הימים מתקצרים והעונה הקרה מגיעה, האם אתם סובלים מ"דיכאון חורף"?

רוצה לדעת איך הגולשים הצביעו ששאלנו אותם: הימים מתקצרים והעונה הקרה מגיעה, האם אתם סובלים מ"דיכאון חורף"?
סקר
הימים מתקצרים והעונה הקרה מגיעה, האם אתם סובלים מ"דיכאון חורף"?
ברור, קודר לי גם בלב
כן, עצוב להסתגר בבית
תלוי, אם יש בן זוג שיחמם
לא, עונות לא משפיעות עלי
ממש לא, אני איש של חורף