מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתלבט לגבי ניתוח לייזר להסרת משקפיידקלה16/11/2011
רופאים נכבדים שלום,
אני לפני ניתוח להסרת משקפיים. ערכתי בדיקות במספר מכונים,ברובם התאימו אותי לשיטת PRK ובאחד מהם (עיניים) לשיטת לאסיק.
המספרים שלי הם בערך 7.50- עם מעט צילינדר, אני בן 19 לפני גיוס.
ההמלצות של המכונים השונים לגבי סוגי ניתוחים שונים בלבלו אותי.
אשמח לחווד דעתכם.
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתלבט לגבי ניתוח לייזר להסרת משקפיי - תגובה
פרופ' אור קייזרמן16/11/2011אופיר שלום
ניתוח PRK הינו השיטה המועדפת בנתונים כמו שלך: מספרים גבוהים, גיל נמוך, גיוס קרוב לצה"ל, ואני אסביר.
בניתוח PRK מסירים את השכבה החיצונית של הקרנית - האפיטל, ואז מבצעים את הלייזר.
במהלך הימים הראשונים (כשלושה ימים) שכבת האפיטל גדלה חזרה, אלו הם שלושת ימי ההחלמה בהם מרגישים חוסר נוחות ועיניים רגישות לאור ולכאב.
לאחר מכן הראיה החדה חוזרת לאט לאט וכארבעה שבועות לאחר הניתוח מושגת חדות ראיה מקסימלית.
בניתוח מסוג לאסיק, אנו עושים הפרדת שכבות בקרנית ואת הלייזר מבצעים בעומק הקרנית, דבר זה מביא להחלמה מהירה הרבה יותר אך ניתוח זה אינו מתאים למספרים גבוהים כשלך וגם אינו מומלץ לצעירים עקב החשש משינוי צורת הקרנית במהלך ההתבגרות שנשארה.
לסיכום - במקרה ספציפי זה אני חד משמעית ממליץ על ניתוח PRK ולא לאסיק.
יש לציין כי התוצאה הסופית בשני סוגי הניתוחים - זהה לחלוטין.
המון הצלחה וגיוס נעים
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמתלבט לגבי ניתוח לייזר להסרת משקפיי - תגובה
פרופ` אירית בכר16/11/2011בגילך ובמספרים גבוהים כמו שלך המלצתי היא חד משמעית לניתוח A.S.A. / P.R.K.
הקרנית נשארת חזקה ויציבה יותר . רגישות העיניים נמוכה יותר לפגיעה מכנית מאשר בלאסיק עובדה שחשיבותה רבה לאנשים צעירים וחיילים. כמו כן נשארת שארית גבוהה יותר של ריקמה לתיקונים עתידיים אם יתעורר בכך צורך. התוצאה הסופית של שתי השיטת היא דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





