רוחק ראייה בעקבות PRK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • רוחק ראייה בעקבות PRK
    רן
    31/03/2011

    לפני 3 וחצי חודשים עברתי ניתוח PRK.
    לפני הניתוח הייתי קצר ראיה (בסביבות 4.5- בשתי העיניים). כרגע (ביקורת 3 ח') יש לי 0.5+ בעין הדומיננטית, ו 0.5- בשניה. למרות ההפרש הקטן אני ממש לא מסוגל לקרוא, ולמרות שעברתי להאזנה ל-Audio books הייתי שמח בכ"ז לחזור לחווית הקריאה הזכורה לי כמהנה ביותר.
    הרופא נתן לי תרגילי פוקוס לעיניים, ולאחר שבועיים שאינני רואה שיפור ותהיתי:
    א. האם אכן זה הפתרון המקובל והאם הוא בכלל עובד? מתי לצפות לשיפור?
    ב. האם אולי ניתוח לתיקון ה-0.5+ אפשרי/הגיוני? או שמא ניתוח תיקון לעיין השנייה?
    ג. האם אפשר לדעת אם מה שאני חווה הוא רוחק ראיה או בכלל זוקן ראיה (אני בן 43)
    ד. האם משקפי קריאה יעזרו לי? האם כדאי לי להשתמש בכאלה?
    תודה מראש,
    רן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    רוחק ראייה בעקבות PRK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • רוחק ראייה בעקבות PRK - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    31/03/2011

    שלום
    לי זה אכן נשמע כ"זוקן ראיה"
    בכל זאת - יש לתרגילים סיכוי
    אני צופה בעתיד הלא רחוק צורך במשקפי קריאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • זוקן?

    רן
    31/03/2011

    העניין הוא שלפני הניתוח קראתי ללא בעיה, מה שמרמז על הזדקנות די מהירה, לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • זוקן? - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    31/03/2011

    לא ממש
    האם יכולת לקרא עם (!) המשקפיים? אני מניח שהעדפת להסיר אותן. כלומר הורדת את המינוס שלך על מנת לקרוא. אותה מתמטיקה כמו מי שלא זקוק למשקפי מרחק ומוסיף פלוס לקריאה
    עכשיו אתה לא זקוק למשקפי מרחק - ואתה כאחד האדם
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • זוקן?

    רן
    31/03/2011

    הממ. שאלה טובה. הייתי מס' שנים עם עדשות מגע ובד"כ (לא תמיד) אכן הייתי מוריד אותן לפני שקראתי ספר (לפני השינה) אבל בעבודה מעולם לא הסרתי אותם וקראתי חומר מקצועי (מנייר מודפס) ללא בעיה. יתכן שהתאורה בעבודה ובחדש שינה שונה משמעותית - אולי זה ההבדל?
    סה"כ 3 חודשים וכבר קשה לי לזכור. כנראה שזה "זוקן" כללי, לא רק של הראיה... כואב ומצער...
    אז אתה חושב שהתרגילים חסרי תכלית (שינוי פוקוס לאורך נקודות על דף הצמוד לאף)?
    תודה עבור התגובות המהירות!
    רן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • זוקן? - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    31/03/2011

    זהו תהליך מתמשך ... קשה ממש לזכור איך ראינו קודם
    ואים החזקנו את הדף
    איזו תאורה היתה יותר טובה
    בכל אופן - האור החלש במסעדה כבר לא נחשב רומנטי...... אלא חסר
    שווה לנסות את התרגילים למשוך עוד כמה חודשים או שנים
    ודאי לא יזיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • רוחק ראייה בעקבות PRK - תגובה

    ד``ר עמי הירש
    01/04/2011

    ככול הניראה ההפרש בין העיניים נובע מתכנון מוקדם של הרופא המנתח שהשאיר בעין אחת -0.5 על מנת לא לפגוע ביכולת הקריאה. ניראה לי שההפרעה אותה אתה מתאר נובעת יותר מה+0.5 בעין הדומיננטית לרחוק, אך ככלל זכור שהתוצאה הסופית לאחר PRK יכולה להיות מושגת גם כעבור חצי שנה ואני ממליץ לך בחום להמתין בסבלנות עוד שלושה חודשים.

    בברכה,
    ד"ר עמי הירש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • רוחק ראייה בעקבות PRK

    רן
    01/04/2011

    אכן זה היה התכנון (בגלל הגיל) ואכן אני מרגיש שהבעיה היא ה- 0.5+ למרות שאין ספק שהראיה למרחוק טובה מאי פעם, וזה מעולה.
    לכן עלתה שאלתי - האם את ה- 0.5+ (תיקון יתר?) כדאי / אפשר לתקן (ומובן שאמתין חצי שנה, כהמלצת הרופא המנתח)?
    בנוסף באותה העין יש לי יובש בעיקר כשאני מתעורר בבוקר - אני לא יכול לפתוח את העין (ללא כאבים) אחרי השינה מבלי לטפטף טיפת ריפרש. אולי גם זה קשור איכשהו. אגב, האם היובש הזה נוטה לעבור ? כעבור כמה זמן?
    תודה,
    רן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו