חוסר יציבות אצל בן שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר יציבות אצל בן שנה וחצי
    דני
    08/01/2008

    שלום רב,

    בני, בן שנה וחצי סבל מחום גבוה במשך שלושה ימים (על פי רופא המשפחה מדובר בוירוס).

    לקראת סיום המחלה (לפחות ירידת החום) הוא החל לגלות חוסר יציבות בתנועות שלו והוא מועד מידי פעם ונבהל נורא

    חשוב לציין שהוא לא מאבד הכרה או מגלה סימנים כלשהם אחרים, רק מועד.

    הוא החל ללכת מוקדם והוא יציב בדרך כלל.

    רופא המשפחה הפנה לבדיקת EEG מחשש לאפילפסיה

    בדיקה אצל נוירולוג ילדים העלתה שאין ממצא נוירולוגי כלשהו. להיפך, המומחה אמר שלדעתו אין מדובר בממצא נוירולוגי (גם בשל העירנות, הפעילות וההתפתחות הגבוהה של הילד)

    מכל מקום הוא אמר שבגלל שכבר נקבעה בדיקת EEG אז שנעשה אותה.

    הייתי מעוניין לשאול האם סימפטום כזה הוא שכיח באפילפסיית ילדים, בעיקר כשהוא נטול כל תופעות נוספות?

    האם, למיטב ידיעתך, יש גורמים אחרים אפשריים (כמו למשל השפעות אחרי וירוס או משהו כזה?)



    תודה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציבות

    ד''ר אלי שחר
    08/01/2008

    חוסר יציבות בהליכה ללא כל שינוי בהכרה אינו מוכר לי כסמפטום אפילפטי. קיימות אפשרויות אבחנתיות אפשריות אחרות לחוסר יציבות לאחר 3 ימים של מחלת חום שאינן כמובםן אפילפטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו