מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 6 שבועות אחרי PRKרפי03/12/2011
שלום לרופאים הנכבדים
אני נמצא כחודש וחצי אחרי הניתוח (נתונים לפני הניתוח מינוס 5 בשתי העיניים ללא צילינדר)
בבדיקה נמצא כי עין ימין פלוס 1 ומינוס 0.5 צילינדר ועין שמאל פלוס 1 ומינוס 1 צילנדר.
מטופל ע"י F.M.L בשבועיים הקרובים 2 טיפות ביום עד גמר הבקבוק.
בקריאה בפורום נראה כי ההתייצבות של המספר בד"כ עד 4 שבועות.
1.האם יש לי עוד סיכוי להגיע ל 6/6? ואם כן מהו הזמן הסביר עד להחלמה מלאה?
2.עברתי דלקת ויראלית בעין ימין האם הדבר עלול להשפיע על תוצאות הניתוח?
3.האם טיפות FML ניתנות כדי לשפר את התייצבות המספר או רק לצורך הגנה על העין?
אודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 6 שבועות אחרי PRK
רפי04/12/2011שלום לרופאים הנכבדים
אני נמצא כחודש וחצי אחרי הניתוח (נתונים לפני הניתוח מינוס 5 בשתי העיניים ללא צילינדר)
בבדיקה נמצא כי עין ימין פלוס 1 ומינוס 0.5 צילינדר ועין שמאל פלוס 1 ומינוס 1 צילנדר.
מטופל ע"י F.M.L בשבועיים הקרובים 2 טיפות ביום עד גמר הבקבוק.
בקריאה בפורום נראה כי ההתייצבות של המספר בד"כ עד 4 שבועות.
1.האם יש לי עוד סיכוי להגיע ל 6/6? ואם כן מהו הזמן הסביר עד להחלמה מלאה?
2.עברתי דלקת ויראלית בעין ימין האם הדבר עלול להשפיע על תוצאות הניתוח?
3.האם טיפות FML ניתנות כדי לשפר את התייצבות המספר או רק לצורך הגנה על העין?
אודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה6 שבועות אחרי PRK - תגובה
פרופ' אור קייזרמן05/12/2011לאחר ניתוח מסוג PRK הצפי לחזרה לראיה מקסימלית הוא אכן 4 שבועות.
לעיתים תקופה זאת מתקצרת ולעיתים מתארכת במקצת - כך זה בעולם הרפואה.
איני רואה סיבה לדאגה, רק סבלנות.
הדלקת אינה תפגע בחדות הראיה, אולי מעט תעכב את ההחלמה אך לא תפגע בחדות הסופית.
טיפות FML הינם סטרואידים שמטרתם למנוע עכירות בקרנית.
רק בריאות והחלמה מהירה
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה6 שבועות אחרי PRK - תגובה
פרופ' ישראל קרמר06/12/2011רפי שלום רב,
1. לעיתים ההחלמה הראייתית אחרי PRK היא מאוד איטית והדרגתית במקרים של קוצר ראייה מעל 5 דיופטר ההחלמה המקסימאלית עלולה לקחת גם 2-3 חודשים.
2. כן, דלקת ויראלית עלולה להשפיע על תוצאות הניתוח ועל הארכת ההחלמה הראייתית.
לכן, חשוב להמשיך טיפול בטיפות סטארואידים זמן ארוך.
3. טיפות FML משפרות את תהליך הריפוי של הקרנית.
בברכה,
פרופסור קרמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






