ניתוח לייזר

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ניתוח לייזר
    ירון
    04/09/2010

    שלום רב,

    אני בן 22 ויש לי קוצר ראייה+צילינדר. אני לא זוכר בדיוק את המספרים אבל בערך 2.5-3 קוצר ראייה וצילינדר בסביבות 1 בשני העיניים.
    מה הסיכונים בניתוח לייזר? האם זה כמו כל ניתוח שיש בו סיכונים ושכדאי להימנע כמה שניתן?


    האם זה נכון שלעתים מספיק לעשות ניתוח לייזר בעין אחת והעין השנייה מסתגלת ולא צריך לעשות בעין השנייה? האם זה אפשרי גם עם צילינדר שהעין השנייה תסתגל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ניתוח לייזר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח לייזר

    פרופ' ישראל קרמר
    08/09/2010

    באופן כללי קימים שני סוגי ניתוחי לייזר לביטול משקפיים.
    1. ליטוש לייזר בלבד- של שטח פני הקרנית. זהו ניתוח בטוח מאוד לא חודרני ואיננו כולל שלב כירורגי כלשהו. החיסרון של ניתוח זה הוא החלמה איטית והדרגתית של חדות הראייה.
    2. ליטוש לייזר מתחת לקליפה אשר חותכים אותה בשלב הראשון של הניתוח , במכון שלנו הקליפה נחתכת בעזרת קרן לייזר מתוחכמת ואילו במכונים אחרים בארץ חותכים את הקליפה בעזרת סכין מיוחדת הנקראת מיקרוקרטום. החיתוך בעזרת הלייזר הוא הרבה יותר בטוח ומדוייק בהשוואה לחיתוך על ידי הסכין.
    לא מומלץ לבצע ניתוח לייזר בעין אחת עקב אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מאי שיווי משקל בין שתי העיניים לאחר ניתוח של עין אחת .

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו