מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עד כמה צריך לדאוג?אלה18/11/2008
שלום. בני בן השבע קיבל היום "התקף", שעל פי מה שקראתי נקרא "התקף ממוקד"- רעידות בגפיים ובגוף תוך עירנות מלאה. ההתקף התחיל בזמן ששיחק במחשב ונמשך כשתי דקות. מעבר לכך, הוא מתלונן מזה מספר חודשים על כאבי ראש. בדיקות הדם שלו יצאו תקינות, ובבדיקת עיניים התברר שהוא צריך חצי מספר, ובזה הוסבר כאב הראש שלו. קבעתי תור לרופא המשפחה. אילו בדיקות כדאי לבקש, ועל אילו להתעקש במיוחד? והכי חשוב- עד כמה צריך לדאוג? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלה שלום
ד``ר שי מנשקו19/11/2008לא ברור ממה שכתבת איזה ברור מלבד בדיקות הדם עבר לגבי הסיבה לאירוע הפירכוסי ( במידה ואכן היה). האם יש תאור קודם של כאבי ראש? קרוב מישפחה עם אפילפסיה? האם עבר הדמית מוח או EEG?. ע"פ התאור מומלץ לקבוע גם תור לבדיקת נוירולוג ילדים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד כמה לדאוג?
אלה20/11/2008דר' מנשקו שלום. עדיין לא עברנו שום בירור. לאחר האירוע לקחנו אותו לחדר מיון, שם הם טענו שלא נראה להם שזה אירוע פירכוסי, כיון ששני צידי הגוף פרכסו , אולם בני לא איבד את הכרתו כלל-מה שלא מתאים לא להתקף מוקדי ולא להתקף כללי. הם חשבו שאולי זו נפילת סוכר. על כאבי הראש הוא מתלונן מזה מספר חודשים, כשההסבר שקיבלנו הוא הצורך במשקפים (חצי מספר). כאבי הראש הם בדרך כלל בעצמה של 1-2 (על פי דיווחו), כשמדי פעם-עולה ל 4-5. יש לנו תור מחר לרופא משפחה כדי להתחיל/לא להתחיל בירור מקיף יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלה
ד``ר שי מנשקו20/11/2008בהחלט היתי ממליץ על ביצוע EEG והערכת נוירולוג ילידיםלאחר מכן.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)