מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רציתי לדעתניסים08/09/2011
רציתי לדעת אם בראייה בין הערביים הרגישות לניגודיות חוזרת מעבר לתחום התדירות המרחבית בתוך שלושה חודשים לאחר לאסיק?זה לא נכון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי לדעת - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/09/2011מצטער
לא מבין את השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהגם אני לא מבין את זה
ניסים08/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהגם אני לא מבין את זה - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/09/2011מניין הביטויים שכתבת? באיזה הקשר? אני ממש לא מכיר את הביטויים ולא את משמעותם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהד"ר בלפר כיוון שבחרת לדעת אז אפרט
ניסים08/09/2011שאלה : איזו אמירה נכונה ?
תשובות : א. הראייה התיפקודית חוזרת באותו יום לאחר ניתוח לאסיק.
ב. בראייה בין הערביים ה CONTRAST SENSITIVITY חוזר מעבר לתחום התדירות המרחבית בתוך 3 חודשים שלאחר ניתוח לאסיק.
ג. נסיגה רפרקטיבית יותר שכיחה לאחר ניתוח לאסיק לתיקון +4.00 מאשר לתיקון -4.00 .
ד. כאשר מטפלים בקוצר ראייה נמוך ובינוני , התוצאות של ADVANCED SURFACE ABLATIONS ניתנות להשוואה עם לאסיק סמוך לחודש לאחר הניתוח.
*ידוע לי ש ג' ו ד' לא נכונות . מה נכון יותר א' או ב' ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהד"ר בלפר כיוון שבחרת לדעת אז אפרט - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/09/2011אני לא מבין את הביטויים
הם לא ממש בהשראת המקצוע שלי
ננסה לשמוע אם יש תשובה מפי חכם אחר
מצטער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמישהו אחר רוצה לענות ?
ניסים08/09/2011לענות פירושו לא לומר שזה לא בתחום שלנו (אין לי חס וחלילה שום דבר נגד ד"ר בלפר שבתמימות לא ידע לענות על השאלה).
כיוון שהשאלה עוסקת בניתוח תישבורתי אני כן סבור שזה בתחום שלכם.
אני מאד מודה לעונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתשובות לשאלות
פרופ' אור קייזרמן09/09/2011השאלות הללו הן מצוינות ואשמח לענות עליהן:
1. הראייה התיפקודית חוזרת באותו יום לאחר ניתוח לאסיק - לרב זה מאד נכון. חולים שאני מנתח בלאזיק רואים טוב כבר בסוף הניתוח (אם כי מעט חלבי) ויש להם ראיה תפקודית כבר באותו יום או מקסימום למחרת.
2. 3 חודשים אחרי ניתוח לאזיק הראיה לניגודיות (contrast sensitivity) לרב חוזרת. אני עשיתי בדיקה נרחבת של טייסים שעברו לאזיק ואלו שעברו PRK. בלאזיק הראיה לניגודיות חזרה מהר יותר וטוב יותר. גם ב PRK היא חוזרת אבל לאט יותר ויש מקרים שראיתי ראיה לניגודיות מעט ירודה אחרי ניתוחי PRK. בשאלה יש טעות במילים "מעבר לתחום התדירויות" כי אין מצב שאדם יתחיל לראות פתאום דברים שהם "מעבר" לתחום התדירויות שהעין האנושית יכולה לראות. אני מניח שהכוונה היתה "בכל תחום התדירויות"
מהניסיון שלי החזרה היא במרבית התדירויות אם כי בתדירויות המרחביות הגבוהות תיתכן התעוששות איטית יותר.
3. אין ספק שנסיגות רפרקטיביות יותר שכיחות בטיפול במספרי פלוס (היפראופיה) דהינו יותר ב +4
4. תוצאות של ASA לא ניתנות להשוואה עם לאזיק חודש אחרי הניתוח - לאזיק יותר טוב. 3 חודשים אחרי הניתוח התוצאות אותו דבר (זה הניסיון שלי).
אשמח לענות על שאלות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאני מעריך את זה מאד פרופ' קיזרמן
ניסים09/09/2011תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




