התייעצות במה שקורא לי בזמן מדיטציה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות במה שקורא לי בזמן מדיטציה.
    איליה
    20/09/2015

    שלום,יש לי כמה שאלות:
    1.אני לפעמים זז בזמן מדיטציה לפעמים זה נראה כאילו יש לו מחשבה בפני עצמו .
    2.אני חובה ביום יום לחץ באזור מצח,ראש זה מתגבר לי יותר בזמן מדיטציה ,לא שזה מפריע לי ממש אבל עדיין לא הכי נעים להרגיש שהראש שלך כבד ,לחוץ או שהוא זז באותו תנועה של האנרגיה(זה כמו להיות מסטול 24 שעות).
    3.אני מחפש טיפ לעשות משהו שונה במדיטציה(עד עכשוי רק ישבתי ישיבת חצי לוטוס והתרכזתי 40 דקות בנשימה -הביא תוצאות אבל עדיין).
    4.בזמן המדיטציה הידיים שלי בצורת O אבל הם נפתחות לי קצת האם לזרום אם זה או לנסות לקבע אותם ,להתנגד לפתיחה.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות במה שקורא לי בזמן מדיטציה. - תגובה

    תמי ליאור-אהרוני
    14/10/2015

    אני מציעה שתזרום עם הגוף שלך, בא לך לזוז זוז!.לגבי הכאב, נסה לבחון את הכאב מה המסלול שלו ולראות האם זה קשור למתח צווארי וגבי, ואם כן נסה להרפות ולרווח את חוליות הצוואר ,אולי טיפה להוריד את הראש ולראות אם הלחץ משתנה. המטרה היא להקשיב ולהתבוננן בעצמנו ולצור חיבור, אם תנתק את ההתבוננות בנשימה מהאותות של הגוף שלך אין בכך כל כך טעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום