מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי prkגילה23/10/2010
אני שלושה חודשים אחרי prk. הייתי עם -10 וצילינדר קטן לפני הניתוח. בעין שמאל עדיין נשאר מספר של -2 בערך (אני לפני ביקורת ולכן אינני מדייקת במספרים).ההבדל בראיה בין עין ימין לשמאל הוא משמעותי. יש ימים שאני מאוד מטושטשת ביחוד בערב. ברצוני להכנס להריון בזמן הקרוב. רציתי לדעת כמה זמן אחרי הניתוח ניתן לעשות תיקון והאם מומלץ לסיים עם ההריון ואז לתקן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי prk - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010ההריון יכול להשפיע על המספר בכל שלב (גם ללא ניתוח)
איני סבור שזו סיבה לא להיכנס להריון
ללא קשר - יש להחליט על ניתוח תיקון לפי הנתונים - כשהמספר מתייצב - כלומר לא ייעשה תיקון בזמן הריון והנקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהניתוח תיקון
גילה27/10/2010הרופא המליץ להמתין חצי שנה מהנתיוח כדי לוודא את המספר שנשאר לי בעין שמאל. בחודשיים האחרונים כמעט ולא היה שינוי בעין לטובה וגם לא לרעה. האם אפשר לעשות תיקון לפני תקופת ה 6 חודשים הזו? ממש לא נוח לי מבחינת הראיה המטושטשת הזו. נוצר מצב שיש לי עוד 3 חודשים להמתין לתיקון ואם אהיה בהריון זה בכלל לא יהיה אפשרי. תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהניתוח תיקון - תגובה
ד''ר נדב בלפר31/10/2010אכן, חצי שנה הם זמן מינימלי סביר לפני ניתוח תיקון. אל תשכחי שכעת התיקון הוא קטן יותר (יחסית למינוס 10) ולכן חשובה יותר ההקפדה על יציבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)





