מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רבדפנה06/08/2011
אני מעוניינת לעבור ניתוח להסרת משקפיים , יש לציין שעדיין לא עשיתי בדיקת התאמה.
המספרים בעיניים שלי:
מינוס 4.25 ומינוס 4.5
האם אלו מספרים גבוהים מדיי אשר יכול להיות שיצרו קשיים במהלך הניתוח? או סיכונים שלא היו יכולים להיות אם היו לי מספרים נמוכים יותר?
שאלה נוספת- אני מתכננת עוד איזה חצי שנה לטוס לדרום אמריקה, לטיול בסביבות ה4 חודשים.. מתי מומלץ לי לעבור את הניתוח? לפני הטיול? אחריו? או שאין קשר?..
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
פרופ' אור קייזרמן07/08/2011דפנה שלום
המספרים שלך אינם מהווים בעיה. אינם גבוהים מידי או נמוכים מידי.
חובה כמובן לבדוק פרמטרים נוספים לפני ההחלטה על הטיפול אבל המספרים עצמם אינם גבוהים מידי.
לגבי מועד הטיפול - תקופת ההחלמה מהטיפול הינה קצרה בהרבה מחצי שנה כך שבטיול (ועוד הרבה לפני) תוכלי להינות מעולם של ראיה חדה ללא משקפיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשלום רב - תגובה
ד``ר עמי הירש07/08/2011שלום רב,
אלו מספריים ממוצעים לחלוטין.
עלייך לעבור בדיקת התאמה כדי להחליט האם תמצאי מתאימה לניתוחי לייזר ולאיזה סוג.
לא תהייה כל מניעה לטוס לדרום אמריקה 4 חודשיים לאחר הניתוחים.
בברכה , ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה רבה על התשובה הזריזה
דפנה07/08/2011אם הבנתי נכון- 4 חודשים זוהי תקופת ההחלמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




