לקראת ניתוח intralasik

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • לקראת ניתוח intralasik
    נופר
    20/09/2011

    שלום,
    אני סובלת מGPC מזה מס' שנים ולכן איני יכולה להרכיב עדשות מגע, בנוסף, בעין שמאל הזגוגית מעט עכורה כלומר - באור יום יש לי "נקודות" שצפות בשדה הראיה.
    האם שתי הבעיות יכולות להחריף לאחר הניתוח (במיוחד השניה שציינתי)?

    וסתם מתוך סקרנות-למה השאלה הראשונה ששואלים לפני בדיקת התאמה היא אם המטופל מרכיב עדשות? האם יש יתרון/חיסרון בכך ?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    לקראת ניתוח intralasik

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • לקראת ניתוח intralasik - תגובה

    פרופ' אור קייזרמן
    22/09/2011

    גם GPC וגם בעיית הזגוגית לא יחריפו לאחר הניתוח.
    לגבי ה-GPC - אף ניתן לומר שהבעיה תהיה יותר קלה לפתרון לאחר הניתוח, שכן לא יהיו עדשות מגע בעיניים שיגרמו לתופעה כזו.
    השאלה לגבי עדשות מגע נובעת מכך שאנו רוצים לדעת האם הקרנית אותה אנו ממפים-מושפעת מהרכבת עדשות מגע. אם כן, נבקש מהמטופל להסיר את העדשות לתקופה מסוימת.
    אין בכך יתרון או חסרון, אלא זהו פרט שעלינו לדעת.
    בברכת שנה טובה,
    פרופ' קיזרמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו