טשטוש ראיייה מטיפות עיניים סטרודקס

מנהל הפורום

ד"ר עמי הירש
ד"ר עמי הירש
053-4877801
ד"ר אליה לוינגר
ד"ר אליה לוינגר
053-4877784
לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • טשטוש ראיייה מטיפות עיניים סטרודקס
    קרן
    15/12/2018

    שלום,

    האם טיפות סטרודקס גורמות לטשטוש בראייה? כמה זה שכיח טשטוש ראיייה מטיפות עיניים סטרודקס?

    תודה

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר עמי הירש - 053-4877801
    ד"ר אליה לוינגר - 053-4877784

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • טישטוש בראיה

    ד''ר אליה לוינגר
    15/12/2018

    שלום רב,
    יכול לגרום לטישטש בראיה. אם זהו המצב ממליץ להפסיק רת הטיפול ולפנות לרופא המטפל.

    לחץ/י למידע על ד"ר אליה לוינגר
    או לבדיקה ללא עלות חייג 053-4877784
    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו