מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלרגיהאלי עטיה08/12/2009
שלום רב! כבר שבועיים שאני סובל מגירודים ומאודם בחלקים שונים של הגוף זה בא והולך ,הייתי אצל רופא שנתן לי טיפול של הייסטון בשילוב עם סטרואידים הרגשתי הקלה מסויימת במשך הטיפול . אבל זה לא פתר את הבעייה ניגשתי לרופא שוב והוא נתן לי כדור בשם אריוס למשך 10 ימים זה עזר 4 ימים אבל אתמול זה שוב חזר למרות שאני ממשיך בטיפול אני סובל נורא ואובד עצות יש לציין שהחלפתי אבקת כביסה ואין שום שינוי בתזונה שלי מה אני אמור לעשות הבנתי שזה יכול להיות מ1001 סיבות . מה עוד אני אמור לעשות תודה מראש אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלי
ד``ר בן רנר08/12/2009אציע להמשיך באיראוס. ניתן בליאת ברירה להעלות את המינון אך בהשגחת הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלבאורית08/12/2009
בבדיקות דם שעשיתי לביתי בת ה 3.9 לפני שנה יצא אלרגיה לחלב 7.48
השבוע עשינו לה שוב וזה עלה 8.30 ויש גם ערך קזאין 8.15
אשמח לדעת מה זה אומר, כמה זה מסוכן, והאם זה חולף
כמו כן במצב כזה יש מקום למזרק או שהפנסטיל מספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית
ד``ר בן רנר08/12/2009אין להתרשם משינויים קטנים בערכים.אין לזה משמעות קלינית. יש להצטייד במזרק בכל מקרה ללא קשר לתוצאה.מה שחשוב הן התלונות הקליניות .בכל מקרה הרגישוצ לחלב תחלוף בבא העת וללחץ אין מקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלפסט ובדיקות דם.אמיר07/12/2009
שלום רב ,
אני נוטל תרופת טלפסט כבר כשלושה שבועות ויש שיפור.
השאלה שלי , אני רוצה לבצע בדיקות דם במיוחד לאנזימי כבד ALT AST , האם התרופה תשבש את הבדיקה ותראה ערכים גבוהים? כמה זמן צריך להפסיק את התרופה לפני בדיקת דם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמיר
ד``ר בן רנר07/12/2009אין חשש ניתן לבצע עם התרופה.במידה ואתה חושש מהשפעת התרופה יש לחכות כשבוע לפחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכוונה כמובן - "שפעת חזירים" -אלי07/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אלי
ד``ר בן רנר07/12/2009אל חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה קשה לחלב והחיסון לשעת חשיריםאלי07/12/2009
שלום רב, ביתי ב 4.5 אלרגית מאוד לחלב (מזרק אפיפן צמוד) האם ידוע בוודאות שהחיסון לשפעת חזירים אינו מכיל קזאין \נגזרות חלב - או מיוצר בסביבת חלב ? האם קיים מידע על אלרגנים בחיסון זה?
תודה
אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלי
ד``ר בן רנר07/12/2009החיסון לא מכיל חלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באלרגיה לחתוליםאיתי06/12/2009
שלום רב,
אני סובל מאלרגיה קלה לחתולים, וה"בעיה" היא כמובן שאני אוהב חתולים ומגדל שניים.
האלרגיה באה לידי ביטוי בעיקר בגודש באף והתעטשויות מרובות, בעיקר לאחר שהחתולים נמצאים קרוב אליי.
הבנתי שיש טיפול באמצעות זריקות אותן לוקחים במשך כמה שנים. מהו הטיפול והאם הוא מומלץ למי שסובל מאלרגיה קלה?
אם הטיפול אינו מומלץ, האם מומלץ לקחת תרופות נגד אלרגיה מדי יום גם כאשר האלרגיה אינה חמורה? האם ישנה תרופה הנחשבת ליעילה יותר מאחרות?
תודה,
איתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באלרגיה לחתולים
ד``ר ולרי טפליצקי07/12/2009כל האופציות הם שוות. כמובן שמתחילים עם תרופות. טיפול תרופתי הוא יותר זמין לשימוש. כל התרופות יעילות באותה מידה אך קיים שוני אישי בתגובה לתרופות שונות. מנסים ומרגישים.
ישנם ברשת גם מוצרים לטיפול בחתולים כדי להוריד את הכמות האלרגנים המופרשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת שמופיעה לי כשאני עולה מהנגברוני06/12/2009
שלום רב,
התחלתי ללמוד השנה בבאר השבע, אני מתגורר בעיר.
כשאני עולה למרכז לראשון לציון.
לאחר כ3 שעות בבית מתחילים להופיע לי תסמינים אלרגים נזלת, כאב ראש, חולשה, וחוסר יכולת להתרכז.
וזה לא נפסק לי עד שאני לא חוזר לנגב.
מה אפשר לעשות ?
ידוע לי שאני אלרגי לכרדית אבק הבית, ולעוד כמה עצים עונתים.
וחשוב לי לציין שבזמן הצבא הייתי הרבה בדרום ובנגב, וכשעליתי צפונה-לא הייתה לי תופעה כזאת.
אשמח לכל
עזרה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת שמופיעה לי כשאני עולה מהנגב
ד``ר ולרי טפליצקי07/12/2009זה קורה בד"כ בגלל אבק שבבית.
צריך להוציא שטיחים, לשאב ולשטוף רצפה, לשאב מזרן וכרית ואם לא יעזור לקחת תרופות נגד אלרגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משאף שהפסיקו לייצרהדס06/12/2009
אני סובלת מאלרגיה לאבק מזה שנים רבות,
בעבר, לפני מספר שנים השתמשתי במשאף לאף שעזר לי לנזלת הכרונית מאוד.
אינני זוכרת את שמו, אבל זה היה משאף הזהה במראו לונטולין והוא היה בצבע בורדו.
משום מה הפסיקו ליצרו.
כרגע אני משתמשת בתחליף-פלקסוניז.
האם זכור לך משאף זה? והאם ידוע לך מדוע הפסיקו את הייצור שלו?
אשמח אם תוכל לעזור לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משאף שהפסיקו לייצר
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009זה היה בודיקורט או פליקסוטייד. לא יודע למה הפסיקו לייצר, יתכן בגלל מעבק בחור באוזון.
כעת את מקבלת אותו החומר רק בצורה של ספריי.
לא לשקוח שישנם עוד תרופות ואמצעים לטפל בנזלת אלרגית לאבק.
זה טיפול סביבתי ותרופות אנטיהיסטמיניות וטיפול חיסוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדס
ד``ר בן רנר07/12/2009זה משאף הVIAREX שגופו היה צר ולבן ורק מכסהו אדמדם ניתן היה להשתמש בן הן לפה והן לאף.היצור הפסק בגלל כניסת דור חדש של סטרואידים.דור חדש של מכשירי אבקה וכן מסיבות כלכליות כנראה.היום אין יותר משאפים לאף ולפה במכשיר אחד וחבל.בכל זאת יש מספר תכשירים לאף עם סטרואידים שונים ואפשר לבחור בינהם.לדעתי המשאף קיים עדיין בארה"ב.חפשי VIAREX
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לכלור אצל בן שנתייםליאת05/12/2009
שלום רב,
בני מבלה בבריכה אחת לשבוע כבר שנה וחצי (מאז שהיה בן חצי שנה). לפני כ5 חודשים התחיל לפתח חום בכל סופ"ש (לאחר הבריכה) עשינו הפסקה לכחודש וחצי וכעת שחזרנו שוב פיתח חום. ערכנו הרבה בדיקות ולא נמצא הסבר לחום המחזורי הזה. האם יתכן כי מדובר באלרגיה למרכיב כלשהו בבריכה - אולי לכלור?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי חום
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009שלום רב, התקפי חום בד"כ אינם קשורים לאלרגיה.
לא ידוע על אלרגיה לכלור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות G6PDשיר03/12/2009
שלום
יש לי ילד בן שנה ו4 חודשים שאובחן אחרי הלידה כבעל חוסר באנזים.
הבנתי שיש כמה רמות של רגישות החל מחשיפה לריח של פול ועד רק אכילה
וכנל רגישות שונה לחומרים האחרים האסורים
רציתי לדעת היכן ניתן לעשות בדיקה שתעזור לנו להבין מהי רמת הרגישות שלו וממה עלינו להמנע ובאיזה רמה
האם עושים את הבדיקות במרפאה פרטית או דרך קופח? למי פונים
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות G6PD
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009מצטער, אנחנו לא מטפלים ברגישות מנגרמת על ידי חוסר G6PD. תפני את שאלותך לרופא ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באסתמת עור לאישה בהריוןסבטלנה02/12/2009
אישה בהריון (כעת 6 חודשים), סובלת מאסתמת עור מילדותה. כעת מצבו של העור גדוע מאוד. כדי להוריד, לפחות קצת ,את הגירוד היא משתמשת בקרם א-דרמה אקסומגה. השאלה: האם ניתן להמליץ עוד משהו לעזור לאישה ללא שימוש בתרופות? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באסתמת עור לאישה בהריון
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009ללא תרופות יהיה קשה להשטלת על התופעות.
