יוגה לגב לפני אבחנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יוגה לגב לפני אבחנה
    נטע
    13/12/2011

    שלום,
    היום, אחרי תקופה מאוד ארוכה חזרתי לשיעורי יוגה לגב במרכז איינגר יוגה. זאת בעקבות כאבי גב שחזרו לי לאחרונה אחרי כמה חודשים של שקט מהם. מדובר בכאבי גב תחתון עם הקרנה לרגל, עד כף הרגל (בצד ימין).
    בזמנו לא קיבלתי הפניה לבדיקות שיאבחנו את הבעיה ועכשיו אני לקראת מעבר קופת חולים, כך שייקח הרבה זמן עד שאוכל לעשות בדיקות כאלה.

    היום כאמור חזרתי לשיעורי היוגה כי זכרתי שבזמנו הם עזרו לי אבל האמת היא שהיום יצאתי מהשיעור דווקא עם יותר כאבים. (השיעור היה בסדר עד שלב מסוים, עד שזה הגיע לתרגיל של פיתול הגב על הכיסא, תרגיל שאני זוכרת אותו כמשהו שדווקא עזר לי, הפעם זה דווקא גרם ליותר כאבים).

    השאלה שלי היא: אני יודעת שמומלץ לתרגל אחרי שיודעים מה מקור הבעיה. אבל היות וזה ייקח הרבה זמן, האם זה נכון לתרגל גם כשעדיין אין אבחנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יוגה לגב לפני אבחנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוגה לגב לפני אבחנה - תגובה

    פסי פייג
    20/12/2011

    את כמובן צריכה ליידע את המורה שלך ולספר לה על הכאבים.
    היא תדע לכוון את התרגול שלך באופן שיתאים לך.
    קורה לעתים קרובות שכשחוזרים לתרגל יש כאבים כי את חוזרת להפעיל שרירים שהזנחת תקופה מסוימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום