הבדל אסטרונומי במחיר בין 2 חברות.

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • הבדל אסטרונומי במחיר בין 2 חברות.
    אביתר
    17/07/2011

    שלום רב. נבדקתי ונמצאתי מתאים לניתוח אצל ד"ר לוינגר. הטעות שאמרתי שאני עובד במשרת ניהול. סוג הניתוח שהוצע לי super lasik במחיר של 16700 ש"ח!!!
    נבדקתי בשנית באמריקן לייזר נמצאתי מתאים והוצע לי lasik אמרתי שאני מורה ותימחרו לי ב-8000 ש"ח אצל ד"ר פינק.
    אני לא יודע מה לעשות. ברור שזה מסחר אך מצד שני להמר על העיינים שלי בגלל 8000 ש"ח. או שאיןם מקום לחשש וזה רק ענין של שיווק?
    אשמח לתגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • היי

    טל
    17/07/2011

    בגלל שאתה עושה אצל ד"ר לוינגר זה תוספת של 5000 למחיר.. אם תעשה אצל רופא אחר בעיניים זה יעלה 12000(אם אתה חבר בכללית/מכבי ) אל תיקח סיכון בעיניים שלך!!!!
    תברראם יש הנחה דרך קופת החולים במאוחדת זה נראה לי אפילו יותר זול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • תשובה בגוף השאלה

    גיל
    17/07/2011

    לאסיק אפשר לעשות בטכניקה הישנה עם סכין ואז 8000 ש"ח זה הגיוני. אבל מסוכן. לעומת זאת בעיניים (וגם באסותא ובהרמוניה שערי צדק) עושים את הלאסיק עם לייזר ולא עם סכין. אז ברור שזה יותר יקר כי המכשיר הזה עולה חצי מיליון דולר.
    ןמבחינתך - לאסיק בסכין הוא פאסה: סכנה של זיהום, חוסר דיוק, תקיעה טכנית ועוד. תתמקח על המחיר אבל אל תתפשר על האיכות.
    ולדעתי בהרמוניה יותר זול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • הבדל אסטרונומי במחיר בין 2 חברות. - תגובה

    פרופ' אור קייזרמן
    25/07/2011

    בניתוח הלאסיק יש שלב של חיתוך הקרנית שאותו ניתן לבצע עם לייזר או עם מיקרוקרטום. השימוש בלייזר יותר יקר ועקב כך הוא מייקר את הניתוח. יחד עם זאת המיקרוקרטומים החדשים הקיימים כיום הם לא פחות מדויקים מהלייזר והחתך שהם יוצרים הוא חלק יותר ורציף יותר מאשר בלייזר. גם הבטיחות שלהם מצוינת ואין יותר זיהומים איתם מאשר עם לייזר (מדובר בסכינים חד פעמיים שנזרקים אחרי כל ניתוח). לכן אין סיבה לפסול מראש ניתוח עם מיקרוקרטום.
    לאחרונה יצא מאמר בארה"ב המשווה בין שתי השיטות. המאמר לא מצא הבדל משמעותי בסיבוכים של שתי השיטות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו