ילדה בת 13

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 13
    סטלה
    17/07/2011

    שלום! בת שלי בת 13.לפני שלוש שבועות היה לה פרכוס פעם ראשונה בזמן שינה(ביום היא היתה פעולה מדי ולא ישנה כמו שצריך),נסענו ישר למיון ילדים ועשינו בדוקת EEG שהיא היתה תקינה.אמרו לנו שלא עושים שום דבר לאחר פרכוס ראשון. לאחר שבוע בדיוק עוד פעם לאחר יום עמוס קרה לה פרכוס נוסף. נסענו עוד פעם למיון ילדים ועשו לה בדיקות דם שהם היו תקינות,EEG שלאחר בדיקה נפגשנו עם רופא והוא לא יכל להגיד חד משמעי שזאת אפילפסיה כי לפי-EEG היו קצת הפרעות אבל הוא אמר אם לא היה פרכוס הוא לא היה נותן לזה חשיבות.בנוסף עשינו CT מח גם זה היה תקין. הוא המליץ להתחיל טיפול עם LAMICTAL 100MG בהתחלה עם 50MG ולעט לעלות ל-100MG.לאחר 6 שבועות לעשות EEG חוזר ולעשות MRI.אני לא מבינה ילדה בריאה עף פעם לא היתה חולה. בילדות בגיל 4 היה פרכוס חום פעמיים שלאחר מכן עשינו בדיקות של EEG שהם היו תקינות וזה לא חזר אף פעם עד עכשיו. אין לנו במשפחה חולי אפלפסיה. האם זאת מחלה גנטית?אם אפשר להתרפא ממחלה? אם יכולים להיות פרכוסים עקב מחזור אצל בנות בגיל התבגרות ז"א הורמונלי? מה מותר לה לעשות ומה אסור? בעלי בלחץ נוראי הוא לא נותן לה להתאמץ לא נותן לה ללכת לשום מקום לבד לא משאיר אותה לבד בבית והיא לא מבינה למה מתייחסים אליה כך. מה אנחנו צריכים לעשות ואם היא יכולה להמשיך לחיות חיים רגילים כמו שהיה לפני? רופא במיון אמר לחזור לנוירולוג ילדים לאחר EEG חוזר ז"א לאחר 6 שבועות. אני התקשרתי לשניידר ואין להם תורים 6 חודשים קדימה. מה אני צריכה לעשות אנחנו בלחץ נוראי.

    תודה מראש סטלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 13

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 13 - תגובה

    ד``ר טל גלבוע
    17/07/2011

    שלום סטלה

    האבחנה של אפילפסיה נעשית על סמך 2 התקפים שלא בזמן חום.
    יש להמשיך ולאפשר לך חיים רגילים אך להקפיד שלא תהיה עייפה מאוד וכן שתקפיד לקחת את התרופה. כמו כן היא זקוקה להשגחת מבוגר בכניסה לבריכה.
    בבנות יכול להיות קשר להופעת המחזור אך רק הזמן יגלה לנו אם בכך מדובר.
    רוב הסובלים מאפילפסיה הם ילדים ואנשים שמלבד כך הם בריאים.
    בחלק מהילדים האפילפסיה חולפת אך זה תלוי בהרבה גורמים ועל זה תדונו עם הרופא המטפל.

    אתם מוזמנים לקבוע תור אלי במרפאת אפילפסיה בשערי-צדק שם זמן ההמתנה קצר בהרבה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחות מודאגת

    סופי
    01/12/2013

    שלום,אחי הקטן כיום אוטוטו בן 15 ,קיבל התקף ראשון לפני כארבע שנים מטופל בדפלפט ,לאחר חודשיים קיבל התקף נוסף,המשיך באותו טיפול ,היינו בערך בשנה וחצי של הפוגה ואז קיבל התקף נוסף שהו הוחלט להעלות מינון וברוך השם לא קיבל התקף כשנתיים ו3 חודשים .היום בשעה 9 בבוקר קיבל התקף מתוך שינה היינו מאוד מבוהלים כי הייתה הפוגה ארוכה,בבדיקות גם שערכו לי נקבע שהרמה בדם:68 הרופא אמר שהרמה גבולית וצריך להעלות מינון,האם יכול להיות שבגלל שבמהלך התקופה שלא קיבל התקף ומין הסתם גדל והתפתח המינון נמוך מדי בשבילו ?מה הסיבה שקיבל שוב התקף לאחר הפוגה כזאת ארוכה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחות מודאגת - תגובה

    ד``ר טל גלבוע
    02/12/2013

    שלום סופי,

    ישנן הרבה סיבות אפשריות לכך שאחרי תקופה ארוכה פתאום היה התקף. למשל:

    יתכן שבעבר המינון שקיבל הספיק לו ומאחר שגדל ועלה במשקל המינון אינו מספיק יותר
    יתכן שצבר עייפות רבה בימים שקדמו לאירוע
    יתכן ששכח באותו ערב לקחת את התרופה
    יתכן שיש לו אפילפסיה שבה ההתקפים קורים אחת להרבה מאוד זמן והתרופה בכלל לא משפיעה

    מציעה שתהיו בקשר עם הרופא המטפל

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו