מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש מוגבר בטיפותדן01/04/2012
לפני חודש עברתי ניתוח אינטרלסיק, עין ימין רואה בסדר, עין שמאל קצת מטושטש. לפני 3 ימים שמתי לב שאם אני מגדיל את תדירות הטיפות (דמעות מלאכותיות) מפעם ב-3 עד 4 שעות לפעם בשעה - שעה וחצי, יש הטבה בראייה בעין שמאל, עדיין לא טוב כמו עין ימין אבל יותר טוב. אני רוצה לשאול אם זה בסדר להשתמש בתדירות כל כך גבוהה בטיפות ומה התדירות המקסימלית המותרת. עוד דבר - אני שואל את עצמי איפה הייתי עד עכשיו שלא השתמשתי יותר בטיפות ואולי בשלב מוקדם יותר של ההחלמה הייתי יכול לעזור יותר לעין והאם פגעתי בתהליך ההחלמה שלא השתמשתי יותר. אז מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש מוגבר בטיפות - תגובה
פרופ` אירית בכר02/04/2012ניתן להשתמש בתחליפי דמעות ללא הגבלה. יש להקפיד כי הטיפות לא יכילו חומר משמר. אם הטיפות מועילות ,בהחלט ניתן להמשיך בכך בחודשים הקרובים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההמשך
דן02/04/20121) האם פגעתי בתהליך ההחלמה בכך שלא השתמשתי מוקדם יותר?
2) איזה טיפות מומלצות בתדירות שאני משתמש? ניסיתי טירס נטרול פרי, הילו קומוד, ג'נטיל.
3) מה צריך לקרות כדי שהעניין יסתדר ואני לא אצטרך טיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשימוש מוגבר בטיפות - תגובה
פרופ' ישראל קרמר03/04/2012דן שלום רב,
את הטיפות ליובש ניתן לטפטף כמה פעמים שרוצים, אין הגבלה. אני ממליץ להשתמש בתחליפי דמעות יעיל יותר בשם הילוקומוד או הילוג'ל שהם יעילים יותר לטיפול ביובש.
לא קרה שום נזק שלט טיפלת באופן תכוף יותר בטיפות ליובש.
בברכה,
פרופ' קרמר ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
