מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשה לאבחוןרותי04/08/2008
נכדתי בת השבעה וחצי חודשים חוזרת על תנועה מסויימת פעמים רבות במהלך היום . היא שוכבת על הצד ומותחת את רגליה וכאילו מתאמצת . פניה לפעמים משנים את צבעם . האם יש שם לתופעה הזאת? האם יש מקום לאיזה שהוא טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרותי שלום
ד``ר שי מנשקו04/08/2008חסרים פרטים נוספים בכדי שאוכל לענותעל שאלתך ( כגון מהלך ההריון והלידה , האם מתפתחת בהתאם לגילה, תאור של אפילפסיה במשפחה וכ"ו). באופן כללי נישמע מהתאור כי בהנחה כי אין כול תאור או מימצא חריג אחר- מדובר ב Self-Stimulating Behavior in Children אשר הינה תבנית התנהגותית תקינה אשר לא דורשת כול התערבות טיפולית. בכול אופן מומלץ לצלם בוידאו ביתי את הנ"ל ולפנות להערכה אצל נוירולוג ילדים.
אשמח לעזור ...צרו קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אבחון
רותי05/08/2008לדר' שי שלום רב תודה על תשובתך המהירה. לשאלותיך- מהלך ההיריון והלידה היו תקינים לחלוטין. הילדה מתפתחת בהתאם לגילה - יושבת כמעט לבד, מתחילה את שלבי הזחילה הראשונים. מגיבה לסביבה מחייכת וצוחקת בקול רם. אומרת "אבא" ו"את זה" . אוכלת כמעט הכל... אין אפילפסיה במשפחה . אשמח לקבל יותר אינפורמציה על שם התופעה שכתבת בתשובתך. רותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרותי
ד``ר שי מנשקו05/08/2008באם מהלך ההתפתחות וההיסטוריה המשפחתית תקינה כפי שציינת, בהחלט יתכן כי מדובר על Self-Stimulating Behavior in Children אשר כפי שציינתי הינה תבנית התנהגותית תקינה אשר איננה דורשת כול ברור או טיפול. את יכולה למצוא חומר רב על כך בכול חיפוש שתעשי עם התאור הנ"ל או בעיברית כגירוי או סיפוק עצמי בילדים.
בכול אופן מומלץ לפנות להערכה אצל רופא הילדים או הנוירולוג לצורך בדיקה וקבלת אבחנה סופית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רותי06/08/2008לדר' שי תודה רבה על תשובתך המהירה והברורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)