שתוק מוחין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתוק מוחין
    טניה
    21/01/2008

    בתי בת 3 וחצי. שוקלת 12 ק"ג, עם שיתוק מוחין. מגיל שנה וחצי החלה לפרכס , ברקע קורפוס קולוסום וחשד לחומר לבן ירוד. אושפזה כחדשיים בביה"ח בטיפול נמרץ בנסיון לאזן אותה, לאחר נסיונות של כ - 8 תרופות שונות ביניהן דפלפט, טופמקס, נויירונטין, ועוד , מצבה רק החמיר. הגענו לבית החולים כאשר היא פרכסה כ - 10 פרכוסים ביום במצב קשה ויצאנו משם עם כ - 40 פרכוסים ליום.
    כיום, מטופלת בלמיקטל (50 מ"ג X 2 ביום ) ובפריזיום (10 מ"ג X 2 ביום). אינה מאוזנת כלל ומפרכסת בין 20 - 40 פרכוסים קצרים למשך שנייה כל פרכוס.
    אנו עולים במינון הלמיקטל בהדרגה . מתי אפשר לדעת שהתרופה אינה יעילה וכדאי להחליפה באחרת? האם אין טיפול חדשני יותר בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתוק מוחין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטניה שלום

    ד``ר שי מנשקו
    04/01/2009

    לרוב עם יש את כמות הפירכוסים שציינת לאחר עליה למינון טיפולי של תרופה- לתקופה של כחודש עד חודשיים ( יש הסבורים אף יותר) ניתן להכריז על כישלון טיפולי. יש לדעתי במיקרה שלכם לנסות ולהחליף לטיפול בתרופות כגון KEPPRA או TOPAMAX עם טרם נוסו. יש מקום לשקול גם ביצוע דיאטה "קטוגנית או אטקינס" , המתבצעת כיום בכול מרכזגדול לטיפול בחולי אפילפסיה, כאשר בהמשך ניתן לשקול גם באם מתאימה להשתלת קוצב וגאלי ( VNS). והכי חשוב...אל יאוש!
    אשמח להעריכה בהמשך ....צרו קשר בהתאם.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו