מדיטציה טרנסדנטלית וסוטרת SOHAM

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מדיטציה טרנסדנטלית וסוטרת SOHAM
    היולית
    09/06/2009

    היי אני בת 35 חדהורית ל2 ומסיימת בימים אלו נטילת תרופה בשם קלונקס(לטיפול באפילפסיה)
    אדם שעובד עימי אמר שזה מאוד מסוכן ושכדאי שעכשיו כשאין את התרופה שתגן שאני אתחיל לעשות מדיטציה של חצי לוטוס ושאומר את הסוטרה סו-הם למשך 20 דק'
    פעם הראשונה עשיתי בחדר שינה בחושך אחרי שהילדים נרדמו (אנחנו ישנים באותו החדר) ועלו פחדים מטורפים, שמעתי קולות כאילו יש בסביבה מישהו מתהלך התאפקתי עד שפקחתי עיניים ויצאתי מהמצב
    פעם נוספת כבר עשיתי באור אח"כ התקדמתי ושמתי צמר גפן באוזניים
    בפעם האחרונה לא הדלקתי את כל האור ולא סתמתי אוזניים ושמעתי מדי פעם כאילו רחשים, ועלו לי דמויות מפחידות (שדים וכאלה) אח"כ אפילו דמיינתי את התאום (שנפטר קצת לפני הלידה) של בתי בגילו כיום (כמה שנים לפני כן קרה לי שראיתי אותו פעם על העגלה ופעם הולך אחרי לח.שינה וסגרתי עליו את הדלת כדי לא להתחרפן) ואח"כ ראיתי את עצמי כיצור ביזארי נוראי, בסוף הפסקתי.
    אני קצת חוששת, קצת הרבה האם להמשיך, הוא אמר לי שאני צריכה לתת ליצורים האלה חום ואהבה כי הם חלק ממני, מהצל שלי אבל גם ככה יש לי פחדים נוראיים זה לא עלול להחמיר אולי עליי להגיד סוטרה אחרת?
    אולי יש דרך אחרת (מדיטטיבית) להגיע אל האני אל האור ולהתחבר?
    ומה קורה לי?! למה מופיעים לי הדברים האלה?!

    יצא ארוך נורא
    אבל יחסית קצר..
    אשמח להבהרה/ות
    ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדיטציה

    פסי פייג
    10/06/2009

    שלום לך היולית, תודה על גילוי הלב והכנות. נשמע שאכן את סובלת מאד. בשלב זה עצתי לך לשבת למדיטציה מאד פשוטה שבה תהיי קשובה לנשימה שלך ותו לא. אם עולים דברים, מחשבות, מראות, תחושות - נסי להתבונן בהם בשקט, בלי פחד. אם עולה פחד, התבונני בפחד. זהי את העובדה שכל מה שעולה הוא חולף וזמני. אינך חייבת להזדהות עם כל אלה. כך יהיה לך הרבה יותר קל ופשוט ותוכלי להתמיד במדיטציה מבלי להיכנס למערבולות קשות ומאיימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום