יוגה לגב וכאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יוגה לגב וכאבים
    נטע
    06/01/2012

    שלום,
    לאחרונה, (לפני כחודש) חזרתי לשיעורי יוגה שיקומית/יוגה לגב באיינגר יוגה, זאת בעקבות החזרה של כאבי גב שתקפו אותי (דבר שקורה אחת לתקופה מסוימת). בינתיים הייתי כבר בשמונה שיעורים (מגיעה לשיעורים פעמיים בשבוע). היו שיעורים שבאמת עזרו לי ויצאתי מהם בהרגשה יותר טובה משנכנסתי אך היו גם שיעורים שההיפך, שדווקא היו לי יותר כאבים אחריהם.
    המורה אמר לי שזה עשוי לקחת זמן אבל אם באים פעמיים בשבוע ההשפעה אמורה להיות יותר מהירה.
    האם שמונה שיעורים בחודש זה מספיק? האם בשלב הזה הייתי אמורה להרגיש שיפור לפחות אחרי שיעור?
    אני כן יכולה לומר שהיום המצב כבר יותר טוב משהיה לפני חודש, אך עדיין יש לי לפעמים כאבים חזקים (ללא קשר לשיעור יוגה). כמו כן כאמור כאבי הגב זה משהו שבא אצלי ב"התקפות" ויש תקופות שאני יותר סובלת ואחר כך זה עובר עד שזה חוזר אחרי כמה חודשים. כך שאני לא בטוחה שהשיפור הוא דווקא בגלל שיעורי היוגה.
    אשמח לשמוע מה דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יוגה לגב וכאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוגה לגב וכאבים - תגובה

    פסי פייג
    06/01/2012

    תרגול יוגה המיועד לחיזוק שרירי הגב וטיפול בכאבים ודאי יביא לשיפור גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. לפעמים חשים בכאב אחרי תרגול כיוון שמפעילים שרירים רדומים שתקופה ארוכה לא הופעלו.
    את מדווחת על שיפור בכאבים כך שזה טוב. לא שמעתי שיש לך בעיה בגב מלבד כאבים ולכן,
    אני מציעה לך להמשיך לאורך זמן לתרגל במסגרת הזו שהיא מסגרת טובה עבורך.
    שימי לב לחזרתיות של הכאבים ונסי לפענח את הסיבות הגלויות ואלו שפחות גלויות.

    למשל מזג האוויר, האוכל שאכלת יום קודם, צריך לראות שהתזונה שלך היא תזונה שיוצרת בעיקר תגובה בסיסית ולא חומצית בדם, תזונה שמפחיתה את הסיכוי לדלקות בגוף וכ'

    תתמידי בתרגול לאורך שנתיים לפחות. אני בטוחה שכאבי הגב ייעלמו.
    אחר כך התרגול יהפוך להיות חלק משגרת החיים שלך ויפתח בפנייך אפשרויות של התפתחות תודעתית וצמיחה אישית מעבר להתמודדות עם הכאבים בגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פסי והסבר נוסף

    נטע
    06/01/2012

    כשכתבתי שלפעמים אני מרגישה יותר כאבים אחרי תרגול, הכוונה היא לא לכאבי שרירים, כלומר לא כאבים שבאים כתוצאה ממתיחה או כיווץ של שרירים אלא לכאב הגב עצמו, שמתחזק לפעמים. השאלה היא אם זה בסדר שזה קורה או שזה מראה על משהו לא תקין בתרגול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פסי והסבר נוסף - תגובה

    פסי פייג
    07/01/2012

    כן, זה בסדר.
    תהיי קשובה לכאב.
    תלמדי אותו, תראי אם הוא מתמשך או חולף אחרי יום יומיים.

    יש המון סיבות לכאב ולא תמיד אנחנו יודעים מה המקור.

    טוב שאת עושה יוגה עם מורה מיומן שיודע מה הוא עושה אבל חשוב שאת עצמך תהיי קשובה לעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום