ניתוח שני לתיקון הראייה

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ניתוח שני לתיקון הראייה
    דן
    12/03/2011

    שלום רב,

    לפני כמעט 5 שנים, נותחתי בכדי לתקן את ראייתי (קוצר ראייה וצילינדר). כיום, לאחר נסיגה, הומלץ לי לעבור את הניתוח שוב. ברצוני לדעת מספר דברים:
    1. מהן הסכנות?
    2. האם המשמעות של הנסיגה היא שגם לאחר ניתוח 2 תהיה לי נסיגה? (אשמח אם תרחיבו בעניין)
    3. האם יש ניתוח או טיפול ספיציפי מומלץ? (שמעתי על טכנולוגיות חדשות- הן בלייזר ובטיפול בכלל...)

    בתודה מראש,
    ובברכת שבוע טוב!

    דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ניתוח שני לתיקון הראייה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח שני לתיקון הראייה - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    14/03/2011

    שלום רב,
    אני מצטער מאוד, אך חסרים פרטים על הניתוח שעברת לפני כ - 5 שנים.
    1. בד"כ תיקון מבצעים ע"י השיטה של ליטוש שטחי - שיוף עם החלמה איטית וארוכה, מסוג PRK או LASEK זהו ניתוח פשוט ולא מסוכן .
    2. לא ניתן לדעת אם תחול נסיגה נוספת - זה תלוי בגילך. לעיתים מספר מתייצב רק בגיל 35 לערך.
    3. בד"כ מומלץ לבצע ליטוש שטחי - שיוף ללא הרמת מתלה שזהו טיפול פשוט יחסית, אך ההחלמה מאוד איטית ולא נעימה בימים הראשונים. אפשר לעשות ליטוש זה ע"י ליטוש רובוטי מתוחכם מסוג wavefront.
    בברכה, פרופ' קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו