אפליפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפליפסיה
    צפון
    15/07/2011

    שלום רב
    בן שלי כעת בן 3 וחצי שנים, ידוע על פגיעה ניורולוגית- עדיין אין זיהו למחלה, סובל מפרכוסים מסוג מיוקלונוס, מקבל טופאמאקס במינון של 37.5מ"ג בבוקר, 37.5 בערב, כמו כן סבריל במינון 750X2 ביום, לאחרונה יש לו תיקים בראש- מזיז הראש הצידה מתוך שינה שגורם לו להתעורר רבות בלילה, הועלה מינון של הבוקר ל 50 מ"ג אך עדיין יש לו אותם תופעות אפילו החמירו
    שאלה
    האם העלאת מינון הטופאמאקס יכול להחמיר הטיקים הללו?
    מה ניתן לתת לילד כתוספת טיפול להרגיע את המצב הזה
    לציין כי הילד מרותק למיטה עם פגיעה מוחית, מחפשים קצת מנוחה בלילה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפליפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפליפסיה - תגובה

    ד``ר טל גלבוע
    15/07/2011

    שלום משה 10

    קשה לקבוע האם מדובר בטיקים או בפרכוסים או בדפוס התנהגות של ילד עם פגיעה מוחית. ככלל, טיקים נעלמים בשינה ולכן לא נראה לי שבכך מדובר. אם מדובר בפרכוסים יש לנסות ולשפר את הטיפול באמצעות תרופות נגד פרכוסים (אפשר לעשות EEG בשינה ולראות אם אלו פרכוסים או לא). אם מדובר בהתנהגות - ניתן להתעלם מכך (למה זה מפריע לכם שהוא מתעורר? הוא בוכה או צועק ומעיר אתכם?) או לתת תרופות שמעמיקות את השינה.

    ממליצה שתגשו לנוירולוג המטפל ותדונו איתו באפשרויות הטיפוליות

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו