מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת Ig-E TOTALדנה יוסף15/11/2009
הבן שלי בן שנה וחצי עשה כמה בדיקות אלרגיה בין היתר עשה בדיקה זו, התוצאה הינה 121 ורציתי לדעת מה אומרת תוצאה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת Ig-E TOTAL
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009זה בדיקה חשובה בהערכה של חולים אלרגיים, במיחד אסטמטיים.
פירושה קשור לאבחנה האלרגית של התינוק.
להמשך הבירור אלרגי נא לפנות לאלרגולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהתרצה15/11/2009
שלום רב
מזה שנתיים שאני סובלת מקרקפת יבשה+נשירה שער.ביקרתי פעם אחת אצל רופא עור,קיבלתי למרוח תמיסה על איזורים אחרי הקילוף בטקורוטאן.לקחתי צמחים +אומגה 3+נר הלילה+קומפלקס בי.יש גם יובש באוזניים שניתן לקלף אותם.
השאלה איך ניתן להתפטר מקילןף מהקרקפת.השתמשתי מספר שמפונים קצת עזר.
יש איזורים שזה יבש.
האם כדאי לגשת שוב לרופא עור.
האם יש לך עצה כל שהיא איך אפשר להתפטר מקרקפת שתקלפת.
תודה מראש
תרצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוריאה
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009ניתן להשתמש בשמפו ניזורל או אגיספור שמשיגים במרשם רופא.
בהמשך תפני לאלרגולוג לביצוע טסטים אלרגיים לשלילת אלרגיה סביבתית אלרגיה במגע כסיבה לתופעה העקשנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לעונה?!אמא שמבינה14/11/2009
שלום רב למומחים,
בני בן 4.5 בכל שנה סובל מפריחות בפנים ובחזה. הפריחה היא אדומה ומופיעה בעיקר מתחת לעיניים, מסביב לפה, אף, ובית החזה. הפריחה מגרדת לו מאוד. הפריחה מופיעה בכל שנה החל מסוף חודש אוקטובר ועד לתחילת הקיץ. בני עשה בדיקת דם לגילוי אלרגיות ונמצא כי ישנה רגישות לאלרגיה.
אני ובעלי שמנו לב, כי מיד לאחר אכילת מוצרי חלב, הפריחה מתגברת והצבע האדום מתחזק משמעותית ומתפשט לעוד איזורים בפנים. עשינו ניסוי, והורדנו לו את צריכת מוצרי החלב והפלא ופלא, גם הפריחה כמעט ונעלמה. בשבוע האחרון אנו לא נותנים לו חלב למעט חצי כוס חלב בבוקר ואכן אין לו פריחה. שלשום ראינו בסופר חלב דל בלוקטוז וקנינו לו. והחלב הזה לא גורם לו לפריחה לשמחתי.
השאלה שלי היא, הייתכן כי בני סובל מלארגיה לחלב רק כחצי שנה? מאחר ולקראת אמצע האביב ועד תחילת הסתיו אין לו פריחה כלל!!!!
היש הסבר לתופעה?
המון תודות לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה גורם לפריחה
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009שלום רב,
אין אלרגיה לחלב פרה שמפריעה רק בחצי שנה.
בכל זאת הפריחה יכולה להיות אלרגית בהחלט: לאלרגנים עונתיים שמקורם בצמחיה, למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת,
אמא שמבינה15/11/2009יש הסבר לתופעה שמניעה מאכילת מוצרי חלב מפחיתה משמעותית את הפריחה? אנחנו פשוט תושבי אילת ואין לנו כאן רופא אלרגיות. אני מנסה לחסוך נסיעה לבאר שבע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שלוםשרונה14/11/2009
הבת שלי כל תחילת חורף יש לה נזלת ועכשיו עשינו בדיקת Ig-E TOTAL והתוצאה 72.5 האם זה תקין או לא כי הנורמה זה עד 52 בבקשה אני לחוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זלת בתחילת החורף
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009הבדקה של TOTAL IGE אינה שוללת או תומכת באבחנת אלרגיה,
רק על ידי טסטים אלרגיים אצל אלרגולוג ניתן לאבחן אלרגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחינת אלרגיהאמא חדשה13/11/2009
הי,
בני בן 6.5 חודשים מגיל חודש וחצי החלו יציאות דמיות שניזון מהנקה בלבד ואני אכלתי מוצרי חלב באופן חופשי, גם לאחר שהפסקתי לאכול לא היו יציאות דמיות אבל תשובות בדיקות דם סמוי בצואה יצאו חיוביות. הפסקתי להניק ועברנו לנוטרמיגן, הילד לא היה מוכן לקבל את הפורמולה הזאת אז עברנו לנייאוקט.
בגיל 4.5 חודשים ניסיתי להוסיף לו בפורמולה דייסת קונפלור אך הוא עשה פרצוף של רוצה להקיא אז הפסקת, התחלתי איתו טעימות של יקרות וכיום הוא מקבל מרק עם עוף לפעמים הודו. פירות התחלתי איתו בגיל 5.5 חודשים קיבל פעמיים- שלוש ואז נפל חולה- (שיעול+נזלת ולחה)והתחיל להקיא, עשיתי לו הפסקה ולאחר שפסקו ההקאות חזרתי איתו למרק ולפירות אך הוא לא מוכן לקבל פירות ועושה פרצוץ של בחילה וגם מקיא ,למרק לא.
בגיל 6 חודשים התחלתי להוסיף לפורמולה שלו דייסת ווניל והוא קיבל אותה יפה.
בני עדין משתעל עם ליחה ומעט מנוזל ובימים האחרונים הוא חזר להקיא- לא תמיד.
האם הוא אלרגי לפירות? האם הוא אלרגי לדייסת הווניל וזה מה שגורם לו להקאות?
איך אני יכולה לדעת שהוא מקיא כתוצאה מהליחה ולא מאלרגיה לדייסה או לפירות?
אם הוא היה אלרגי לדייסה היה ישר מקיא לאחר מכן ולא מקיא לאחר הרבה זמן שחלף בארוחה שנייה למשל?
אשמח לטיפים איך מבחינים בתגובה אלרגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת מידע
אמא חדשה13/11/2009הפסקתי להניק אותו בגיל 3 חודשים.
ביצעתי לו באופן פרטי בדיקות דם לאלרגיה ביצים וחלב שיצאו תקינות.
פניתי באופן פרטי לגסטרואנטרולוג ילדים שאמר שהוא אלרגי לחלב שמעורבת דרך דרכי העיכול.
בגלל שהוא רגיש בקיבתו חשוב לי לדעת למה אני יכולה לחשוף אותו ולמה לו ואיך לעשות זאת בכדי שלא יפתח חלילה מחלות אחרות.
תודה וסליחה על האורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה אצל התינוק
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009כדאי לך לפנות לאלרגולוג להערכה האלרגית.
האלרגולוג מבצע טסטים אלרגיים שיכולים לאבחן ולשלול אלרגיה לסוגים של מזון בדרגה גבוה מאוד של אמינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלילת אלרגיה
אמא חדשה15/11/2009הי,
תודה רבה על תשובתך.
פניתי לאלרגולוג באופן פרטי כך בעצם ביצעתי לו את בדיקות הדם.
אם אפנה שוב האם יבצע טסטים לכל הפירות?
איך אפשר להבחיןבאלרגיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרונית שקופהשלמה13/11/2009
שלום רב ד"ר
אני סובל מנזלת כרונית שקופה שדולפת אחורנית כלפי הפה.
נבדקתי אצל אף אוזן גרון ולא נמצא שום ממצאים ע"י ידי צילומים , והכל תקין.
האף שלי יבש , ומאוורר.
שמתי לב שאני נימצא במקום סגור איפה שאני עובד במקום ממוזג , יש לי פחות נזלת
ואינה מטרידה, איך שאני יוצא החוצה לאויר החיצון היא מתחילה לדלוף לי .
בצעתי את כל הטסטים אצל אלרגולוג , ולא נמצאתי אלרגי שלום דבר.
אני פשוט עובד עצות לגבי התופעה המטרידה אותי .
(ניתן לציין שאני סובל שנים מהתופעה).
תודה מראש על תשובתך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית שקופה
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009דבר ראשון כדאי לבצע טסטים אלרגיים פעם נוספת, בתקווה שתמצא האלרגיה בניסיון חוזר.
בנוסף קיימת מחלה שנקראת ריניטיס ווזומוטורית שזאת רגישות של רירית האף לגורמים סביבתיים נוספים כגון רוח, קור, חום, ריח ועוד.
גם לזה קיים טיפול תרופתי שמצליח בד"כ למדר את התופעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מקור האלרגיהדקלה13/11/2009
שלום ,
יש חדר בבית שגורם לי לאף סתום, עקצוצים והתעטשיות. ניקינו את החדר היטב מאבק והמצב השתפר, אך עדין אני מריחה משהו מעופש שגורם קצת לתסמינים.. אולי משהו מהעץ של השידה.. השאלה שלי זה האם יש משהו חוץ מאבק שצריך לשים לב אליו? משהו שאופייני לעץ? וגם האם יש חומר שדוחה אבק שמומלץ להשתמש בו במקרה כזה? (כי אור שמש לא נכנס לחדר)
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומר שדוחה אבק
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009יש חומרים כאלה. נמכרים במחלקות חומרי ניקוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך האם יש חומר אחר (חוץ מאבק)..
דקלה16/11/2009אך האם יש חומר אחר (חוץ מאבק) שקשור בעץ ושיכול להיות גורם לאלרגיה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש גן או משפחתון לילד אלרגיאשר13/11/2009
שלום,
בני אלרגי לחלב. אלרגיה ברמות מסוכנות שעלולות לגרום למוות.
אף גן או משפחתון לא מוכן לקבל אותו (פרט לאחד שנמצא רחוק ממקום מגורי - בחדרה)
אני גר בעפולה - אשמח אם מישהו יפנה אותי למשפחתון באזור.
אגב, המשפחתון בחדרה מומלץ בחום, מאוד מקצועיים
אשמח להמלצות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גן
ד``ר בן רנר07/12/2009חפש עזרה בפורומים נוספים רגישות לחלב לא מצריכה גן מיוחד.זו הפעם הראשונה שאני שומע שילד נדחה בגלל אלרגיה.פנה ללתקשורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות חריגותאנונימי11/11/2009
שלום,
קיבלתי תוצאות של בדיקות דם וחלקן יצאו חריגות. הייתי רוצה לדעת מה עשויות לומר התוצאות:
IgE total 292
IgG 1830
IgA 403
ANTINUCLEAR Ab positive
CREATININE 1.18
PROTEINE TOTAL 8.5
לימפוציטים 43%
תוצאה של ENA ו- DNA (ds) Ab עדיין אין.
הבדיקות נעשו לגילוי אלרגיות וכחודשיים לאחר מחלת חום ארוכה.
אשמח לקבל תשובה מהדוקטור, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות חריגות
ד``ר ולרי טפליצקי13/11/2009שלום רב,
רמת IGE גבוה יכולה להעיד על אלרגיה לאלרגנים נשאפים.
רמת IGG גבוה יכולה להעיד על מחלה דלקתית מסוגים שונים.
ANTINUCLEAR Ab positive - זה נוגדנים עצמיים שיכולים לגרום למחלת זאבת.
CREATININE 1.18 - התוצאה יכולה להעיד על ירידה בתפקוד כליות.
לימפוציטים 43% - תוצאה זו צריך להעריך ביחס לתאים נוספים בדם.
נשמך לראותך ביעוץ ישיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לשומשוםלולי10/11/2009
שלום , בני בן החצי שנה נחשף לטחינה ( טחינה גולמית משומשום מלא )
נתתי לו 2 טיפות ( נגיעות עם האצבע שלי בפה שלו )
דקות ספורות לאחר מכן הוא הקיא והתנפחה לו השפה התחתונה והחלה פריחה בסנטר שלו ובכל גופו כולל הבטן הוא היה אדום וחם ( הגוף )
פניתי לרופאת אלרגיה והיא עשתה לו טסט והתנפח לו במקום של הטסט כמו עקיצה של יתוש בגודל חרוז קטן
לטענתה יש לו אלרגיה חריפה והיא אומרת שזה לא אומר כלום , יכול להיות שבגיל שנה זה יחלוף
היתכן ?? הבנתי שזה אחד מהאלרגיות שלא עוברות . ודבר נוסף האם יש טיפול אשר יכול להעביר את האלרגיה הנ"ל ?? ועד כמה רחוקה יכולה להיות התגובה מעבר לתופעות שציינתי???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לולי
ד``ר בן רנר10/11/2009קשה להבין את המשפט "לא אומר כלום" זה אומר הרבה מאד ואני מאד מתפלא מהמשפט .ייתכן ולא הבנת את כוונתה.עליך להצטייד במרק אפיפן על כל צרה שלא תבוא.אם האלרגיה תחלוף יתכן אבל לרב לא בוודאי לא בגיל שנה.תגובה יכולה להיות קלה או חריפה תלוי בעצמת החשיפה.אפיפן יש להחזיק אחגד בבית ואחד עם הילד.יעוץ נוסף ניתן לקבל במרפאתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לחלבאורטל10/11/2009
שלום,
בגיל חודש וחצי בערך היו לבני יציאות דמיות, כיום הוא ניזון מניאוקייט.
בנוסף יש לו גם רפלוקס.
רציתי לדעתי אם יש מזונות שכדאי להימנע מהם בטעימות, הבנתי שבננה יכולה להיות קצת בעייתית, השאלה היא למה ומה התגובות לרגישות לבננה וכן ממה עוד כדאי להימנע?
תודה רבה
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטל
ד``ר בן רנר10/11/2009אציע לבצע בדיקת רגישות למזונות ולפי התוצאה לקבוע מדיניות.אני לא מבין מדוע הילד אוכל נאוקט .זה מזון יקר מאד המיועד לתנוקות הסובלים מרגישויות קשות למזון ואינם מעכלים מזון אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילת ניאוקייט
אורטל11/11/2009עקב בעיות במערכת העיכול והיציאות הדמיות כתוצאה מאכילת סימילאק free, העבירו אותו לאיזומיל - עדיין היו בעיות עיכול וחוסר שקט, את הנוטרמיגן לאחר מכן הוא לא הסכים לאכול בכלל, ולכן העבירו אותו לניאוקייט.
גסטרואנטרולוג שהיינו אצלו לפני שבועיים אמר שהוא היה צריך לקבל מיד לאחר היציאות הדמיות ניאוקייט ולא איזומיל...
בכל אופן גם אם בתי הגדולה אוכלת מעדן חלב ונשאר לה מעט על השפתיים והיא מנשקת אותו, אחרי מספר דקות הוא מתחילה להופיע פריחה...
אתה מציע לבצע טסטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בטוסיקרותי10/11/2009
כבר חצי שנה יש לבתי בת ה-4.5 פצעים אדומים קצת מוגלתיים באזור הישבן ועכשיו עברו קדימה.
רופא העור הראשון חשד שמדובר בזיהום ונתן משחה אנטיביוטית. הפצעים הפכו שטוחים ואולי נעלמו אך הופיעו חדשים, ונאמר לנו שיש במשחה סטרואידים ולא כדאי לטפל בה לאורך זמן.
רופא העור השני טען שמדובר ביובש של העור בעיקר באזור הזה ונתן U Lactin. המשחה מכאיבה לבת שלי וגם הפצעים עברו קדימה ובחריפות.
הרופא טוען שאין עוד מה לעשות ועלינו להשלים עם הפצעים עד ההתבגרות. האמנם?
עלי לציין שבתי עוד עם חיתול לילה ולא מצליחה להיגמל. יתכן שזה מקור הפצעים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בטוסיק
ד``ר ולרי טפליצקי10/11/2009מבחינה אלרגית יתכן ומדובר באלרגיה לטיטול ו\או למגבונים לחים,
בנוסף קיימת מחלת עור אלרגית בשם העממי "אסטמה של עור" - זאת אלרגיה לאבק, אבקנים, עובש ועוד.
ניתן לבצע בירור אלרגי ולאבחן אלרגיה במרפאה אצלי ואצל ד"ר וורנר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בטוסיק
שירה09/12/2009שלום!!! אני בת 18 ויש לי כבר כמעט ל4 שנים פצעים בטוסיק בהתחלה לא התייחסתי כי חשבתי שזה יעבור אבל עכשיו הם ממש גדולים למרות שהם לא מוגלתיים אלא רק מגרדים... אני אלרגית לאפרסק ותפוח עושה לי ממש רע לי מעולם לא גדל שום פצע באיזור הגוף ובמיוחד בפנים תמיד הייתי חלקה יש לציין שאני אוהבת שוקולדים... ממה נובע הפצעים ואיך אפשר לטפל בזה זה ממש מפריע לי מאד... תודה למי שינסה לעזור לי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בטוסיק
ד``ר ולרי טפליצקי13/12/2009מבחינה אלרגית ניתן לבצע בירור אלרגי אצל אלרגולוג ולמצוא אלרגיה לאלרגנים שבאוויר כמו אבק ואבקנים ולהתאים טיפול.
לפעמים זה לא מחלה אלרגית אלא מחלת עור מסוג אחר למשל פסוריאזיס. כדאי לפנות לרופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה של נפיחות בפניםמאור10/11/2009
לפני כשנה וחצי שמתי לב שהפנים שלי נפוחות יותר משהיו בעיקר מהערות של חברים ואנשים קרובים ששאלו אם השמנתי וכו'. כמובן שבדקתי והמשקל שלי זהה לחלוטין כבר כמה שנים שלא העלתי קילו.
אני יודע שעם השנים הפנים של הגבר קצת מתמלאות וכו' אבל לא הגיוני שבזמן כזה קצר הם יתפנחו כך, רציתי לדעת אולי זה תופעה של אלרגיה משהו ששווה לבדוק.
אמרו לי שזה יכול להיות גם תופעה של בעיה בכליות או כבד חס וחלילה.
אשמח לקבל תשובה תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאור
ד``ר בן רנר10/11/2009אם אתה בריא אני לא חושב שיש בעיה ודאגה ביחוד עם לא עלית במשקל .גש לרופא המשפחה לבדיקות כלליות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד עור חזקיעל09/11/2009
אני משתמשת בסטרואידים כתוצאה ממחלת כבד שלקיתי בה לפני כשנה וחצי. מאז המחלה אני מתגרדת באופן די קבוע עד כדי הופעת שפשופים ואדמת בעור. הגירודים התחילו לי לפני תחילת נטילת הכדורים ועם תחילת השימוש הגרד נעלם אך הופיעו אצלי בחילות באופן קבוע. בהתיעצות עם הרופא המטפל בכבד החלפתי את סוג הסטרואידים והבחילות נעלמו אך הופיע גרד בלתי נסבל על בסיס יומי. אני עושה בדיקות כבד לעיתים תכופות והבדיקות מצויינות אך הגרד בלתי פוסק.
מה עלי לעשות בכדי להפסיק את ה"סיוט" הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
ד``ר בן רנר09/11/2009סיבות הגרד מגונות. אם את סובלת ממחלת כבד יש לבדוק האם לא זו הסיבה לגרד.הסטרואידים אמורים להקל על גרד להוציא מקרים נדירים של רגישות לסטרואידים.הטיפול הוא אנטחיהיסטמיניקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות לאלרגיה- מישהו ניסה?MH09/11/2009
שלום
הייתי שמחה לשמוע ממישהו שניסה זריקות כטיפול לאלרגיה אם הן עזרו, אם האלרגיה עברה לגמרי ולכמה זמן, אם היו תופעות לוואי....?
מאנשי מקצוע אשמח לדעת האם הזריקות מכילות סטרואידים ואם כן- מה השפעות הלוואי? (בעיות במפרקים..?)
אגב, אני אלרגית בעיקר לקרדיט הבית.
אשמח לשמוע מכם
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MH
ד``ר בן רנר09/11/2009הזריקות מכילות תמצית של החומר הטבעי.ולא סטרואידים.את מוזמנת לחדר ההמתנה של מרפאתי ותוכלי לשאול ישירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
MH10/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

