התקפים בלילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפים בלילות
    אמא לילד בן 9
    04/04/2009

    שלום לך, אני לא יודעת אם התייחסת לזה בעבר, אם כן אשמח לקבל הפנייה. בני בן 9. לפני שנתיים בערך התחילו לו התקפים שהגיעו רק בשעות הבוקר בין 6 ל 7 בערך, הם היו בדמות עווית בפה, יירור ועברו לבד. אחרי טיפול נפשי רגשי בלבד הם עברו (היו לו אז כעשרה או חמש עשרה התקפים שנמשכו כמה דקות במשך כמה שבועות). הם עברו עד לפני כמה ימים שהם שבו וחזרו והפעם באמצע הלילה. יש חלק מההתקפים חלשים, רק בפה שבאחד מהם הוא גם ירד ממיטת הקומות ובא אלינו להעיר אותנו תוך כדי התקף. אתמול בלילה הוא כבר חווה התקף חזק יותר, קשיון בכל הגוף.
    יש הבדל בין התקפים של לילה לשל יום? יש הסבר לכך שהם מופיעים רק בלילה ולא ביום?
    בתודה,
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפים בלילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר שי מנשקו
    05/04/2009

    התאור שאת מתארת מתאים לתאור הקלאסי של "אפילפסיה שפירה של גיל הילדות" ע"פ הגיל, הופעת האירועים בשעות הבוקר המוקדמות, תאור צורת הפירכוסים ,זווית הפה וכ"ו.
    הדבר אינו חולף על רקע טיפול נפשי או ריגשי זה או אחר אלה לרוב באופן עצמוני סביב גיל 18-21, ויש כאילו הממליצים על טיפול תרופתי בתרופות כגון אוספולוט וכ"ו.
    מומלץ לפנות להערכת נוירולוג ילדים בהקדם כדי לקבוע הערכה מדויקת ולשלול סיבות אחרות עם אותה הסתמנות ולבצע EEG בחסך שינה.
    אשמח לעזור בהערכתו...צרו קשר באם יש צורך

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו