מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אפשר סוג אחר של ניתוח?דור04/01/2012
נבדקתי באמריקן לייזר ונמצאתי מתאים לשיטת הPRK .. אני מאוד לא רוצה לעשות אותה כי קראתי באינטרנט על הרבה אנשים שהתוצאות שלהם לא כל כך טובות וגם מספר חודשים אחרי הניתוח הם ראו מטושטש ולא ברור.. אני יודע שזו שיטה יותר בטוחה אבל אני מעדיף לעבור בכל זאת בשיטת custom lasik .. כששאלתי במכון למה אני לא מתאים לשיטת הלאסיק אמרו לי שהסיבה שהקרניות שלי מעוותות או משו כזה..אין סיכוי שאוכל לשנות שיטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר סוג אחר של ניתוח? - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/01/2012שלום רב,
ההחלטה על סוג הניתוח הינה רפואית בלבד ומתקבלת לאחר בדיקת התאמה ושיקול דעת של הרופא המנתח.
אם אכן הקרנית שלך מעוותת אזי אין לך הרבה ברירה אלא שיטת הPRK.
שיטת הלאסיק (או custom lasik כמו שהינך קורה לה - שזה בעצם שיטת הלאסיק הרגילה עם שם מיוחד ותו לא) מתאימה רק לבעלי קרניות סדירות ועבות.
איני מסכים עם הקביעה כי איכות הראיה פחות טובה בלאסיק - התוצאה זהה בשתי השיטות וזאת משום שאותו לייזר פועל בשתי השיטות.
רק לאחר שאראה את נתוניך האישיים הרפואיים אוכל להמליץ לך על השיטה המתאימה לך, אם תהיה זאת שיטת הלאסיק - אשמח בשבילך.
אם תהיה זאת שיטת ה PRK - גם אז אשמח בשבילך שכן זוהי שיטה מצוינת ובטוחה.
שיהיה בהצלחה
פרופ' קיזרמן
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההאם אפשר סוג אחר של ניתוח? - תגובה
ד''ר נדב בלפר04/01/2012שלום דור
ההחלטה על הניתוח דורשת בדיקה רפואית שלך ושל עיניך. לא ניתן להמליץ על שיטה זו או אחרת על גבי האתר.....
ידוע לנו ממחקרים שללאסיק ול PRK - תוצאות זהות לאחר ההחלמה, כך שנראה לי שחלק ממה ששמעת אינו מדוייק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהדיברתי עם מכון אמריקן לייזר
דור04/01/2012לפני כמה רגעים והבעתי את חששותיי לגבי הPRK שישנן עדיין תופעות של טשטוש ובעיות ראייה גם לאחר כמה חודשים מהניתוח..הם הפיגו את החששות בזה שאמרו לי שהם משתמשים בCustom ASA שזה גם שיוף קרנית אבל בניגוד לPRK הוא באמצעות לייזר (אלגרטו 400) ולא באופן ידני, והיא הבטיחה שאני אראה 6:6 בלי תופעות מיוחדות עד חודש מהניתוח, היא גם אמרה שרק להם יש את המכשור הזה של האלגרטו..רציתי לדעת האם זה נכון או שאין אמת בהכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהדיברתי עם מכון אמריקן לייזר - תגובה
ד''ר נדב בלפר04/01/2012מצטער
איני יודע
דבר ישירות עם המנתח - הוא אינו איש מכירות אלא מקצוען
בכל מקום בו תנותח - המנתח הוא קודם כל רופא - על כל המתחייב ממעמד זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההאם אפשר סוג אחר של ניתוח? - תגובה
פרופ' אור קייזרמן05/01/2012שלום רב,
בניתוח להסרת משקפים מסוג PRK יש להוריד את השכבה החיצונית של הקרנית - שכבת האפיטל.
השכבה גדלה מעצמה בתוך כשלושה ימים.
ישנן שיטות שונות להסרת שכבה זאת, אחת מהן הינה שיטת ה ASA.
בשיטה זאת ישנו לייזר מיוחד המוריד את השכבה.
בשיטות אחרות הורדת השכבה נעשית ע"י חומר אלכוהולי הגורם להתמוססות השכבה.
במחקרים שונים שפורסמו לא נמצא הבדל גדול (לא נמצא הבדל בכלל) בין השיטות שכן לאופן הסרת האפיטל אין משמעות על תוצאת הניתוח.
מה שחשוב הוא שיוף הלייזר לאחר הסרת האפיטל.
שיהיה בהצלחה
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





