שאלה לגבי כלל ניתוחי הסרת המשקפיים

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שאלה לגבי כלל ניתוחי הסרת המשקפיים
    דורי
    03/09/2010

    דיברתי עם מהנדס לייזרים רפואיים לשימושים שונים, בין השאר לניתוחי הסרת משקפיים, והוא אמר לי שהטכנולוגיה עדיין לו מפותחת מספיק להבטיח שלא יהיו תקלות בעתיד ואם הייתי הבן שלו הוא לא היה נותן לי לעשות ניתוח כזה היום... אולי יותר לקראת גיל ה40 שלי.
    הוא אומר שהניתוחים מתבצעים על ידי דיקוק עובי הקרנית או משהו כזה וזה נותן פיתרון לזמן הקרוב אבל בגיל מבוגר יותר כשמבנה העין מתדרדר מפאת הזקנה אז יש צורך בתיקון חוזר - אבל בגלל שהעין כבר דקה אז אי אפשר לעשות זאת.

    מה שאני שואל בעצם זה האם כל הניתוחים להסרת משקפיים בלייזר מתבצעים על ידי דיקוק הקרנית, או שיש גם פתרון אחר? (לא זוכר את השם המקצועי, אבל הניתוח של ליטוש העין הוא גם כזה?)
    והאם יש בעיה כלשהי עם המספרים ו/או הצילינדר שלי שמונע ממני לעשות את הניתוחים האלו...

    לצורך העניין אני בן 22 ואלה המספרים שלי, כשבשנה וחצי האחרונות המספר בעין ימין לא השתנה ובשמאל עלה ברבע מס' בלבד:
    R - 2.00 - 2.25 X 80
    L - 3.25 -1.75 X 90

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ועוד שאלה קטנה...

    דורי
    04/09/2010

    מה קורה לגבי היחשפות לשמש אחרי חודש אחרי חצי שנה?
    ראיתי שיש כמה ששאלו לגבי משקפי שמש... יש בעיה כלשהי עם העיניים מבחינת חשיפה לשמש? אני חייב ללכת עם משקפי שמש כל החיים במהלך היום? חחחח או שזה רק בהתחלה אחרי הניתוח?...

    למשל אני מתכנן טיול סקי לאחרי הניתוח נגיד בכמה חודשים... ששם השמש גם באה מלמעלה וגם יש החזר מהשלג אז זה פי 2 שלג (ובן דוד שלי שלא עשה ניתוח לא הלך עם משקפי שמש והתעוור זמנית ליום - אז יש פה סכנה גדולה מהבחינה הזו).... א ז אם עברתי ניתוח כממה חודשים לפני - יש בעיה עם זה? עדיף שאני לא אצא לטיוחל אחרי? או כל החיים??

    אני פשוט מבולבל... חח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • בזמן הריפוי (לא כל החיים)

    ד''ר נדב בלפר
    12/09/2010

    יש להקטין החשיפה לשמש - ולכן ממליצים על משקפי שמש טובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • כל הניתוחים

    ד''ר נדב בלפר
    12/09/2010

    מלטשים את הקרנית. זה הרעיון. הניתוח מיועד לטיפול בראיה לרחוק - לא קרוב
    לכך אין עדיין טיפול מוכח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • מה לגבי ניתוח עתידי נוסף?

    דורי
    14/09/2010

    אם מישהו עושה ניתוח לתיקון הראייה עכשיו... ואחרי הרבה שנים (כשהוא בגיל 50-60) יש לו בעיה בעין.. אז אפשרי לעשות ניתוח חוזר? ניתוח נוסף?
    או שבגלל שכבר נעשה ניתוח בעבר ועובי הקרנית קטן יותר מבמקור אז ישנה אפשרות שלא יהיה ניתן לעשות ניתוח נוסף?

    ואחרי כחודש אז לא אמורה להיות רגישות לשמש... ואפשר ללכת בלי משקפי שמש ולעשות הכל כמו לפני הניתוח (מבחינת חשיפה לשמש), נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • מה ילד יום

    ד''ר נדב בלפר
    16/09/2010

    שלום
    איני יודע מה יהיה אז. כעת יש אנשים שביתעו הניתות לפני 20-15 שנים ועוברים ללא בעיה ניתוח נוסף (אם המדדים מתאימים) או ניתוח קטרקט לפי הצורך
    משקפי השמש מומלצים תמיד לכולם. אחרי ניתוח PRK או LASEK - לחודשיים ימים באדיקות
    גמחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו