יוגה ומכון כושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יוגה ומכון כושר
    תומס
    13/06/2007

    שלום לכם
    ברצוני לשאול את השילוב שבין אימונים במכון כושר (ריצה + משקולות)
    לבין תירגולי יוגה.
    מה הוא השילוב הנכון?
    האם היוגה ממולצת למתאמנים כשלוש פעמים בשבוע במכון כושר
    ואם כן אז מתי?לפני או אחרי מאמץ גופני ?איזה סוג יוגה ממולץ?
    תודה וכל טוב לכולכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יוגה ומכון כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוגה ומכון כושר

    פסי פייג
    13/06/2007

    במכון כושר תרגילי הרמת המשקלות ותרגילים אחרים מבוססים על כיווצים איזוטונים או איזומטרים של שרירים מסוימים. הפעילות המתמדת של השרירים מביאה לקיצור שלהם. שרירים קצרים גורמים למפרקים עם תנועתיות נמוכה יותר. יוגה היא פעילות המביאה להפעלה שווה של כל השרירים. תנוחות היוגה מכוונות גם לחזוק וגם להארכה והגמשה של השרירים. למתרגל היוגה יש שרירים ארוכים, גמישים וחזקים כמו גם מפרקים גמישים וטונוס מעולה של שרירים.
    למתרגל במכון כושר רצוי להתאמן אחרי תרגול הכושר ,בתנוחות יוגה המאריכות שרירים.
    בנוסף יש לזכור שתרגול תנוחות היוגה אינו מסתכם בפעילות פיזית גרידא אלא משפיע על כל הרבדים והגופים של המתרגל. בכלל זה מערכות הגוף השונות וגם הגוף הרגשי והמנטלי.
    תתחיל אצל מורה מיומן שיכוון אותך בהדרגה לאימון המתאים לאורח החיים שלך ולצרכים האישיים שלך. נראה לי שתפיק תועלת מרובה מתרגול היוגה.. יוגה בשיטת איינגר תיתן לך תשתית מאד טובה לתרגול נכון. בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום