אירועי התנתקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירועי התנתקות
    ש
    07/10/2010

    ד"ר, שלום רב

    בני בן 4.5 הוא אחד מתאומים שנולדו בשבוע 27, במשקל 1 ק"ג ועם דימום במוח דרגה 2.
    בגיל שנה הוא אובחן כסובל מאפילפסיה - INFANTIL SPASM בעקבות פירכוסים בגפיים סביב יקיצה, כטיפול הוא קיבל דפלפט שהופסק אחרי מספר חודשים מאחר והפסיקו אירועי הפירכוסים ו- EEG יצא תקין.
    כמו כן לפני 4 חודשים איבחנו אצלו שיתוק מוחין - דיפלגיה ספסטית.
    היום הופיעו אצלנו מספר אירועי התנתקות שפתאום הוא בהה כאילו הוא בהלם ולמרות שדיברתי איתו וקראתי לו בשמו, הוא לא התייחס אליי כאילו הוא לא שומע אותי, ואחרי מספר שניות כאילו הוא היה מתעורר ומדבר כאילו לא קרה דבר.
    האם האירועים החדשים לפי דעתך קשורים לאפילפסיה? האם יכול להיות שהיא חזרה? או שזה סוג אחר של אפילפסיה?
    אודה מכל הלב על תשובה מהירה, אני מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירועי התנתקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירועי התנתקות - תגובה

    ד``ר שי מנשקו
    09/10/2010

    בתאור המציין כאן - בהחלט יש מקום לשלול הופעה מחודשת של האפילפסיה. גשו לבצע EEG חוזר בהקדם.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו