מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יוגה לגב וכאביםנטע06/01/2012
שלום,
לאחרונה, (לפני כחודש) חזרתי לשיעורי יוגה שיקומית/יוגה לגב באיינגר יוגה, זאת בעקבות החזרה של כאבי גב שתקפו אותי (דבר שקורה אחת לתקופה מסוימת). בינתיים הייתי כבר בשמונה שיעורים (מגיעה לשיעורים פעמיים בשבוע). היו שיעורים שבאמת עזרו לי ויצאתי מהם בהרגשה יותר טובה משנכנסתי אך היו גם שיעורים שההיפך, שדווקא היו לי יותר כאבים אחריהם.
המורה אמר לי שזה עשוי לקחת זמן אבל אם באים פעמיים בשבוע ההשפעה אמורה להיות יותר מהירה.
האם שמונה שיעורים בחודש זה מספיק? האם בשלב הזה הייתי אמורה להרגיש שיפור לפחות אחרי שיעור?
אני כן יכולה לומר שהיום המצב כבר יותר טוב משהיה לפני חודש, אך עדיין יש לי לפעמים כאבים חזקים (ללא קשר לשיעור יוגה). כמו כן כאמור כאבי הגב זה משהו שבא אצלי ב"התקפות" ויש תקופות שאני יותר סובלת ואחר כך זה עובר עד שזה חוזר אחרי כמה חודשים. כך שאני לא בטוחה שהשיפור הוא דווקא בגלל שיעורי היוגה.
אשמח לשמוע מה דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה לגב וכאבים - תגובה
פסי פייג06/01/2012תרגול יוגה המיועד לחיזוק שרירי הגב וטיפול בכאבים ודאי יביא לשיפור גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. לפעמים חשים בכאב אחרי תרגול כיוון שמפעילים שרירים רדומים שתקופה ארוכה לא הופעלו.
את מדווחת על שיפור בכאבים כך שזה טוב. לא שמעתי שיש לך בעיה בגב מלבד כאבים ולכן,
אני מציעה לך להמשיך לאורך זמן לתרגל במסגרת הזו שהיא מסגרת טובה עבורך.
שימי לב לחזרתיות של הכאבים ונסי לפענח את הסיבות הגלויות ואלו שפחות גלויות.
למשל מזג האוויר, האוכל שאכלת יום קודם, צריך לראות שהתזונה שלך היא תזונה שיוצרת בעיקר תגובה בסיסית ולא חומצית בדם, תזונה שמפחיתה את הסיכוי לדלקות בגוף וכ'
תתמידי בתרגול לאורך שנתיים לפחות. אני בטוחה שכאבי הגב ייעלמו.
אחר כך התרגול יהפוך להיות חלק משגרת החיים שלך ויפתח בפנייך אפשרויות של התפתחות תודעתית וצמיחה אישית מעבר להתמודדות עם הכאבים בגב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פסי והסבר נוסף
נטע06/01/2012כשכתבתי שלפעמים אני מרגישה יותר כאבים אחרי תרגול, הכוונה היא לא לכאבי שרירים, כלומר לא כאבים שבאים כתוצאה ממתיחה או כיווץ של שרירים אלא לכאב הגב עצמו, שמתחזק לפעמים. השאלה היא אם זה בסדר שזה קורה או שזה מראה על משהו לא תקין בתרגול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פסי והסבר נוסף - תגובה
פסי פייג07/01/2012כן, זה בסדר.
תהיי קשובה לכאב.
תלמדי אותו, תראי אם הוא מתמשך או חולף אחרי יום יומיים.
יש המון סיבות לכאב ולא תמיד אנחנו יודעים מה המקור.
טוב שאת עושה יוגה עם מורה מיומן שיודע מה הוא עושה אבל חשוב שאת עצמך תהיי קשובה לעצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
