כמה שאלות.

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • כמה שאלות.
    ליז
    31/07/2011

    שלום,
    אני 5 שבועות אחרי ניתוח לאסק.
    ואני רוצה לדעת אם בעקבות יובש בעיניים רואים קצת מטושטש?
    עד עכשיו השתמשית בטיפות דמעות מלאכותיות סיסטיין, והרופאה שלי אמרה לי לעבור להיפו טירס, כי היפו טירס אוכל להשתמש יותר מ-3 4 פעמים ביום. קיים עוד הבדל בין הטיפות?
    בנוסף האם החום בחוץ גם משפיע על היובש בעיניים? יש קשר?
    שאלה נוספת אם בטעות נגעתי בעין בעפעף זה בסדר? או עדיין להמנע?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    כמה שאלות.

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • כמה שאלות. - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    01/08/2011

    ליז שלום רב,

    באופן כללי ההחלמה הראייתית אחרי ניתוח לייזר מסוג לאסק כמו גם PRK או ASA היא איטית והדרגתית ומלווה לעיתים ביובש העלול לגרום לטשטוש הראייה.
    אני ממליץ על טיפות יעילות יותר לטיפול ביובש הנקראות הילוקומוד שמבוססות על עיקרון של משאבה עם מיכל סטרילי ולכן ניתן להשתמש בהן באופן סטרילי לתקופה ארוכה יחסית.
    חום האויר יכול להחמיר יובש עקב איוד יתר של שכבת הדמעות וגם מיזוג אויר מגביר יובש.
    נגיעה בעפעף איננה מסוכנת, אך יש להזהר מפגיעה בקרנית, באיזור הניתוח.

    בברכה,
    פרופ' קרמר ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו