ניתוח לאסק

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ניתוח לאסק
    טל
    02/08/2011

    שלום, אני אחרי ששלושה שבועות מניתוח לאסק קסטם ויו.
    ומהשבוע השני התחלתי לשים את הסטרודקס 4 פעמים ביום.. אמרו לי טיפה בכול עין.. ואם מרגישים פספוס ניתן עוד אחת..
    לעיתים אני מרגישה שכביכול פיספסתי ואני שמה עוד טיפה.. אבל יכול להיות שזאת רק הרגשה ולא פיספסתי כלל..
    שאלתי היא, האם מסוכן לשים 2 טיפות בכול עין?

    ושאלה נוספת, אם בטעות יש לי ריס בעין.. איך ניתן להוציא אותו בזהירות?

    שאלה אחרונה, אם אומרים לי לשים את הטיפות 4 פעמים ביום.. חייב להיות במרווחים שווים? נגיד כול ארבע שעות או שאפשר לשים ואחרי 4 שעות לשים שוב, ואחרי 5 שעות שוב.. כי לא תמיד כול ארבע שעות אני במקום שאני יכולה לשים..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ניתוח לאסק

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח לאסק - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    04/08/2011

    דנה שלום רב,
    אין זה מבוכן לטפטף 2 טיפות סטרודקס במקום טיפה אחת. לא קורית שום בעיה.
    לגבי ריס שנפל לתוך העין, ניתן לשטוף אותו עם טיפות מסוג רפרש או טירס נטורל בכמות גדולה, או שטיפה עם זרם מים רגילים מהברז.
    רצוי לטפטף את הטיפות בצורה סדירה של בוקר, צהריים, אחה"צ-ערב, ולפני שינה. זה לא חייב להיות מדוייק.

    בברכה,
    פרופסור ישראל קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו