מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המלצה- ניתוח בעיניים או באסותא?אסף23/08/2011
אני מעוניין בניתוח להסרת משקפיים. המספרים שלי אינם גבוהים- 1.5, 1.75 וככל הידוע לי אם יש לי צילינדר הוא מאוד נמוך.
קופת החולים שלי היא מאוחדת ויש לה הסדרים עם עיניים ואופטיק אסותא. אגב גם עם "עין טל" אבל אותם אני כלל לא מכיר.
יש לכם המלצות באיזה מוסד עדיף לי לנתח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני חוששת שכאן לא תקבל תשובה
דפנה24/08/2011כל מנהלי הפורום מייצגים חברה מסחרית זו או אחרת, ואף אחד מהם לא יוכל להמליץ על חברה שאיננה זו שהוא עובד בה. בנוסף, יש המון משרדי יח"צ שמתחזים לגולשים, ומשאירים המלצות מזוייפות.
לדעתי תחפש אנשים שנותחו בשני המקומות ושיוכלו להמליץ לך, או שתחפש שמות של רופאים ספציפיים שמומלצים.
גם אני מתלבטת היכן לעשות ניתוח ואני לא מתכוונת להתייעץ פה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמסכים איתה, אבל...
דורי24/08/2011לפני הניתוח שלי אני עשיתי חקריה מעמיקה והתלבטתי בין עיניים לבין הדסה בי-ם...
לא יש סלידה אוטומטית מאמריקן לייזר ואסתוא וכל מקום שמציע "מבצעים מטורפים" בשביל הניתוח הזה...
זה משהו רציני ואני רוצה מקום רציני ולא ללכת למקום כי הוא מציע לי הנחה משמעותית...
אני אשלם את העוד כמה אלפים בשביל בשקט הנפשי שלי -= זה לא כאילו אני עושה ניתוח כל שני וחמישי
בסופו של דבר ההחלטה שלך... תלך עם מה שמרגיש לך נוח, אבל אמרתי מהם המומלצים לדעתי (וכן, הרופאים פה הם של עיניים ויש מתחזים אז קח הכל בערבון מוגבל... ולא, אני לא מהמתחזים חח)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשאלה לעופר
דפנה28/08/2011איפה נותחת?
אני ממש מתלבטת, הייתי בבדיקת התאמה בהדסה אבל אני רוצה לבדוק עוד מקומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההמלצה- ניתוח בעיניים או באסותא? - תגובה
ד''ר נדב בלפר26/08/2011שאל חברים שנותחו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