במקרה והיא אלרגית לאבק צריך לטפל באבק בסביבה.
צריך לדאוג ללחות עור עם מריחת קרם לחות או שמן תינוקות אחרי מקלחת על עור רטוב.
יש קרם טיפולי ללא קורטיזון שנקרא אטופיקלאר. נמכר ללא מרשם בבתי מרקחת. לפני השימוש יש לבדוק באלון לצרכן ובמרכז טרטולוגי את בטיחותו בהיריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות ללקטוזאליסה02/12/2009
שלום, האם רגישות ללקטוז יכולה לגרום לצואה חומצית אצל תינוק? שמתי לב שכאשר בתי בת השנה וחודשיים אוכלת 2 כפיות גבינה, הכל בסדר, אך כשהיא אוכלת כמות יותר גדולה, יוצאת צואה חומצית שעושה לה כויות. הגיוני?מה שכן היא אוכלת תמ"ל על בסיס חלב וזה לא עושה לה כלום. מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ללקטוז
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009אי סבילות של לקטוז קודם כל תפריעה איכול של חלב ופחות לגבינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקות ואלרגיה לכלביםיוסי02/12/2009
שלום,
יש לי תינוק בן 8 חודשים שסובל מחרחורים וריאות שורקות.
האם יכול להיות שתגובות אלו קשורות לכלב שאנחנו מחזיקים בבית?
איך אפשר לבדוק אם לילד יש רגישות לשיער כלב?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקות ואלרגיה לכלבים
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009שלום רב,
גם אצל טינוק ניתן לבצע בדיקת רגישות אלרגית לשיער הכלב.
מבצעים טסטים עם הטיפות על היד והיד של התינוק ותוך 15 דקות יודעים תשובה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםורד01/12/2009
שלום רב!
עשיתי לילדה שלי בת שנתיים בדיקת דם אמנטלוגיה לבדיקת אלרגיה + מערכת חיסון להלך הערכים:
היא משתעלת לסרוגין בעיקר בלילה כבר כ - שלושה חודשים,
ת.ז : 21599908 שם : בן סעיד זיו זהבה תאריך לידה : 29/09/2007 מין : נ
מס הזמנה
14179484
מתאריך
14:29 30/11/2009
רופא מזמין
אסתר פלר
גורם מזמין
נווה זאב באר שבע
הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
1075- 710 mg% 1450.00 IgG
110- 35 mg% 94.20 IgA
80- 42 mg% 169.00 IgM
האם זה נורא ששני ערכים מעל הנורמה אם אפשר תשובה דחופה
תודה ורד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע לא קיבלתי תשובה? תודה ורד
ורד02/12/2009אני ממתינה לתשובתך.
?????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם
ד``ר ולרי טפליצקי06/12/2009שלום רב,
בבדיקת דם זאת יש עליה ברמת אימונוגלובולינים IGG וIGM.
קודם כל זה מעיד על כך שאין חוסר חיסוני.
עליה ברמות האימונוגלובולינים נצפת לפעמים ללא סיבה ולפעמים זה בגלל מחלה זיהומית שעברה לדוגמה דלקת ריאות. יש לפנות לרופא ילדים להמשך בירור,
שעול לילי לפעמים קשור לאסטמה. גם זה צריך לבדוק אצל רופא הילדים ובהמשך אצל אלרגולוג.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות נמוכה לבוטניםשרית01/12/2009
שלום,
בני בן השנתיים וחצי סובל מזה כ-8 חודשים מכאבי בטן חוזרים ונשנים. היום קיבלנו את תוצאות בדיקת האלרגיה - הכל תקין, חוץ מסעיף הבוטנים: 1.3.
עד כמה חמורה האלרגיה שלו? מה זה אומר בפועל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות נמוכה לבוטנים
ד``ר ולרי טפליצקי02/12/2009תוצאה חשודה לאלרגיה לבוטנים.
אם כל התופעות מופיעיות אחרי אכילת בוטנים או במבה או חמאת בוטנים ולא מופיעיות ללא אכילת בוטנים, זה תומך באבחנה של אלרגיה לבוטנים.
במקרה כזה יש להימנע באופן מוחלט מאכילת בוטנים.
במקרה של חשד קליני לאלרגיה לבוטנים יש לבקש מרופא ילדים מרשם לEPIPEN לטיפול עצמי במקרה של תגובה אלרגית חמורה עם קשי נשימה ומצב לפני התעלפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

