מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ראיה כפולה בעין אחת לאחר ניתוח לאסקתמר11/08/2011
עברתי ניתוח לאסק בעיניים לפני כ 4 ימים.. אני עדיין עם העדשות . בעין אחת אני רואה טוב ובעין השנייה אני רואה הכל כפול ודי מטושטש והרבה פחות טוב מהעין השנייה
האם יש לי מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרה לי גם וזה בסדר
דורי11/08/2011זה עוד ממש ימים ספורים אחרי הניתוח - זה עוד אמור להיות ככה.
אני 10 ימים אחרי וזה עדיין ככה... יום טוב ויום רע...
אחרי העדשות זה משתפר פלאים - תחכי יומיים ותראי :)
דרך אגב - יש מצב שאחת העדשות שלך התלכלכה וזה למה את רואה ככה...
מקווה שעזרתי (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהקרה לי גם וזה בסדר - תגובה
ד''ר נדב בלפר11/08/2011מסכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלאסק
תמר11/08/2011אבל לא אמרת שאצלך עין אחת עדיין מטושטשת כמו ביום הבדיקה?
בכל אופן אני מחר הולכת לבדיקה, נראה מה הרופא אומר :)
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהכן, אבל..
דורי11/08/2011דיברתי עם מישהי שעשתה אותו ניתוח יחד איתי וזה גם אצלה - ככה שזה כנראה תקין חח
בהצלחה מחר :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהסבבה
תמר11/08/2011אז נהנה עוד כמה ימים מראיה כפולה חחחח
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלעופר - איפה עשית את הניתוח?
דפנה24/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהבעיניים בעזריאלי
דורי24/08/2011ומאז עברו עוד כמה ימים ואני מבסוט מהתוצאה... הראיה הסתדרה כמעט לגמרי...
ה"איטיות" בהחלמה של העין הבעיתית הסתדרה - שתי העיניים רואות עכשיו יופי. בבוקר ובלילה קצת פחות, ולפעמים יש טיפה טשטוש עדיין - אבל זה עדיין חלק מתהליך ההחלמה הצפוי
סה"כ - אני מבסוט ורואה אחלה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאיזה יופי...
דפנה28/08/2011מזל טוב!
אני עדיין בהתלבטויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההיי
טל11/08/2011אני גם עברתי ניתוח קאסטם ויו.. ועם העדשות היה קצת קשה לראות.. שיורידו לך תרגישי בהבדל:)
בהצלחהההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




