מבולבל

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • מבולבל
    אהד
    19/09/2011

    שלום,
    עשיתי בדיקה בשני מכונים ובשניהם המליצו לי על שיטות הלאסיק...באחד על לאסיק ובאחד על אינטראלסיק. עכשיו ממה שקראתי באינטרנט יש יותר יתרונות לשיטת הPRK כיוון שיש סיכוי נמוך יותר לסיבוכים עתידיים בשיטה זו אבל החסרון שלה היא שלראיה לוקח יותר זמן להתיצב ויש כאבים בהתחלה.
    אם זה נכון מדוע המליצו לי דווקא על השיטה השנייה? האם לא עדיף לסבול קצת לאחר הניתוח כדי שלטווח הארוך יהיו פחות סיכונים?
    דבר שני האופטיקה שאני קונה אצלו את העדשות אומר לי תמיד שהעיניים שלי יחסית יבשות. בבדיקה בשני המכונים אמרו לי שהם לא. מה עלי לעשות? האם אין סיכון לבצע ניתוח כשיש יובש בעיניים?

    מקווה שתוכלו לענות לי את כל השאלות פשוט לא ממש מצאתי תשובות באתרים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    מבולבל

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • מבולבל - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    20/09/2011

    שלום למבולבל
    אני מציע לך לסמוך על רופא שבדק את עיניך ולא וירטואלי (כמוני למשל)
    בכל אופן - אתה כנראה מתאים לכמה סוגי ניתוח - וכל רופא מתייחס גם לעיניך וגם לנסיונו והעדפותיו שלו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו