האם ניתן לעשות תיקון אחרי PRK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • האם ניתן לעשות תיקון אחרי PRK
    דורי
    02/11/2010

    הבנתי מהרופא שאחרי לאסיק אפשר (התיקון יהיה PRK)
    אבל השאלה שלי אם אחרי PRK אפשר לעשות ניתוח תיקון מאותו סוג, או שיש בעיה עם זה..?

    בנוסף רציתי לשאול מה העובי קרנית המינימאלי שיכול להיות לבן אדם - ה"קו האדום" שאותו לא עוברים.

    לי יש קרנית בעובי של 540, והבנתי שעבור כל מספר מורידים 15-20.
    עכשיו המספר שלי הוא 4.5... זה אומר שמורידים 90 -> וישאר 450... האם זה תקין? האם אפשר לעשות על ה450 האלה תיקון בעתיד אם צריך (אמן ולא צריך חח)

    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    האם ניתן לעשות תיקון אחרי PRK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • האם ניתן לעשות תיקון אחרי PRK - תגובה

    ד``ר עמי הירש
    07/11/2010

    שלום, הקרניות שלך עבות. המכשירים כיום מאשרים הסרה גם של 13 ו- 14 מיקרון לכל מספר, עומק הליטוש אינו פועל יוצא רק של כמות מיקרונים פר מספר אלא מתייחס גם לקוטר הליטוש (שמתייחס לקוטר האישון).
    אין כל בעיה אחרי ניתוח PRK לבצע ניתוח נוסף מאותו הסוג.
    בברכה,
    דר' עמי הירש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו