מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גב תחתוןנ05/08/2009
לפני שבוע בערך עשיתי כפיפה קדימה בתרגול יוגה ונתפס לי הגב התחתון באופן שלא חוויתי קודם לכן. חשבתי לתומי שמדובר בשריר שנתפס ומקרין כאב אל אותו איזור (כפי שבד"כ קורה לי). לכן חזרתי לתרגל שלושה ימים לאחר מכן, במחשבה שפעילות גופנית וחימום הגוף יסייעו בתהליך הריפוי. בקיצור, אחרי חצי אסאנה פשוט הרגשתי שאני הולך למות. הגב התחתון בער בכזו עוצמה שלא הייתי אפילו מסוגל לקפל את המזרן. מאז עברו יומיים ואני עדיין בכאבים אדירים. מה לדעתך צריך לעשות במצב כזה? האם יש לנוח עד שהכאב יחלוף, או שיש סיכוי לפגיעה רצינית יותר (אין לי כוח נפשי לעמוד בתור בבית החולים ולכן לא הלכתי עד עכשיו). ובאופן כללי יותר, מה זה אומר על האפשרות להמשיך לתרגל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכשיו לנוח
ענת צחור05/08/2009נשמע כמו בלט או פריצת דיסק!!
נא לא לתרגל עכשיו. קח תקופת מנוחה לפחות 3 שבועות, בתקופה זו קבל טיפולים באחת השיטות או יותר אשר יסייעו למצבך- דיקור, כירופרקטיקה, אוסטיאופטיה, רפלקסולוגיה, שיאצ'ו. החזרה לתרגול צריכה להיות נבונה ומבוקרת, כמובן שאצל מורה המבין לעומק תנוחות ומודיפיקציות בתנוחות יוגה. רב המורים בשיטת איינגר מבינים אסאנות לעומק.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי להיבדק
נ06/08/2009למרבה המזל מדובר במתיחת העצב המחבר בין עמוד השדרה לרגל שמאל (אם הבנתי נכון) ולא בפריצת דיסק.
תודה על העצות המועילות, אפנה לטיפול ורגיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאישאיס
ענת צחור09/08/2009מה שאתה מתאר זה "סיאטיק" או "אישיאס", וזה נובע ברך כלל מלחץ על העצב של היסק, או כיווץ חזק מאוד של שרירים המנסים להגן על החוליות.
בלט או פריצה ניתן לראות בודאות אך ורק בבדיקת סי.טי.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
