מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עוד שאלה קטנה בקשר להשתלת עדשותאורון23/02/2010
הבנתי שכתוצאה מהעדשה יש חסימה וירידה בתאי אנדותל
מה הסיכוניים בירידה של תאים אלו ומה זה יכול לגרום אם באמת ישנה ירידה דרסטית בתאים?
האם מוציאים את העדשות? ואז מה? המצב חוזר לקדמותו בלי פגיעה בעיניים?
שמעתי שזה מה שגורם לקטרקט בהשתלות של עדשות האם זה נכון ומה הסיכויים לכך ובכמה
מקרים זה באמת קרה? ואיך מטפלים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה-דר' הירש
ד``ר עמי הירש01/03/2010אורון שלום, במידה והעיניים הינן היפראופיות במקרים רבים האיזור בו מושתלת העדשה (מבנה שנקרא לשכה קדמית) אינו עמוק מספיק על מנת ליצור את החלל הנדרש להשתלת העדשה. בעיניים היפראופיות חלל זה עלול להיות צר מדי (פחות מ 3 מ"מ) ולפיכך יתכן כי כל הדיון בעיניינך מיותר בלי שנדע פרטי מבנה זה.
ולשאלתך,
לא משתילים כיום עדשות העלולות לגרום קטרקט (בלשכה אחורית) קיימות עבודות ומאמרים רבים בספרות בנושא אובדן תאי האנדותל לאחר השתלת עדשה, ווז הסיבה למעקב קבוע כולל ספירת תאי אנדותל פעם בשנה, ובהחלט ניתן להוציא את העדשה במידה ונצפית ירידה בכמות תאי האנדותל , אז המצב האופטי הבסיסי יחזור לקדמותו.
בברכה, דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהנבדקתי אצל ד"ר לוינגר והוא אמר לי
אורון02/03/2010שאני מתאים להשתלת עדשה....לפי מה שאתה אומר כדאי לי אולי לבצע עוד בדיקות לראות אם אני באמת מתאים? אולי אצל מנתחי קטרקט ? הבנתי מנתחי הקטרקט הם המומחים העיקריים בכל עניין השתלת העדשות התוך עיניות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)