקלת לבטלו.
*אם זה משנה או איך שהוא משפיע על עוצמת הכאב, אני לוקחת כדורי "פרדניזון" להשלמת אנזים החסר לי בבלוטת יותרת הכליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריש משהו שעוזר ..
תמי05/11/2007אבל אני עושה טיפולי אינפרא אדום ולא לייזר אז אני לא יודעת מה הכאב של לייזר והאם זה ישפיע אותו דבר .
בכל מקרה את יכולה לקנות ספריי קרח ולקחת איתך לאיפה שאת עושה את הטיפולים וכשמתחיל לכאוב לך תשימי על האזור המטופל.
לי אישית זה מאוד עוזר ואני ממש ממליצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקצת חוששת
08/11/2007שלום לך
כמה מיליגרם פרדניזון את נוטלת ביום?
יש מכשירי קרור שזורקים אויר קפוא לאיזור הטיפול וזה מאד יעיל.
כמוכן כמה זמן את יושבת עם המשחה? ואיך את שמה אותה?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר גלי
קצת חוששת12/11/20075 מילגרם ביום
אני שמה ת האמלה שעתיים לפני הטיפול ועוטפת בנייר נצמד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליזר או אינפרא אדוםתהילה05/11/2007שלום ברצוני לדעת איזה תוצאות יהיו יותר טובות אינפרא אדום או לייזר
היום הלכתי לפגישת יעוץ באריאל כי אני רוצה לעשות ליזר בידיים ובבית שחי והמטפלת אמרה שלייזר יהיה יותר טוב ברצוני לדעת מה דעתך כי אצלם הם מטפלים בליזר אז יכול להיות שהיא אומרת את זה כדי שהיא תרויח מזה והרבה אומרים לי שעדיף לי אינפרא אדום
נ.ב אני בת 16 אם זה משנה...תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתהילה
08/11/2007שלום תהילה
אין לי איך לדעת מה עדיף בשבילך כי לא בדקתי אותך ,מה שכן אוכל לומר שיש ללכת לטפל במקום שסומכים על האבחון של המטפלים. יתכן שאת מעט צעירה מכדי להתחיל,הפחתת שיער .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחת אלחושטליה05/11/2007האם מסוכן לשים משחת אלחוש אמלה, לפני הטיפול באזור החזה? (סביב בפטמה) האזור הלבן ולא הורוד
יש בכך איזשהו סכנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלטליה
08/11/2007שלום טליה
מי המליץ לך על אמלה ? מי שעשה זאת בהנחה שהיה רופא/ה צריך היה לתת לך את כל ההסברים.
האם יש לך רגישות כל שהיא לתרופות ? האם את רגישה לפול ? (G6PD) כי אז אסור לך להשתמש
באמלה.
למיקום שציינת אין כל השלכה לסיכון . את לא מניקה, או בהריון במקרה כי אם כן, אסור בשימוש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה לילדה ב 6.5אמא מודאגת04/11/2007ביתי בת 6.5 בהירה, יש לה פלומות בהירות וארוכות באיזור קו מרפק,
ופלומה רבה ובולטת בגב תחתון עם המשכיות לכל אורכו.
הילדה מודעת לכך ואף סובלת מהצקות בביה"ס.
היא בהחלט מעוניינת לפתור זאת וללכת בלי בושה עם חולצות קצרות.
הערה: היא נמוכה לגילה, ואין תופעות כאלה במשפחה.
שאלות: מה עושים ? מה האפשרויות בגיל כזה? לבצע בדיקות הורמונליות?
עזרתך הדחופה- תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאמא המודאגת
08/11/2007שלום אמא,
כן קודם כל כדאי להתייעץ עם רופא הילדים ולבדוק הורמונלית מה מצבה.משם והלאה במידה ונדרש טיפול כל שהוא,תוכלו להמשיך ולבדוק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה??????חסוי04/11/2007
האם לכל נער בן 16 יש שיער דק וקצר שכמעט ולא נראה לעין?
האם השיער הזה אומר משהו לעתיד?
ויכול להיות שלחלק זה יתפתח לשיער ארוך ולחלק לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
08/11/2007שלום לך
לכולנו יש פלומה בהירה על הגוף. אתה צעיר מדי מכדי להוציא שיער משמעותי יותר בעתיד לכשתסיים את ההתבגרות המינית שלך תדע כיצד ועד כמה תהיה שעיר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר גלי אהרונוביץ'תמי03/11/2007שלום גלי . לפני בערך חודש אמרת לי שאסור לעשות שעווה בזמן טיפולים באינפרא אדום אז שיכנעתי את אימי ועכשיו אני מגלחת אבל הבעיה היא שעכשיו צומחות לי יותר שיערות מלפני שהתחלתי לגלח ואני מפחדת שכל מה שעשיתי (ועשיתי כבר 9 טיפולים) כבר לא שווה.
האם זה אמור להיראות ככה?
עוד לא עשיתי טיפול מאז שהתחלתי לגלח, האם זה יראה יותר טוב אחרי טיפול נוסף?
בבקשה תעזרי לי אני לא יודעת מה לעשות!!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליובל
04/11/2007שלום יובל
אני מצטערת בשבילך,אך אולי כעת אתן יודעות בדיוק מה צומח לך. הגילוח עצמו בוודאי לא הוסיף לך שיער.
לגבי הצלחת הטיפול דרוש הרבה יותר מאשר רק מס' הטיפולים צריך מכשיר טוב ומטפלת מנוסה .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז להמשיך לגלח?
תמי04/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות בין לייזר או אפילציה לפאותמיטל03/11/2007שלום רב. אני מעוניינת בהורדת שיער מאזור הפאות שבפנים!.
בעיקרון, אני מורידה את הפאות מידי פעם בשעווה.אך נמאס לי להיות תלויה בשעוות והחלטתי על הסרת שיער. הייתי במספר מקומות כאשר כולם המליצו לי על לייזר בפיאות והמקום הרביעי שבו קיבלה אותי לייעוץ רופאה . שאלה איזה איזור אני מעוניינת להוריד ומייד כשאמרתי לה את איזור הפנים אמרה ללא היסוס : רק אפילציה!!!! בפנים לא לעשות לייזר זה מסוכן .
כעת , אינני יודעת מה להחליט.... יש לציין במקומות הקודמים שהייתי בהם לתורך ייעוץ . באחד מהם ניתן לי ייעוץ על ידי רופאה המומחית בתחום והיא המליצה על לייזר ואמרה שהעור שלי וסוג השערה מתאים לכן וכו'. אך מאידך רופאה שניה שללה זאות על הסף.
הייתי רוצה בבקשה לקבל את דעתך בעיניין. האם לעשות לייזר או אפילציה ...או שמא להמשיך בשעוות ולהמשיך "לסבול" מרגשי נחיתות עקב הפיאות.
תודה רבה לך . ממתינה לתשובתך. מיטל. י
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיטל
04/11/2007שלום מיטל
כבר כתבתי בעבר בנושא. הבעיה היא שלא ניתן לדעת מראש למי הלייזר יועיל מאד ולמי וזה יהיה ארוך ומיגע.זה כרוך בהמון גורמים של תורשה,גיל,מצב הורמונלי,גוון עור ושיער,עוביו ופיזורו.
בקיצור יותר מדי נעלמים. לכן קודם כל בררי לך למה השיעור ?
אחר כך אם הוא הורמונלי,שאפי לאזנו תרופתית, אם הוא רק תורשתי ולא מאד מרובה ניתן לבצע אפילציה .יש נשים שלייזר יעזור מאד במקומות מסויימים ובמקביל תהיה צמיחה נוספת,במקומות אחרים לגמרי שלא טופלו אפילו.לכן כשיש לך את כל המידע תוכלי להחליט.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עזרה ..תמי02/11/2007באיזו דרך ניתן להוריד שיערות מאזור המפשעה (קו הביקיני) שלא כואבת?
כי ניסיתי בשעווה וזה השאיר לי שטפי דם מספר פעמים והכאבים הם כאבים שאי אפשר לתאר בכלל.
וגם באזור הירך שם אפילו יותר כואב מהמפשעה .
תודה רבהה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליובל
04/11/2007שלום יובל
הכי פחות כואב הוא הגילוח. או החימצון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל ..
תמי04/11/2007אני לא רוצה לחמצן כי אני רוצה פשוט להוריד את השיערות אבל לאחר גילוח השיערות גודלות שחורות יותר וגודלות יותר שיערות לא?
יש שיטות אחרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליובל
04/11/2007יובל
יש הפחתה בלייזר או באור הבזקי ,אך גם הללו כואבים. חלק יואמרו יותר וחלק פחות,כל אחד על פי סף הכאב שלו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרהAnaT02/11/2007שלום , אני בת 14 ויש לי שיער על הבטן ..שערות לא ממש עבות ושחורות,דקות נעימות..במה כדאי לי להשתמש כדי להסיר אותן!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרל-sali
04/11/2007לום סאלי
אני ממליצה לך לא לגעת בהן בשלב זה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שער בפנים בטיפולי איי.פי.אליעל01/11/2007שלום רב,
האם מומלץ להסיר שער בפאות בפנים בטיפולי איי.פי.אל?
האם ייתכן שלאחר מספר שנים יגרום הטיפול לגדילה מוגברת של השער בפנים?
אשמח לקבל תשובות ולינקים למאמרים מקצועיים בנושא.
תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליעל
04/11/2007שלום יעל
ההמלצה לטפל בפנים צריכה להיות מאד מאד מושכלת,כלומר, יש לבדוק את מצב השיעור וסיבתו באופן מדויק וגם אז יש קושי ל"נבא" את התוצאות לגופה של מטופלת.
יש בנות/נשים רבות שמקבלות הפחתה יפה מאד ויש אחרות שהתקדמותן איטית.
IPL זה כללי מדי מכדי להחוות דיעה. אם נוצרת החמרה בשיעור זה לא יקרה שנים לאחר הטיפול. זה יקרה במהלכו. לפעמים הגוף עובר שינויים כאלה ואחרים נוטלים תרופות מסויימות וכ"ו...ואז מופיעה החמרה.לעיתים גם הפסקת גלולות יכולה לגרום לכך.
בהצלחה. (מאמרים ככל שתרצי יש באינטרנט.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהנטלי01/11/2007האם זה נכון שהוצאת שיער בשעווה פוגע בטיפולי הלייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלנטלי
04/11/2007שלום נטלי
זה נכון
בזמן הפחתת שיער בלייזר אסור למרוט את השיערה כי אנחנו משתמשים בציבעה הכהה כדי לקלוט את הקרן ושם בהיבלעה גורמת לחום רב אשר הורס את החלבונים בזקיק וכך פוחת השיעור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?היועצים שלנו
אורולוג וכירורג מומחה ד"ר יוסף שמואלי הינו אורולוג בעל ניסיון רב בניתוחים בתחומי ההפרעות בתפקוד המיני של הגבר והפרעות בפוריות הגבר. ניתוחי ערמונית (פרוסטטה) ביופסיות ערמונית, ביופסיות עם MRI: ביופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



