גב תחתון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גב תחתון
    נ
    05/08/2009

    לפני שבוע בערך עשיתי כפיפה קדימה בתרגול יוגה ונתפס לי הגב התחתון באופן שלא חוויתי קודם לכן. חשבתי לתומי שמדובר בשריר שנתפס ומקרין כאב אל אותו איזור (כפי שבד"כ קורה לי). לכן חזרתי לתרגל שלושה ימים לאחר מכן, במחשבה שפעילות גופנית וחימום הגוף יסייעו בתהליך הריפוי. בקיצור, אחרי חצי אסאנה פשוט הרגשתי שאני הולך למות. הגב התחתון בער בכזו עוצמה שלא הייתי אפילו מסוגל לקפל את המזרן. מאז עברו יומיים ואני עדיין בכאבים אדירים. מה לדעתך צריך לעשות במצב כזה? האם יש לנוח עד שהכאב יחלוף, או שיש סיכוי לפגיעה רצינית יותר (אין לי כוח נפשי לעמוד בתור בבית החולים ולכן לא הלכתי עד עכשיו). ובאופן כללי יותר, מה זה אומר על האפשרות להמשיך לתרגל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו לנוח

    ענת צחור
    05/08/2009

    נשמע כמו בלט או פריצת דיסק!!
    נא לא לתרגל עכשיו. קח תקופת מנוחה לפחות 3 שבועות, בתקופה זו קבל טיפולים באחת השיטות או יותר אשר יסייעו למצבך- דיקור, כירופרקטיקה, אוסטיאופטיה, רפלקסולוגיה, שיאצ'ו. החזרה לתרגול צריכה להיות נבונה ומבוקרת, כמובן שאצל מורה המבין לעומק תנוחות ומודיפיקציות בתנוחות יוגה. רב המורים בשיטת איינגר מבינים אסאנות לעומק.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלכתי להיבדק

    נ
    06/08/2009

    למרבה המזל מדובר במתיחת העצב המחבר בין עמוד השדרה לרגל שמאל (אם הבנתי נכון) ולא בפריצת דיסק.
    תודה על העצות המועילות, אפנה לטיפול ורגיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישאיס

    ענת צחור
    09/08/2009

    מה שאתה מתאר זה "סיאטיק" או "אישיאס", וזה נובע ברך כלל מלחץ על העצב של היסק, או כיווץ חזק מאוד של שרירים המנסים להגן על החוליות.
    בלט או פריצה ניתן לראות בודאות אך ורק בבדיקת סי.טי.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום