תרגול יוגה בעת התקררות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרגול יוגה בעת התקררות
    נטע
    12/01/2012

    האם ואיך מומלץ לתרגל יוגה כשמצוננים?
    כידוע ביוגה אחד הדברים המרכזיים והבסיסיים הוא הנשימה. אז מה עושים בימים כאלה שאי אפשר ממש לנשום ומעברי ה-אף-אוזן-גרון סתומים? האם לוותר על התרגול בימים אלה או שיש דרך מיוחדת לתרגל בכל זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרגול יוגה בעת התקררות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגול יוגה בעת התקררות - תגובה

    פסי פייג
    12/01/2012

    שלום נטע, קודם כל כדאי לפתוח את האף עם הזלפת מים פושרים וטיפה מלח, או לקנות מים פיזיולוגיים בבית מרקחת.
    אכן קשה לתרגל כשאף סתום.
    אפשר לנסות לתרגל סוריה נמסקר (ברכות לשמש) בצורה הקלאסית האיטית. לעתים קרובות זה עוזר לפתוח את הנשימה.
    אם לא מסתדרת הנשימה, כדאי לנוח או לתרגל תנוחות משקמות בלבד.

    תנוחת עמידת כתפיים ומחרשה, סרוונגאסנה והלאסנה עוזרות גם הן למצבי צינון וכאבי גרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום