מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשירת שיער כתוצאה מאלרגיהטל03/11/2009
שלום יש לי שתי שאלות האחת זה האם יש אלרגיה כלשהיי שמתבטאת בנשירת שיער מהראש? ו-2 האם ייתכן שכתוצאה מכלב חדש יש לי נשירת שיער וגירודים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל
ד``ר בן רנר03/11/2009לא באופן חד משמעי.נשירת שערות אינה מחלה אלרגית ולכלב אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקשר בין טיפול לאלרגיה ואי ירידה במרונה02/11/2009
שלום אני סובלת מאלרגיה בעיקר לאבק ומטופלת בזילרג'י
בערך מלפני שנה עם הכדורים ואני לוקחת אותם מדי יום פעם ביום עם הפסקה של כמה ימים מדי פעם נאמר שבוע כדורים 5 ימים הפסקה ושוב כדורים בסופ"ש לאחרונה התחלתי בדיאטה ולא ממש רואה תוצאות האם יש קשר בין הכדורים לאי ירידה במשקל ?ועוד שאלה האם מותר לקחת תכדורים כל יום ללא הפסקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטל
ד``ר בן רנר02/11/2009אין שום קשר.את יכולה לקחת את הכדורים על בסיס יומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 4 סובל מגרד בקרקפת ופריחה בגוףיפית02/11/2009
שלום רב, בני בן 4 סובל כבר זמן רב מיובש בקרקפת המלווה בקליפה גסה המתקלפת מדי פעם או מדביקה את השיער. בהמלצת הרופא אנחנו חופפים לו בשמפו ליזורל. אבל זה לא עובר לו. ואני חוששת ששימוש ממושך (של למעלה מ 3 שבועות רצוף) הוא כבר לא בריא לעור.
בנוסף מופיעה אצלו פריחה בצוואר מתחת לסנטר במיוחד בימים בהם הוא מזיע. (לרוב מזיע בשינה באזור הזה).
מה עושים? האם זאת אלרגיה של העור? איך מתמודדים?
האם מריחת שמן תינוקות מסייעת לקרקפת או מחריפה את המצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפית.
ד``ר בן רנר02/11/2009לקליפות בקרקפת ויובש מספר אבחנות.הראשונה סבוראה השכיחה והשניה פסוריאזיס.לפי האבחנה הטיפול.במחלות עור שיכות לרופאי העור אך אין מניעה להתיעץ גם עם אלרגולוג.לעיתים לוקח זמן רב לאבחן וסבלנות כידוע היא מצרך יקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת אנטי היסטמיניים באופן קבועיוני02/11/2009
שלום,
אני סובל מאלגיה לקרדית אבק, מטופל במשאף ובטיפות סטרואידיות (סימבוקורט ונזקורט) באופן קבוע ויום יומי.
לפני חודש התחלתי לקחת בנוסף זילרג'י, כדור ביום וזה מאוד עוזר לי. שאלתי היא האם לקיחת כדור כזה באופן קבוע מקובלת כטיפול והם אין סכנות בכך או תופעות לוואי ארוכות טווח.
תודה
יוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוני
ד``ר בן רנר02/11/2009אין מניעה לקחת מדי יום אבל עדיף לנסות טיפול אימונוטרפי .גש למרפאה האלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה של העורעינב01/11/2009
שלום,
בתי הבת (כמעט)16 היה לה לפני איזה 6 שנים פריחה מגרדת בחלק האחורי של הברכיים,אך זה עבר לה עם הזמן, ולאחרונה זה שוב הופיע ושוב נעלם...ובמשפחה יש חולי אסטמה...
האם זה מעיד על אסטמה של העור או לא.?
אשמח אם תעזרו לשאלתי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה של העור
ד``ר ולרי טפליצקי02/11/2009פריחה מאחרי הברכיים זה בד"כ אסטמה של עור,
צריך לפנות לאלרגולוג לאבחון האלרגן וקבלת טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת RAST לבת 3הדס01/11/2009
שלום,
ערכתי לביתי בת ה 3 בקירוב בדיקות אלרגיה (RAST) מאחר שהיא סובלת מאסטמה ומטופלת במשאף בודיקורט קבוע.
להלן התוצאות:
Egg white 0.15
Soybean 0.10
Baker's Yeast 0.10
Alpha Lactalbumin 0.23
Beta Lactoglobulin 0.58
Avocado 0.10
FP1M Food Panel 1 0.10
FP2M Food Panel 2 0.10
FP3M Food Panel 3 0.10
FP15M Food Panel 15 0.34
FP51M Food Panel 51 0.10
Dermat. pteronyssin 0.10
Dermat. farinae 0.10
אשמח לדעת מה פשר התוצאות והאם היא אלרגית לדבר מה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירית
ד``ר בן רנר02/11/2009הבדיקות שליליות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אדע שאני אלרגית לחתול/כלב?טלוש01/11/2009
שלום רב , בקרוב אעבור לגור עם בן זוגי לחיים כאשר בן זוגי גר בדירה משלו ויש לו כלבה ו-3 חתולים .
הכלבה והחתולים מטופלים היטב , אך בכל פעם שאני באה לביתו של בן זוגי אני מתחילה להתעטש.
ידוע לי שיש לי אסטמה ואלרגיה לקרדית אבק הבית , השאלה היא האם מדובר באלרגיה לאבק שבביתו או שמדובר באלרגיה לחתולים/כלבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך אדע שאני אלרגית לחתול/כלב?
ד``ר ולרי טפליצקי02/11/2009רק על ידי תבחינים אלרגיים ניתן לברר למה את אלרגית.
יש סיכוי שפתחת אלרגיה גם לחתול או כלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף- אלרגיה לקטון בתינוק בן חודששרון01/11/2009
בני בן החודש אובחן כאלרגי לקטון.
אבקש לדעת אילו מוצרים לתינוקות אינם מכילים קטון (לדוגמה - סבון תינוקות, קרם גוף ופנים, משחה לטוסיק, אבקת כביסה, מרכך כביסה).
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף- אלרגיה לקטון בתינוק בן חודש
ד``ר ולרי טפליצקי01/11/2009מותר לי לשאול קודם איפה ואיך אבחנו את האלרגיה?
חומר זה נפוץ במיוחד במגבונים לחים, אך לא בכולם.
יש לחפש במוצרים חומר בשם ISOTHIAZOLINONE לקראת הסוף של רשימת המרכיבים. זה קטון. אל תקני מוצרים עם חומר זה.
אני אנסה לבדוק בימים הבאים מוצרים כאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסתמה של העורשלי29/10/2009
שלום רב,
יש לי תינוק בן שנה שיש לו יובש וגרד בקרסוליים וברגליים בעיקר לאחר מספר רופאי עור שביקרתי איבחנו את זה כאסתמה של העור אמרולי שאין הרבה מה לעשות,חוץ מלדאוג שהרגליים יהיו כל הזמן משומנות היטב,אני משתמשת באמול באמבט בקרם אטופקלייר פעם ביום וקרם SVR פעם ביום ואם יש צורך אז גם באקווזום,תודה לאל יש לו רק ברגליים,
השאלה שלי ממה נוצרת המחלה הזו?
והבנתי שבהרבה מקריים זה עובר עם הגיל..באיזה גיל?ומה האחוזים של אנשים שעבר להם.
אודה להתייחסותכם.
תודה רבה וערב נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה של עור
ד``ר ולרי טפליצקי02/11/2009זאת מחלה של עור וגם אלרגיה.
לכן כדאי להוסיך תרופה נגד אלרגיה לדוגמה סירופ אריוס או היסטזין.
לפנות לרופא אלרגולוג כדאי לבדוק אלרגיה למזון לדוגמה ביצים ואלרגיה לקרדית אבק בית.
הטיפול צריך להיות ממושך. על פי רוב מחלה תעבור לקראת גיל בית ספר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך...
שלי11/11/2009תודה על התשובה המהירה,
הוא לקח גם אהיסטן אבל זה ממש גמר אותו היה עייף אז עברנו לפניסטיל*3 פעמים ביום,
לגבי בדיקות קבעתי תןר למומחה.
השאלה שלי ממה נובעת המחלה הזו?איך היא מתפתחת בגוף כתוצאה ממה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעטשויות ונזלת כרוניתאיילת29/10/2009
אני סובלת מזה מספר שנים מהתעטשויות רבות ונזלת שקופה המלווה להם במהלך היום והלילה . זה יכול להופיע בעקבות משב רוח קל, יציאה מהמיטה בלילה לתינוקת, מזגן, וכדומה. כל שינוי טמפ' הכי קטן גורם לי לתגובה כזו.
לפני 4 שנים עשיתי טסטים ונמצאתי אלרגית לפריחה של דשא, זית ופרות הדר. חדר מאובק גם יגרום לי להתעטש הרבה. טופלתי בטלפסט (180) שניתן במינונים משתנים אך הטיפול והמעקב הפסיקו בגלל טרגדיה משפחתית.
איכות החיים שלי מאוד לא נוחה בגלל ההתעטשויות והנזלת ולכן אני רוצה להמשיך בטיפול שנקטע.
האם בנוסף לאלרגיות הקיימות יש לי גם "אלרגיה" לשינוי טמפרטורות? איך מטפלים בזה? טלפסט יכול לטפל גם בזה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעטשויות ונזלת כרונית
ד``ר ולרי טפליצקי01/11/2009כמובן, שקיימים עוד טיפולים ותרופות פרט לטלפסט.
גם רגישות לשינוי החום ורוח ניתנת לטיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכחברת מכבי אני יכולה לקבוע תור
איילת01/11/2009למספר שמופיע תחת שימך למעלה בנתניה? צריך הפניה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקביעת תור
ד``ר ולרי טפליצקי02/11/2009נא להתקשר למוקד 1700-50-53-53,
צריך הפנייה מרופא משפחה או רופא מקצועי אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
איילת02/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בגרוןשבי29/10/2009
שלום רב
אני בן 74 ומזה 40 שנה אני סובל מגירויים בגרון שגורמים לי להרגשה כללית רעה
בצעירותי הגירויים היו באים לעיתים רחוקות ותוך יום יומיים חזרתי לעצמי.
היום בגילי המופלג הגירויים הם כמעט קבועים ולעיתים רחוקות אני מרגיש טוב
כמובן ביקרתי אצל עשרות רופאים: א.א.ג ,רופאי משפחה ,נטורופטים, רופאים סיניים ללא הטבה.
אני ממש נואש יש ימים שאני במיטה כל היום
מעולם לא עברתי בירור אלרגני . האם יש אפשרות שהבעייה היא אלרגית
אודה על תשובה ועצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי בגרון
ד``ר ולרי טפליצקי01/11/2009נכון בהחלט.
זה הרבה פעמים בעיה אלרגית, ניתן לאבחן אצל אלרגולוג ולהתאים טיפול.
סיבה נוספת שכיחה הוא רפלוקס של מיץ קיבה לוושט. גם כאן ניתן להתאים טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לעקיצת דבורהשיר28/10/2009
שלום,
כשבני היה הן שנתיים הוא נעקץ ע"י דבורה ופיתח תגובה עורית בלבד (אורטיקריה) הצטידנו במזרק.
היום הוא בן 8 ,מאז הוא נעקץ ע"י צרעות מספר פעמים ולא היתה תגובה כלל.
האם עקיצת דבורה שונה מעקיצת צרעה?
האם אפשר לעשות טסט לעקיצת דבורה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיר
ד``ר בן רנר29/10/2009אכן שונה.אם לא קרה דבר אין צורך לבצע יותר תבחינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רק נזלת כרוניתשרון27/10/2009
שלום רב,
בני בן 5.6 סובל מאד מזה כשנתיים מנזלת כרונית ללא שום תופעות נוספות (כגון התעטשויות או שיעול) יש לציין שהנזלת תמיד סמיכה מאד וירוקה מלווה אותו כל שעות היום ובכל ימות השנה.
בטסטים לאלרגיות שללו אלרגיה אך א.א. ג. מתעקש שזו רק אלרגיה (ולא שקד שלישי).
התחיל לפני שבוע סירופ אירוס ויש הטבה אך לא ההעלמות של הנזלת.
שאלתי האם זו אכן אלרגיה עם תופעה אחת בלבד? במידה וכן האם הטיפול באירוס הוא מעתה כרוני ? והאם יש טעם לחזור על הטסטים להבין למה האלרגיה?
המון תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרון
ד``ר בן רנר29/10/2009פני למרפאה אלרגית במקום מגוריך לבדיקה חוזרת.לפי התאור מדובר בנזלת זיהומית.נסי אנטיביוטיקה לשבוע ימים.אם יוטב זו הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לכלבים וחתוליםליאת27/10/2009
שלום
רציתי לדעת האם בעולם ידוע על המצאו של חיסון נגד אלרגיה לכלבים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת
ד``ר בן רנר29/10/2009בהחלט החיסון מבוצע אפילו בקופות החולים שלנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה???? בארץ יש חיסון??
ליאת30/10/2009אני שאלתי בקופת חולים לאומית ואמרו לי שאין
אתה בטוח?? חיסון לכלבים??
באילו קופות יש אתה יודע?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחתולים
שרית30/10/2009לנושא כלבים לא ידוע לי אבל לאלרגיה לחתולים יש פתרון מצוין וזה אינו חיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת
ד``ר בן רנר02/11/2009. אני לא מכיר את השירות האלרגולוגי בלאומית ויתכן שיש בעיה ותלוי את מי שואלים .בכללית ובמכבי אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לסבוןעירית27/10/2009
שלום. לאחרונה גיליתי שאני אלרגית לסבונים. זה התחיל בהופעת אקזמה באיזור העפעפמיים והצוואר והבחנה של רופא עור הייתה שכנראה מדובר באלרגית מגע. נשלחתי לעשות את הבדיקות מטלית שעדיין לא עשיתי אך ביינתיים בדקתי חומרים על הזרוע (לפי עצת הרופא) וגיליתי שכל סבון, רגיל, קוסמטי, היפואלרגי, לתינוקות ואפילו אורגני טבעי גורמים לדלקת בעור. שבוע הבא אני הערוך את הבדיקות אך כרגע התגובות מחריפות ונוצר גירוי באיזור האינטימי. הגירוי נראה בקוראלציה עם התגובות מהסבון ונרגע רק לאחר מספר מקלחות ללא סבון. האם יכול להיות שמדובר באותה תגובות אלרגיה? ואם כן האם יש פיתרון, סבון ללא סבון? משהו? אני נואשת... האם להתייעץ עם רופא עור או גניקולוג? אשמח לכל עזרה בנושא. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירית
ד``ר בן רנר29/10/2009פני למרפאה אלרגית .אין מקום להתייאש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

